Γιατί τα αυτοκίνητα δεν έχουν πια ρεζέρβα -Για ποιο λόγο την αφαιρούν οι κατασκευαστές;

Ρεζέρβα ελαστικού

Η έλλειψη ρεζέρβας ή έστω τροχού ανάγκης από τα σύγχρονα αυτοκίνητα, αποτελεί μια πρακτική που ακολουθούν όλοι οι κατασκευαστές, ακόμα και αυτοί που έχουν παράδοση στα 4x4.

Η αλήθεια είναι ότι τα περισσότερα από τα μισά αυτοκίνητα της αγοράς έρχονται χωρίς κανονικό τροχό για ρεζέρβα ή έστω μία ρεζέρβα ανάγκης. Και πολλοί ιδιοκτήτες δεν έχουν αντιληφθεί την συγκεκριμένη «έλλειψη» μέχρι να τους «χτυπήσει»… η ατυχία και κλατάρει ένα ελαστικό.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι, ακόμα κι αν δεν περιλαμβάνουν τροχό, θα έχετε σίγουρα ένα κιτ επισκευής ελαστικού, το οποίο είναι χρήσιμο για να αντιμετωπίσετε μια μικρή τρύπα, αλλά είναι άχρηστο σε κάτι μεγαλύτερο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Spare car tire 4

Ακόμα, ορισμένοι κατασκευαστές τοποθετούν ελαστικά run on flat στα μοντέλα τους, ή ακόμα καλύτερα (αφού δεν θα έχετε ρεζέρβα) ελαστικά με σιλικονούχα εσωτερική στρώση που «μονώνει» τον θάλαμο αέρα και δεν επιτρέπει την απώλεια πίεσης.

Φυσικά, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν διακινδυνεύουν να δυσαρεστήσουν του πελάτες τους χωρίς να υπάρχει ένας καλό λόγος, αλλά και πάλι δεν είναι λίγοι πελάτες που θα δυσανασχετήσουν από την συγκεκριμένη έλλειψη, μιας και τους δημιουργείται ένα αίσθημα ανασφάλειας. Γιατί όμως οι εταιρείες επιλέγουν να μην τοποθετήσουν ρεζέρβα στα νέα τους μοντέλα;

Ρεζέρβα ελαστικού
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπάρχουν 5 βασικοί λόγοι που οι κατασκευαστές αυτοκινήτων προχωράνε σε αυτή την κίνηση:

  • Τοποθετούν ελαστικά Run Flat ή κιτ επισκευής
  • Εξοικονομεί χρήματα στην εταιρεία
  • Το συνολικό βάρος του αυτοκίνητου είναι ελαφρώς μειωμένο
  • Οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να επιτύχουν καλύτερες τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2
  • Αύξηση χώρου αποσκευών
Spare car tire 6

Αξίζει δε να σημειωθεί ότι υπάρχει ένας ακόμα παράγοντας που έχει «αφαιρέσει» από το πάτωμα του χώρου αποσκευών την ρεζέρβα. Και αυτός δεν είναι άλλος από τα εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης των υβριδικών και επαναφορτιζόμενων υβριδικών (Plug-in Hybrid) μοντέλων.

Οι μπαταρίες των μοντέλων της συγκεκριμένης κατηγορίας θέλουν χώρο και τον βρίσκουν κάτω από το πίσω κάθισμα και τον χώρο αποσκευών, με αποτέλεσμα η ρεζέρβα και τα εργαλεία αλλαγής τροχού να παίρνουν τον δρόμο για τα… αποδυτήρια.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ