Έτοιμη η πατέντα για κατασκευή ηλεκτρικού κινητήρα που αλλάζει τα δεδομένα

GM Niron Magnets EV 2

Η εξάρτηση της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας από υλικά όπως το νεοδύμιο, το τέρβιο και το δυσπρόσιο, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση που πρέπει να ξεπεραστεί για την δημιουργία ηλεκτροκινητήρων.

Οι λόγοι για τους οποίους πρέπει να συμβεί αυτό είναι αρκετοί, με τους σημαντικότερους να αφορούν τη δυσκολία εξόρυξης και επεξεργασίας αυτών των υλικών, καθώς και την διακοπή εξάρτησης λόγω της προέλευσής τους από την Κίνα. Για αυτό τον λόγο, η General Motors θέλει να φέρει στην παραγωγή ηλεκτρικούς κινητήρες που δεν θα χρησιμοποιούν σπάνιες γαίες.

Ο αμερικάνικος κολοσσός επιβεβαίωσε ότι έχει επενδύσει στην εγχώρια εταιρεία Niron Magnetics, η οποία έχει σχεδιάσει έναν πολλά υποσχόμενο ηλεκτροκινητήρα που δεν χρησιμοποιεί σπάνιες γαίες και μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα αυτοκίνητα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
GM Niron Magnets EV 1

Ενημερωτικά, η Niron πέτυχε πριν δύο εβδομάδες μια διάκριση που την τοποθέτησε στη λίστα του περιοδικού TIME με τις καλύτερες εφευρέσεις του 2023, και αυτή τη στιγμή προχωρά σε μια στρατηγική συνεργασία με μία από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο.

Η General Motors ανακοίνωσε την συγκεκριμένη συνεργασία, τονίζοντας ότι η μαγνητική τεχνολογία της Niron θα μπορούσε να αποτελέσει έναν βασικό παράγοντα ζωτικής σημασίας των μελλοντικών ηλεκτρικών οχημάτων.

Αρχικά, η τεχνολογία μαγνητών νιτριδίου σιδήρου της Niron εξελίχθηκε από το Πανεπιστήμιο της Μινεσότα, και απαλλάσσει τους ηλεκτροκινητήρες από στοιχεία σπάνιων γαιών. Αυτό την τοποθετεί ως μια πιο βιώσιμη εναλλακτική λύση, μιας και δεν προκαλεί περιβαλλοντική ζημιά και δεν αντιμετωπίζει τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας που μαστίζουν τις σπάνιες γαίες.

GM Niron Magnets EV 3
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Niron δηλώνει ακόμα ότι το νιτρίδιο του σιδήρου μπορεί να παράγει ένα ισχυρότερο μαγνητικό πεδίο από αυτό που δημιουργούν οι σπάνιες γαίες, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στους ηλεκτροκινητήρες. Όπως αναφέρει η ίδια, τους κάνει πιο βιώσιμους, πιο μαζεμένους σε διαστάσεις και άρα ελαφρύτερους, ενώ σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία είναι αποδοτικοί και οικονομικοί από τους υπάρχοντες κινητήρες με μαγνήτες νεοδυμίου.

Όπως μπορείτε να αντιληφθείτε, πρόκειται για ένα νέο και μεγάλο βήμα προς τη βιωσιμότητα της ηλεκτρικής κινητικότητας, όπου οι κινητήρες και οι μπαταρίες μπορούν να παράγονται από υλικά που είναι άφθονα και πιο προσιτά, επιταχύνοντας παράλληλα και τη διαδικασία ανακύκλωσής τους.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ