Ανανέωση για το CUPRA Leon -Όλες οι αλλαγές

Cupra Leon 2024

Ήρθε η ώρα της ανανέωσης-αναβάθμισης για τα CUPRA Leon και Leon Sportstourer, με επεμβάσεις τόσο στο αισθητικό κομμάτι όσο και στα κινητήρια σύνολα.

Ξεκινώντας από το πρώτο σκέλος, για πρώτη φορά το μοντέλο αυτό υιοθετεί τους matrix LED προβολείς με τα τριγωνικά στοιχεία που είδαμε πρώτη φορά στο Tavascan. Επιπρόσθετα, ανασχεδιασμένοι είναι οι αεραγωγοί και η γρίλια εμπρός, δίνοντας στο μοντέλο ένα αρκετά πιο επιθετικό «πρόσωπο».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο πίσω μέρος, η οριζόντια LED μπάρα φωτίζει το λογότυπο της ενώ το τριγωνικό μοτίβο στα φωτιστικά σώματα έχει διαφοροποιηθεί.

Αυτή που έχει επεκταθεί, είναι η γκάμα των διαθέσιμων σχεδιασμών στις ζάντες αλουμινίου. Πλέον είναι διαθέσιμες οκτώ επιλογές σε σχέδια και μέγεθος, αφού το CUPRA Leon προσφέρεται είτε με ζάντες 18, είτε με ζάντες 19 ιντσών.

Πολλές επιλογές, συγκεκριμένα 9, υπάρχουν και στη χρωματική παλέτα του αμαξώματος: Century Bronze Matt, Eceladus Grey Matt, Fiord Blue, Midnight Black, Glacial White, Magnetic Tech, Graphene Grey, Taiga Grey και Magnetic Tech Matt.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο εσωτερικό οι διαφοροποιήσεις είναι ακόμα πιο δυσδιάκριτες. Έχουμε ίδιο σχεδιασμό, ίδια υλικά. Όμως οι VZ εκδόσεις εφοδιάζονται πλέον με CUPBucket καθίσματα – τα ίδια που συναντάμε και στο Formentor VZ5. Καθώς επίσης και μαύρα στοιχεία στο τιμόνι, στους αεραγωγούς και την κεντρική κονσόλα.

Και κυρίως, νέα είναι η 12.9 ιντσών οθόνη που δεσπόζει στο κέντρο και μέσω της οποίας γίνεται η διαχείριση των συστημάτων infotainment. Για όσους απολαμβάνουν το ταξίδι, θα απολαύσουν το αποτέλεσμα της νέας συνεργασίας με την Sennheiser, που έχει ως αποτέλεσμα το νέο ηχοσύστημα με 12 ηχεία και ισχύ 425W.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κατά το λανσάρισμά του, το ανανεωμένο Leon θα προσφέρεται με 8 διαφορετικές επιλογές κινητήρων (εννέα για την coupe εκδοχή του που έχει και 2λιτρη επιλογή με 300 PS). Στη βάση της γκάμας είναι το Cupra Leon με 1500άρη TSI κινητήρα 150 PS που συνεργάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο.

Στις δίλιτρες επιλογές, έχουμε έκδοση με 204 PS (7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τετρακίνηση), έκδοση με 265 PS (με αυτόματο κιβώτιο αλλά κίνηση εμπρός) και έκδοση 333 PS (με DSG και τετρακίνηση).

Η τελευταία βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας, προσφέροντας 33 PS επιπλέον της κορυφαίας έκδοσης της προηγούμενης γενιάς. Ειδικά σε αυτή την έκδοση, υπάρχει Torque Splitter αλλά και σύστημα πέδησης Akebono (που αποτελεί προαιρετικό εξοπλισμό).

Παράλληλα, υπάρχουν δύο επιλογές plug-in που εφοδιάζονται με μπαταρία 19.7 kWh που προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 60 χιλιομέτρων, μία με mild hybrid σύστημα και μία με πετρελαιοκίνηση και τον 2λιτρο TDI που προσφέρει 150 PS.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ