Αποκάλυψη για το νέο Audi S3 με περισσότερη ισχύ 333 ίππων

Audi S3

Το S3 ανανεώθηκε αλλά δεν πρόκειται απλά για ένα απλό σχεδιαστικό facelift αλλά για μία ουσιαστική αναβάθμιση που το κάνει ακόμα πιο ισχυρό και δυναμικό.

Κι από εκεί, τις αθέατες πινελιές θα ξεκινήσουμε, γιατί έχουν ενδιαφέρον. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο αναβαθμισμένος 2λιτρος, 4κύλινδρος TFSI βενζινοκινητήρας, που έχει πάρει boost 23 αλόγων, φτάνοντας τα 333. Ακριβώς την τιμή που συναντάμε στο «ξαδερφάκι» του S3, το Golf R, που παράχθηκε σε ισάριθμα κομμάτια τα οποία έγιναν ανάρπαστα σε χρόνο μηδέν. Αυξημένη είναι και η τιμή της ροπής του νέου S3, που από τα 400 Nm, ανέβηκε στα 420 Nm στις 2.100-5.500 rpm.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ανανεωμένο μοντέλο χρειάζεται πλέον 4.7 δευτερόλεπτα από στάση για να πιάσει τα 100 χλμ./ώρα (από 4.6) ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Συνδετικός κρίκος ανάμεσα στα θέλω σας και την απλόχερη προσφορά αλόγων από τον κινητήρα, θα είναι το S-Tronic αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων, που έχει επίσης δεχθεί επεμβάσεις, με τον χρόνο για τις αλλαγές σχέσεις να έχει πέσει στο ήμισυ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όμως τα κρυφά χαρίσματα δεν σταματούν εκεί. Το σύστημα μετάδοσης έρχεται πλέον από το ισχυρότερο RS3 και ο καταμερισμός της ροπής στον πίσω άξονα με στόχο την τέρψη του οδηγού (ή αλλιώς την τάση υπερστροφής), σε συνδυασμό με τη λειτουργία Dynamic Plus, το S3 θα μπορεί ουσιαστικά να μπαίνει σε ένα άτυπο drift mode, ανάλογο εκείνου το RS3, αν και αυτόν τον όρο δεν πρόκειται να τον δείτε σε καμία επίσης μπροσούρα.

Σε αυτό το Mode, η… εκτόξευση έχει ως αρωγό το κατέβασμα του ρελαντί 200 στροφές/λεπτό χαμηλότερα. Αρκεί να αρχίσετε την αντίστροφη μέτρηση και μετά να καρφώσετε το δεξί πόδι στο πάτωμα. Με τους Γερμανούς να έχουν δουλέψει και στην απόκριση του γκαζιού – ένα ακόμα στοιχείο πιο σπορ προσανατολισμού.

Επεμβάσεις υπάρχουν και στην εμπρός ανάρτηση αλλά και στα μπροστινά φρένα, όπου στην καρδιά των ζαντών 18 ή 19 ιντσών που είναι ντυμένες με ελαστικά επιδόσεων Falken 224/40 ή 235/35 αντίστοιχα, εντοπίζουμε διάτρητους δίσκους και νέες, διπίστονες δαγκάνες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πάμε και στο περιτύλιγμα. Μετά από σχεδόν τέσσερα χρόνια ήρθε η αναμενόμενη αισθητική ανανέωση, η οποία εναρμονίζεται με την πιο αγριεμένη ουσία την οποία σας περιγράψαμε. Όχι κάποιο extreme makeover, αλλά πινελιές ουσίας. Στην ανασχεδιασμένη εξαγωνική μάσκα, στον πιο σπορ διαχύτη, τις διπλές απολήξεις του σπορ συστήματος εξατμίσεων.

Ένα πολύ ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως μπορείτε πλέον να επιλέξετε από τέσσερις διαφορετικές υπογραφές στα φώτα ημέρας τα οποία είναι LED, ενώ οι προβολείς Matrix LED. Οι επιλογές εξατομίκευσης ενισχύονται από τα τέσσερα νέα χρώματα για το μοντέλο: Ascari Blue, Arkona White, District Green και Progressive Red.

Οι επεμβάσεις στο εσωτερικό δεν περνούν απαρατήρητες. Νέες επενδύσεις, φωτισμοί, σχεδιασμός αεραγωγών στο ταμπλό αλλά και του επιλογέα κίνησης, μεταλλικέ πεταλιέρα κ.α.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το νέο S3 θα προσφέρεται σε sportback και sedan έκδοση, θα είναι στις εκθέσεις πριν φύγει η Άνοιξη και στη Γερμανία η τιμή απόκτησής του θα είναι στα 55.600 ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ