Οδηγούμε στη Βαρκελώνη το Volvo EX30

Volvo EX30

Το νέο μικρό SUV της Volvo είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό, άκρως μοντέρνο, όσο χρειάζεται πρακτικό και ετοιμάζεται για να φέρει μια αύρα ανανέωσης, εν όψει της νέας, αμιγώς ηλεκτρικής εποχής της σουηδικής φίρμας.

Το νέο ΕΧ30 δεν είναι απλώς και μόνο το μικρότερο SUV στην ιστορία της Volvo και ένα από τα μικρότερα αυτοκίνητα που έχει δημιουργήσει η εταιρεία. Είναι ένα μικρό μοντέλο με πολύ μεγάλους στόχους, όχι μόνο σε ό,τι αφορά στην εμπορική του πορεία, αλλά κυρίως στη «δουλειά» που έχει να κάνει ως ο προπομπός της νέας ηλεκτρικής εποχής της μάρκας. Θα ακολουθήσουν άλλωστε μετά από αυτό μια σειρά από νέα μοντέλα μεγαλύτερων διαστάσεων και αμιγώς ηλεκτρικά, με ορίζοντα το 2030 όταν η εταιρεία θα κατασκευάζει και πουλάει αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Νέα σχεδιαστική φιλοσοφία με προσεγμένη αεροδυναμική

Volvo EX30

Tο νέο EX30 μας εισάγει και στη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας που θα την ακολουθήσουν και τα μεγαλύτερα ηλεκτρικά μοντέλα που θα έρθουν. Αυτή, χαρακτηρίζεται αρχικά από το εμπρόσθιο τμήμα του αυτοκινήτου όπου το καπό κατεβαίνει χαμηλά προς τα εμπρός και καταλήγει πάνω στην κλειστή γρίλια της μάσκας, στα άκρα της οποίας βρίσκονται τα ολοκαίνουργια, λεπτότερα από το παρελθόν αλλά πιο πλατιά φώτα με το χαρακτηριστικό design «σφυρί του Θορ» της μάρκας. Τα φώτα αυτά είναι LED, ρυθμίζονται αυτόματα και όταν πλησιάσει ο οδηγός στο αυτοκίνητο δημιουργούν ένα ειδικό οπτικό εφέ για να τον καλωσορίσουν.

Αρκετή δουλειά έχει γίνει και στο πεδίο της αεροδυναμικής του εμπρόσθιου τμήματος, όπου εκτός από το χαμηλό καπό και την κλειστή γρίλια, συναντούμε ειδικούς αεραγωγούς που στέλνουν τον αέρα πάνω από τους εμπρός τροχούς αλλά και, μόνο στις εκδόσεις Extended Range και Performance, ενεργές γρίλιες πίσω από το εμπρόσθιο σπόιλερ, που διαμορφώνουν τη γωνία τους ανάμεσα στις 0 και 90 μοίρες για να διαχέουν όσο το δυνατόν καλύτερα τον αέρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Volvo EX30

Στο πλάι του το βλέμμα κλέβουν οι τονισμένοι θόλοι των τροχών που φιλοξενούν ζάντες με εντελώς νέο αεροδυναμικό design σε διαστάσεις 18, 19 και 20 ιντσών. Χαρακτηριστικό στοιχείο της παρουσίας του αυτοκινήτου αποτελούν και οι πλευρικοί καθρέπτες χωρίς πλαίσιο, με επίσης αεροδυναμικό design, οι οποίοι από μακριά δείχνουν σαν να είναι μονίμως αναδιπλωμένοι.

Volvo EX30
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο πίσω μέρος του EX30 ξεχωρίζουν αδιαμφισβήτητα τα νέα LED φώτα, που χωρίζονται ουσιαστικά σε δύο τμήματα, το πιο κάθετο πάνω και το γωνιώδες κάτω. Η οροφή τραβιέται προς τα πίσω και καταλήγει σε μια ενσωματωμένη αεροτομή, που παίζει και αυτή το δικό της ρόλο στην πολύ καλή αεροδυναμική του αυτοκινήτου (ο σχετικός αεροδυναμικός συντελεστής είναι χαμηλός, cd: 0,27). Σημειώστε επίσης ότι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις είναι η πανοραμική γυάλινη οροφή που βρίσκεται πάνω σχεδόν από όλο το εμβαδόν της καμπίνας των επιβατών και η οποία φέρει ειδική επίστρωση που μπλοκάρει περίπου το 80% της ηλιακής ακτινοβολίας.

Καινούργια αρχή και για τα εσωτερικό της Volvo

Volvo EX30

Όσο νέα είναι πάντως η εξωτερική εμφάνιση του νέου EX30 για τη Volvo, άλλο τόσο και περισσότερο καινούργια είναι η σχεδίαση της καμπίνας του αυτοκινήτου. Εκεί, οι Σουηδοί προχωρούν παραπέρα το κλασικό μίνιμαλ design τους, διανθίζοντάς το με πιο high-tech λύσεις, αλλά και με καινοτόμα στοιχεία πρακτικότητας, που δεν έχουμε ξαναδεί σε αυτοκίνητό τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ειδικά στο πεδίο της πρακτικότητας, στόχος των ανθρώπων της Volvo ήταν παρά τις μικρές του διαστάσεις το EX30 να προσφέρει πολλά περισσότερα στους επιβάτες του και για αυτό δημιούργησαν αρχικά ανάμεσα στα εμπρόσθια καθίσματα ένα μεγάλο πάνελ θηκών στο δάπεδο που είναι φωτιζόμενο και καλυπτόμενο, με το κάλυμμά του να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν χώρος αποθήκευσης περαιτέρω αντικειμένων. Στη βάση της κονσόλας υπάρχει και μια κάθετη θήκη για την τοποθέτηση του smartphone του οδηγού, με την αριστερή πλευρά της να λειτουργεί και ως ασύρματος φορτιστής.

Volvo EX30

Μια από τις μεγάλες καινοτομίες του εσωτερικού του EX30 είναι και η ύπαρξη κεντρικού ντουλαπιού, που παρότι όταν ανοίξει μπορεί να ακουμπήσει στο δεξί γόνατο του οδηγού ή στο αριστερό του συνοδηγού, είναι όμως πιο εύκολο στη χρήση για τον οδηγό από ό,τι το κλασικό ντουλαπάκι του συνοδηγού που αντικαθιστά. Σημειώστε ότι το άνοιγμά του γίνεται από την κεντρική οθόνη αφής του αυτοκινήτου και όχι από κάποιον «φυσικό» διακόπτη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Volvo EX30

Επίσης, πολύ έξυπνο είναι και το κινούμενο τμήμα με τις δύο ποτηροθήκες που βγαίνει μέσα από το κεντρικό υποβραχιόνιο και έτσι, όταν δεν χρησιμοποιείται, κρύβεται μέσα σε αυτό απελευθερώνοντας χώρο. Στο εμπρόσθιο άκρο του υποβραχιόνιου βρίσκονται τοποθετημένοι και οι αποκλειστικά 2 διακόπτες των 4 ηλεκτρικών παραθύρων, που εναλλάσσουν το άνοιξε-κλείσε μεταξύ των εμπρός και πίσω τζαμιών εφόσον ο οδηγός επιλέξει ή όχι την επιλογή «rear».

Volvo EX30
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεχίζοντας με τα στοιχεία πρακτικότητας του αυτοκινήτου, μια ακόμη πολύ έξυπνη λύση αποτελεί η επιλογή μια μεγάλης οριζόντιας μπάρας ηχείων ψηλά και στη μέση του ταμπλό για το ηχοσύστημα, που προσφέρει αντίστοιχο ήχο σε σχέση με τα παραδοσιακά ηχεία που βρίσκονται στις πόρτες χωρίς να απαιτεί την παρουσία τους και έτσι, αφήνοντας περισσότερο χώρο για τις βαθιές και πρακτικές θήκες που υπάρχουν στο εσωτερικό των θυρών του αυτοκινήτου. Άλλη μια καινοτομία σε αυτό το τμήμα του EX30 αποτελούν και οι πολύ λεπτές μεταλλικές χειρολαβές για το άνοιγμα και το κλείσιμο των θυρών, που επιτρέπουν τη χρήση αντίστοιχα πολύ λεπτών επενδύσεων για τις πόρτες, δίνοντας έτσι μια επιπλέον αίσθηση ευρυχωρίας στους επιβάτες του αυτοκινήτου.

Volvo EX30

Περνώντας στο πίσω κάθισμα, εδώ βρίσκουμε επιπλέον θήκες για μικροαντικείμενα στο πίσω μέρος του κεντρικού υποβραχιονίου, μαζί με τους διακόπτες για τα πίσω ηλεκτρικά παράθυρα που χειρίζονται οι επιβάτες. Το διαθέσιμο πλάτος είναι αρκετό για δύο ενήλικες επιβάτες, όπως και ο «αέρας» για τα κεφάλια τους, παρά την ύπαρξη της γυάλινης οροφής. Στα πόδια, θα απαιτηθούν κάποιες παραχωρήσεις για τους υψηλότερους, κυρίως σε ό,τι αφορά στο χώρο για πέλματά τους κάτω από τα μπροστινά καθίσματα, που είναι τοποθετημένα χαμηλά και ρυθμίζονται ηλεκτρικά –στα αυτοκίνητα που οδηγήσαμε– σε ένα πολύ μεγάλο εύρος. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι τα εμπρόσθια καθίσματα είναι άκρως εργονομικά, άνετα, ενώ μας έκανε πολύ θετική εντύπωση το μεγάλο πλάτος τους που θα βολέψει κάθε σωματότυπο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Volvo EX30

Ολοκληρώνοντας στα της πρακτικότητας του νέου Volvo EX30, τα 318 λίτρα που ανακοινώνονται για το πορτ-μπαγκάζ μπορεί να είναι από τα μικρότερα της κατηγορίας, ωστόσο ο διαθέσιμος όγκος είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος και με πρακτικό, μετακινούμενο δάπεδο. Με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων (διαιρούνται οι πλάτες τους σε ποσοστό 60:40) ο χώρος αποσκευών μπορεί να προσφέρει έως και 900 λίτρα διαθέσιμου όγκου, ενώ υπάρχει προαιρετικά και ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα. Επιπλέον αυτών, ένας ακόμη μικρός χώρος αποθήκευσης 7 λίτρων για τα καλώδια φόρτισης, τον πυροσβεστήρα, το τρίγωνο έκτακτης ανάγκης κ.λπ. υπάρχει και κάτω από το εμπρός καπό του αυτοκινήτου, ελευθερώνοντας χώρο από το πίσω πορτ-μπαγκάζ.

Γυρίζοντας στην καμπίνα του EX30, υπάρχουν πολλά επιπλέον στοιχεία που την κάνουν να ξεχωρίζει και δίνουν από σήμερα μια χορταστική γεύση για το μέλλον των εσωτερικών των μοντέλων της Volvo, όπως είναι αρχικά η επιλογή των διαθέσιμων υλικών που ντύνουν κάθε επιφάνειά της. Εδώ, η Volvo πιστή στις εξαγγελίες της, χρησιμοποιεί αποκλειστικά και μόνο φυσικά ή ανακυκλωμένα υλικά, δίνοντας ένα μοναδικό παράδειγμα οικολογικής συνείδησης και υπευθυνότητας. Δέρμα δεν υπάρχει ούτε για δείγμα σε καμία από τις 4 διαφορετικές επιλογές χρωμάτων και υλικών του εσωτερικού, ενώ ακόμη και τα μαλακά πατάκια έχουν δημιουργηθεί από ανακυκλωμένο υλικό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Volvo EX30

Στο πεδίο της ποιότητας, το τελικό αποτέλεσμα είναι άκρως ποιοτικό, με μια μίξη απαλών και σκληρών στην αφή επιφανειών που έδειξαν άκρως στιβαρές, παρότι τα αυτοκίνητα που είχαμε στη διάθεσή μας στην Ισπανία ήταν προ-παραγωγής και πριν το τελικό fine-tuning της παραγωγής τους.

Ξεχωριστή είναι και η ύπαρξη του τιμονιού με σχεδόν τετράγωνη σχεδίαση, που δείχνει σαν να βγήκε από κάποιο αγωνιστικό αυτοκίνητο, το οποίο ενσωματώνει νέους διακόπτες αφής. Στα δεξιά του βρίσκεται και ο επιλογέας των ταχυτήτων του αυτόματου κιβωτίου, ώστε να απελευθερώσει απαραίτητο χώρο στο τούνελ της κονσόλας. Οι αεραγωγοί που βρίσκονται πάνω στο ταμπλό έχουν κάθετο και λεπτό σχήμα, ενώ ρυθμίζονται μέσω μιας λεπτής και εύκαμπτης λαβής.

Volvo EX30
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

H είσοδος στο εσωτερικό του EX30 γίνεται χωρίς κλειδί, είτε μέσω μιας κάρτας που ακουμπά ο οδηγός στην κεντρική κολώνα του αυτοκινήτου, είτε μέσω του smartphone του. Η παραδοσιακή οθόνη του πίνακα οργάνων λάμπει δια της απουσίας της, ωστόσο οι λάτρες της τεχνολογίας θα αποζημιωθούν από την ιδιαίτερα ευκρινή, κάθετη οθόνη αφής των  12,3 ιντσών που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό. Σε αυτή, ενσωματώνοντας όλες οι απαραίτητες πληροφορίες, μέσω ενός ολοκαίνουργιου και ιδιαίτερα εύκολου στη χρήση μενού. Υπάρχουν επιπλέον και όλες οι νεότερες υπηρεσίες της Google που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια στα μοντέλα της Volvo, αλλά και ένα εξαιρετικό στη χρήση σύστημα πλοήγησης που υιοθετεί τις πιο πρόσφατες αναβαθμίσεις των γνωστών μας Google Maps. Φυσικά, το παρών δίνει και ο εξελιγμένος ψηφιακός βοηθός της Google, που ενεργοποιείται με τη φωνητική εντολή «Hey Google» και διευκολύνει ακόμη περισσότερη τη χρήση του συστήματος.

Ισχυροί ηλεκτροκινητήρες –Πολύ καλή αυτονομία κίνησης

Volvo EX30
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ΕΧ30 θα σταδιοδρομήσει με δύο διαφορετικές επιλογές ισχύος ενός ηλεκτρικού συστήματος που χρησιμοποιεί έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες. Στην πρώτη περίπτωση το ηλεκτρομοτέρ βρίσκεται στον πίσω άξονα και στέλνει τη δύναμή του στους πίσω τροχούς, προσφέροντας 272 ίππους ισχύος και 343 Nm ροπής. Στη δεύτερη περίπτωση ένα ακόμη ηλεκτρομοτέρ προστίθεται στον εμπρόσθιο άξονα ώστε όποτε χρειαστεί να προσφέρει βοήθεια στο πίσω μοτέρ. Η συνολική ισχύς εδώ βρίσκεται στους 428 ίππους και η ροπή φθάνει τα 543 Nm. Το κιβώτιο από την πλευρά του είναι σε όλες τις περιπτώσεις αυτόματο, 1 σχέσης.

Σε ό,τι αφορά στις μπαταρίες, η αρχική έκδοση των 272 ίππων αντλεί ισχύ από μια συστοιχία μπαταριών λιθίου φωσφορικού σιδήρου με μέγεθος 51 kWh (49 kWh ωφέλιμο), ενώ η έκδοση Extended Range της ίδιας ισχύος καθώς και η ισχυρότερη των 428 ίππων, φέρουν μπαταρία οξειδίου κοβαλτίου μαγνησίου νικελίου με χωρητικότητα 69 kWh (64 kWh ωφέλιμο).

Volvo EX30
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τη Volvo και κατά το πρότυπο μέτρησης WLTP η έκδοση με τη μικρότερη μπαταρία προσφέρει αυτονομία κίνησης με μια φόρτιση έως και 344 χιλιόμετρα, ενώ η Extended Range έως και 476 χιλιόμετρα. Στην ισχυρότερη έκδοση η αυτονομία μπορεί να φθάσει τα 450 χιλιόμετρα.

Όλες οι εκδόσεις του EX30 έρχονται με στάνταρ on-board φορτιστή 11 kWh, κάτι που σημαίνει ότι σε ένα αντίστοιχης ισχύος wallbox στο σπίτι το αυτοκίνητο θα φορτίσει τη μπαταρία των 51 kWh από 0% στο 100% μέσα σε 6 ώρες ή μέσα σε 7,5 ώρες τη μπαταρία των 69 kWh. Προαιρετικά και στάνταρ στο κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού Ultra προσφέρεται on-board φορτιστής 22 kWh για τις εκδόσεις Extended Range και Performance, μειώνοντας έτσι το χρόνο φόρτισης της μεγαλύτερης μπαταρίας σε μόνο 4 ώρες, εφόσον βέβαια και το wallbox που υπάρχει στο σπίτι έχει ισχύ 22 kWh.

Ασφαλές, άνετο και ευκολοδήγητο

Volvo EX30
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην Ισπανία και στις διαδρομές μας με το νέο EX30 μέσα και έξω από την πόλη της Βαρκελώνης, είχαμε στη διάθεσή μας τις εκδόσεις με τη μεγάλη μπαταρία του αυτοκινήτου. Αμφότερες έχουν την απαραίτητη ισχύ και ροπή για να κινήσουν με χαρακτηριστική ευκολία το αυτοκίνητο, αθόρυβα φυσικά και με όλα τα πλεονεκτήματα αμεσότητας σε κάθε πάτημα του πεντάλ του γκαζιού που προσφέρουν τα σύγχρονα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Στην περίπτωση βέβαια της έκδοσης Performance, πατώντας ο οδηγός την επιλογή «Performance All-Wheel drive» στο μενού της κεντρικής οθόνης, προσφέρονται απλόχερα οι 428 ίπποι ισχύος των δύο ηλεκτρομοτέρ, με αποτέλεσμα το EX30 να αποκτά επιδόσεις... supercar, με εντυπωσιακές και άκρως εκρηκτικές στην πράξη επιταχύνσεις.

Καλορυθμισμένη έδειξε η ανάρτηση του αυτοκινήτου (με Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και νέα διάταξη 5 συνδέσμων πίσω) στην ισπανική άσφαλτο, ώστε παρά τους μεγάλους τροχούς, το EX30 να μην «κοπανάει» στο πέρασμα των ανωμαλιών στην πόλη, αλλά παράλληλα να διατηρείται άκρως σταθερό και στιβαρό, με μικρές κλίσεις από το αμάξωμα στις στροφές, εκτός αυτής. Το τιμόνι είχε γενικά καλή αίσθηση, αλλά ήταν κάπως ελαφρύ και όχι τόσο γρήγορο, όμως ο υπεύθυνος για το στήσιμο του αυτοκινήτου μας είπε ότι θα βελτιωθεί η αίσθηση αυτή στο μοντέλο παραγωγής μετά το τελικό fine-tuning, που δεν είχαν τα αυτοκίνητα προ-παραγωγής που είχαμε στη διάθεσή μας στην Ισπανία.

Volvo EX30
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πολύ καλή ήταν η κατανάλωση που είδαμε κατά τη διάρκεια των διαδρομών μας, αφού με αρκετή χρήση εθνικής οδού και λιγότερη πόλης –όπου λειτουργεί και το πολύ καλό σύστημα ανάκτησης ενέργειας με δυνατότητα και «one pedal»– είδαμε μια μέση κατανάλωση κοντά στις 18 kWh για την έκδοση των 272 ίππων. Στην περίπτωση της Performance, η κατανάλωση ανεβαίνει αν ο οδηγός επιλέξει να κινηθεί με τη full power επιλογή οδήγησης, όμως και πάλι μια τιμή κοντά στις 18,5 kWh είναι πιο ρεαλιστική. Και στις δύο περιπτώσεις, οδηγώντας οικονομικά, μπορεί κανείς να δει χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης από τις εργοστασιακές.

Ολοκληρώνοντας

Τα πρώτα μας συμπεράσματα από το Volvo EX30 ήταν άκρως θετικά. Το σουηδικό αυτοκίνητο έχει το δικό του, ξεχωριστό χαρακτήρα, είναι περισσότερο πρακτικό από τις διαστάσεις του στο εσωτερικό, πολύ καλό στο δρόμο, αλλά και με ένα σύστημα κίνησης που του δίνει έναν «αέρα» καθημερινής άνεσης στη χρήση του. Εκτός πόλης, όπως σε κάθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο του σήμερα τα πάντα εξαρτώνται από το πλανάρισμα του ταξιδιού, όμως δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι προορισμός του EX30 είναι η χρήση κυρίως εντός πόλεως –και εκεί έδειξε να τα καταφέρνει περίφημα.

Volvo EX30
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περισσότερα, στις αρχές του 2024 που θα έχουμε το αυτοκίνητο στα χέρια μας για την αναλυτική του δοκιμή στην Ελλάδα. Το Volvo EX30 είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελίες στη χώρα μας σε τιμές που το καθιστούν άκρως ελκυστικό, αφού η αρχική του έκδοση με πλήρη εξοπλισμό και με το όφελος της κρατικής επιδόσεις περιορίζει το κόστος της κάτω από τα 29.000 ευρώ.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

EX30 Single Motor

Κινητήρας: ηλεκτρικό, 272 PS, 343 Nm
Μετάδοση: αυτόματο κιβώτιο 1 σχέσης, στους πίσω τροχούς
Επιδόσεις: 5,7 δλ. 0-100 χλμ./ώρα, 180 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 16,7 kWh/100 χλμ., 0 g/km
Αυτονομία (WLTP): έως 344 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας: 51 kWh (49 kWh ωφέλιμη)
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.233/1.837/1.555 χλστ., 2.650 χλστ. μεταξόνιο
Βάρος: 1.840 κιλά
Χώρος αποσκευών: 318 λτ.
Τιμή-Τέλη κυκλοφορίας: 37.572 ευρώ (28.572 ευρώ με κρατική επιδότηση) / 0 ευρώ

EX30 Single Motor Extended Range

Κινητήρας: ηλεκτρικό, 272 PS, 343 Nm
Μετάδοση: αυτόματο κιβώτιο 1 σχέσης, στους πίσω τροχούς
Επιδόσεις: 5,3 δλ. 0-100 χλμ./ώρα, 180 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 17,0 kWh/100 χλμ., 0 g/km
Αυτονομία (WLTP): έως 476 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας: 69 kWh (64 kWh ωφέλιμη)
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.233/1.837/1.555 χλστ., 2.650 χλστ. μεταξόνιο
Βάρος: 1.850 κιλά
Χώρος αποσκευών: 318 λτ.
Τιμή-Τέλη κυκλοφορίας: 42.966 ευρώ (33.966 ευρώ με κρατική επιδότηση) / 0 ευρώ

EX30 Twin Motor Performance

Κινητήρας: ηλεκτρικό, 428 PS, 543 Nm
Μετάδοση: αυτόματο κιβώτιο 1 σχέσης, στους τέσσερις τροχούς
Επιδόσεις: 3,6 δλ. 0-100 χλμ./ώρα, 180 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 17,5 kWh/100 χλμ., 0 g/km
Αυτονομία (WLTP): έως 450 χλμ.
Χωρητικότητα μπαταρίας: 69 kWh (64 kWh ωφέλιμη)
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.233/1.837/1.555 χλστ., 2.650 χλστ. μεταξόνιο
Βάρος: 1.960 κιλά
Χώρος αποσκευών: 318 λτ.
Τιμή-Τέλη κυκλοφορίας: 49.352 ευρώ (40.352 ευρώ με κρατική επιδότηση) / 0 ευρώ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ