Mercedes EQG: Σε φουλ ρυθμό οι δοκιμές εξέλιξης της ηλεκτρικής G-Class

Mercedes EQG Concept

Μετά τις χειμερινές της δοκιμές στον ευρωπαϊκό Βορρά τον Απρίλιο, ένα από τα πρωτότυπα δοκιμών της ηλεκτρικής Mercedes EQG έκανε την εμφάνισή της με ήπιο καμουφλάζ στους δρόμους της Γερμανίας.

Έχουν περάσει σχεδόν δύο χρόνια από την παρουσίαση του πρώτου πρωτοτύπου της EQG στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου, του EQG Concept, και η Mercedes προχωρά με ταχείς ρυθμούς την εξέλιξη της ηλεκτρικής εκδοχής του σκληροτράχηλου 4x4 G-Class ενόψει της παγκόσμιας πρεμιέρας της προς το τέλος του 2023.

Καθώς ο κυβοειδής σχεδιασμός που βλέπουμε στο πρωτότυπο δοκιμών αυτών των φωτογραφιών είναι πολύ κοντά στον τελικό, αν δεν είναι ο τελικός της έκδοσης παραγωγής, η μεγάλη καινοτομία της EQG βρίσκεται στην τετρακίνησή της. Με έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε τροχό, αναμένεται να προσφέρει εκτός δρόμου ικανότητες που δεν έχουν υπάρξει ποτέ στο παρελθόν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προς το παρόν η ισχύς και η ροπή που θα αποδίδουν συνδυαστικά οι τέσσερις κινητήρες παραμένουν καλά κρυμμένες, όμως υπολογίζεται ότι η πρώτη θα κυμαίνεται μεταξύ 600 και 670 ίππων. Και η διαρκής εναλλαγή της κατανομής τους σε κάθε τροχό θα προσδίδει στην EQG το μεγάλο την πλεονέκτημα στα σκληρά και δυσπρόσιτα εδάφη.

Κατά τα άλλα, όπως και η G-Class έτσι και η EQG θα βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας και θα συνδυάζεται με ανεξάρτητες αναρτήσεις. Προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για το μέγεθος της μπαταρίας της, αν και δημοσιεύματα κάνουν λόγο για αυτονομία μεγαλύτερη των 500 χιλιομέτρων με μία πλήρη φόρτιση.

Το βάρος και η αεροδυναμική δεν είναι σύμμαχοι στον τομέα αυτόν, συνεπώς για την επίτευξη τέτοιας αυτονομίας το πιθανότερο είναι ότι θα χρησιμοποιηθεί η μπαταρία των 108 kWh που διαθέτει και η Mercedes EQS SUV. Η μπαταρία αυτή μπορεί να συνδεθεί με φορτιστή 350 kW και έτσι να φορτίσει σε ποσοστό 10-80% σε 30 λεπτά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πάντως, η EQG θα είναι το πρώτο εμπορικό αυτοκίνητο της εταιρείας της Στουτγάρδης που θα χρησιμοποιεί την καινοτομική μπαταρία που έχει εξελίξει η Sila Nanotechnologies. Η μπαταρία αυτή περιλαμβάνει το υλικό Titan Silicon, το οποίο εξέλισσε επί σειρά ετών, και το οποίο υπόσχεται αύξηση της αυτονομίας κατά 20% και ταχύτερη φόρτιση.

Επιπλέον, το Titan Silicon είναι πολύ λιγότερο βλαπτικό για το περιβάλλον καθώς εκπέμπει 50-75% λιγότερο CO2 στη φάση της παραγωγής του, ενώ είναι 10 φορές πιο αποδοτικό σε σχέση με το γραφίτη - τον οποίο αντικαθιστά.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ