Η DFSK επίσημα στην Ελλάδα

DFSK E5

Μια νέα μάρκα αυτοκινήτων ήρθε επίσημα στην Ελλάδα από τον Όμιλο Σπανός, έχοντας ως στόχο να προσφέρει υψηλή ασφάλεια, τεχνολογία και πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής.

Όπως σας είχε αποκαλύψει πρώτο το carandmotor.gr, η DFSK, μια μάρκα που ήδη βρίσκεται στην Ευρώπη με αρκετά καλή μάλιστα πορεία σε αγορές όπως η Ισπανία, ξεκινάει τη διάθεσή της και στη χώρα μας από τον Όμιλο Σπανό, που ήδη αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα εταιρείες όπως η Seres και η XEV.

Η DFSK έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του κόσμου, διαθέτοντας μοντέλα τα οποία  συνδυάζουν την αξιοπιστία, την τεχνολογία και την αυξημένη πρακτικότητα με την ακαταμάχητη σχέση ποιότητας-τιμής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
DSFK 500

Σε μια εποχή που η απόκτηση ενός καινούργιου αυτοκινήτου έχει γίνει δύσκολη για πολλούς, η DFSK έρχεται να προσφέρει μεγαλύτερη αξία στα χρήματα του πελάτη διαθέτοντας ολοκληρωμένα, ευρύχωρα οικογενειακά μοντέλα σε συμφέρουσα τιμή. Να «αναβαθμίσει τις απαιτήσεις του», όπως αναφέρει το motto της εταιρείας.

Από τον ερχόμενο Ιούνιο τρία SUV της DFSK, που ανήκουν σε πολύ δημοφιλείς κατηγορίες, θα διατίθενται στην αγορά αυτοκινήτου της χώρας μας με πλήρη εξοπλισμό άνεσης, ψυχαγωγίας και ασφάλειας, και με τη σιγουριά που δίνει η εγγύηση 7 ετών (ή 150.000 χλμ.), σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές.

Τα μοντέλα της DFSK που θα πωλούνται στην Ελλάδα

Ο πλούσιος εξοπλισμός, με σύγχρονα συστήματα άνεσης, ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας σε όλες τις εκδόσεις, καθώς και η αυξημένη πρακτικότητα, με μεγάλο χώρο για επιβάτες και αποσκευές, θα είναι κοινά χαρακτηριστικά όλων των αυτοκινήτων της DFSK.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το DFSK 500, στη βάση της γκάμας, είναι ένα SUV με μήκος 4,38 μέρων, κινητήρα βενζίνης 1.500 κ.εκ. και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Ένα πραγματικά ευρύχωρο, καλά εξοπλισμένο και ολοκληρωμένο οικογενειακό, θα είναι διαθέσιμο σε τιμή η οποία παραπέμπει σε supermini, και με την επιπλέον ξεγνοιασιά που προσφέρει η εγγύηση 7 ετών της DFSK.

DFSK 600

Το DFSK 600 είναι ένα πιο αναβαθμισμένο, μεγαλύτερο και ακόμα πιο ευρύχωρο SUV. Με μήκος 4,72 μ. και στάνταρ 7θέσια διαμόρφωση, θα δώσει λύσεις σε πολύτεκνους, αλλά και σε κάθε αγοραστή με αυξημένες μεταφορικές ανάγκες. Και με κινητήρα βενζίνης 1,5 turbo 177 ίππων, πάντα σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο, θα προσφέρει έναν αξιοζήλευτο συνδυασμό ευχρηστίας και επιδόσεων.

Στην κορυφή της γκάμας, το DFSK E5 προσφέρει την εμπειρία χρήσης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, χωρίς κανέναν περιορισμό στο πεδίο δράσης του. Με μπαταρία χωρητικότητας 17,5kWh και ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ 177 ίππων μπορεί να κινηθεί για 87 χλμ. αποκλειστικά με ρεύμα, ενώ με χρήση και του βενζινοκινητήρα 1,5 102 PS η συνολική αυτονομία ξεπερνά τα 1.000 χλμ. Σε συνδυασμό με την 7θέσια διαμόρφωση της καμπίνας, αυτό το plug-in hybrid SUV θα προσφέρει έναν μοναδικό συνδυασμό χαρακτηριστικών για τα δεδομένα της κατηγορίας του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
DFSK E5

Η ιστορία της DFSK

Η DFSK ιδρύθηκε το 2003, ως μια κοινοπραξία της Dongfeng Motor Corporation και του Sokon Group (σήμερα γνωστό ως Seres Group). Η εταιρεία ξεκίνησε τη δραστηριότητά της κατασκευάζοντας επαγγελματικά οχήματα, τα οποία προορίζονταν τόσο για την αγορά της Κίνας, όσο και για εξαγωγή. Το 2007 πήρε τις απαραίτητες πιστοποιήσεις για να διαθέσει τα μοντέλα της στην Ευρώπη, ενώ πριν κλείσει 10 χρόνια λειτουργίας ο όμιλος είχε κατασκευάσει ήδη 1.000.000 οχήματα και είχε κατακτήσει την 1η θέση στις εξαγωγές μικρών επαγγελματικών μεταξύ των ομοεθνών της.

DFSK 500
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού σε πολλές αγορές του πλανήτη, και έχοντας αποδείξει την αξιοπιστία των προϊόντων της, την επόμενη 10ετία η DFSK στράφηκε στην εξέλιξη και παραγωγή επιβατικών μοντέλων. Η αρχή έγινε το 2014 με το πολυμορφικό DFSK330, ενώ το 2016 κυκλοφόρησε το πρώτο της SUV, το DFSK 580. Από τότε, η γκάμα της έχει διευρυνθεί με περισσότερα από 10 μοντέλα SUV και MPV.

Σήμερα, η DFSK διανύει ήδη την τρίτη 10ετία «ζωής». Ανήκει πλέον εξ ολοκλήρου στο Seres Group, εξελίσσει νέα μοντέλα στο κέντρο έρευνας και εξέλιξης του ομίλου στη Silicon Valley και διαθέτει 6 μονάδες κατασκευής οχημάτων και συστημάτων κίνησης στην Κίνα και στην Ινδονησία, με ικανότητα παραγωγής άνω των 500.000 οχημάτων ετησίως.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ