Aston Martin: Πώς κατασκευάζεται το ισχυρότερο SUV του πλανήτη (Video)

Aston Martin DBX 707

Δείτε πώς κατασκευάζεται η Aston Martin DBX707 στο εργοστάσιο της βρετανικής εταιρείας στο St. Athan της Ουαλίας, και πώς πολλές από τις πτυχές της συναρμολόγησης παραμένουν σε ανθρώπινα χέρια.

Η Aston Martin DBX παρουσιάστηκε το 2020 και ήταν το πρώτο SUV της ιστορίας της εταιρείας, με το οποίο μπήκε σε μια κατηγορία -των πολυτελών SUV επιδόσεων- που γνωρίζει μεγάλη άνθιση. Πυροδοτείται από V8 κινητήρα 4.0 λίτρων (της Mercedes-AMG), ωστόσο σύντομα παρουσιάστηκε η κορυφαία του, πανίσχυρη έκδοση DBX707.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η παραγωγή του βρετανικού SUV λαμβάνει χώρα στο εργοστάσιο της Aston στο St. Athan της Ουαλίας. Το πρώτο βήμα είναι η συναρμολόγηση του πλαισίου και των επιμέρους εξαρτημάτων του αμαξώματος, τα οποία ελέγχονται πολύ προσεκτικά για οποιαδήποτε πιθανή ατέλεια στα μεταλλικά και ανθρακονημάτινα μέρη τους.

Μόλις λάβουν την τελική έγκριση, τα εξαρτήματα αυτά μεταφέρονται μέσω ρομπότ στο χώρο βαφής και τοποθετούνται με τέτοιον τρόπο ώστε να μην υπάρχει ούτε ένα χιλιοστό που να μην βαφτεί πλήρως.

Την ίδια στιγμή, το δάπεδο κάθε αυτοκινήτου συναρμολογείται σε διαφορετική γραμμή παραγωγής, με την τοποθέτηση του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων, του συστήματος τετρακίνησης και του συστήματος πέδησης.

Οι εργαζόμενοι του εργοστασίου καλύπτουν τις σωληνώσεις της εξάτμισης με θερμικές επενδύσεις προκειμένου να προστατεύουν τα μηχανικά και άλλα μέρη από την υπερθέρμανση. Ειδικά αν σκεφτεί κανείς πως η DBX707 έχει φτιαχτεί για να οδηγείται πολύ γρήγορα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μόλις ολοκληρωθεί η βαφή του αμαξώματος και η κατασκευή του δαπέδου, τότε τα δύο επιμέρους αυτά τμήματα συνδέονται. Κι έπειτα εξειδικευμένοι εργαζόμενοι αρχίζουν να συνθέτουν το εσωτερικό με την απόλυτη επιμέλεια και αρτιότητα.

Τα καθίσματα είναι χειροποίητα, καθώς η Aston πιστεύει ότι μόνο η ανθρώπινη επιδεξιότητα μπορεί να τοποθετήσει άρτια τον αφρό στο εσωτερικό τους και να τα κάνει απολύτως άνετα. Παρόλα αυτά, πολλές από τις ραφές γίνονται από ρομπότ, όπως αυτή του εμβλήματος της εταιρείας στις πλάτες των καθισμάτων. Ο λόγος είναι ότι η εργασία γίνεται ταχύτερα και πιο αποτελεσματικά από μηχανήματα.

Εξάλλου, είναι μία από τις ιδιαιτερότητες μιας Aston Martin ότι πολλές εργασίες της συναρμολόγησής της γίνονται με το χέρι από εργαζόμενους, και όχι αυτοματοποιημένα. Στο Video που μπορείτε να δείτε παρακάτω, το οποίο γύρισε το κανάλι του YouTube με την ονομασία Frame, φαίνεται ένας υπάλληλος της εταιρείας να βοδώνει τα ψαλίδια της εμπρός ανάρτησης, και ένας άλλος να εργάζεται πάνω στον V8 κινητήρα της AMG.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ