H Mercedes ετοιμάζει ένα super SUV 1.000 ίππων

Mercedes-AMG GLC 63 S E Performance 1

Κάποτε όταν μιλούσαμε για οχήματα επιδόσεων, λίγοι μπορούσαν να φανταστούν πως εν έτει 2024 θα μιλούσαμε για μία κούρσα που θα αφορά και SUV.

Χρόνο με το χρόνο βλέπουμε πως πλέον οι αυτοκινητοβιομηχανίες δημιουργούν ολοένα και περισσότερες «ρουκέτες» σε XL μέγεθος, με τις ιπποδυνάμεις διαρκώς να σκαρφαλώνουν.

Το πόσο ψηλά θα φτάσουν είναι ένα καλό ερώτημα, όμως η Mercedes-AMG φέρεται να ετοιμάζεται να πιάσει ταβάνι, με ένα super-SUV που θα προσφέρει τετραψήφιο (!) αριθμό αλόγων! Αυτό θα πατά στη δική της πλατφόρμα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, θα λανσαριστεί το 2026 και θα αποτελέσει αντίπαλο δέος για τη BMW XM, τη Lotus Eletre και την υπό δημιουργία Porsche K1.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τον βρετανικό Τύπο, το εν λόγω, αβάφτιστο ακόμα μοντέλο, δεν θα βασίζεται σε κάποιο άλλο της γκάμας με σήμα το αστέρι και θα εξελιχθεί εξ ολοκλήρου από τη Mercedes-AMG.

Ουσιαστικά θα αποτελεί το διάδοχο της GLE 63 AMG, αν και θα ανεβάζει τον πήχη πολύ ψηλά. Οι έως τώρα πληροφορίες μιλούν για μεγάλες διαστάσεις, μήκος στα 5.1m και μεταξόνιο στα 3000mm ώστε να μη προσφέρει μόνο επιδόσεις αλλά και χώρους. Βέβαια οι επιδόσεις είναι αυτές που κερδίζουν τις εντυπώσεις άρα ας δούμε ακριβώς τι έχουν κατά νου οι Γερμανοί για την κινητήρια δύναμη.

Αρχικά, το νέο ηλεκτρικό SUV θα πατάει στην πλατφόρμα AMG.EA η οποία θα χρησιμοποιηθεί και στη νέα γενιά της 4θυρης GT Coupe. Η πλατφόρμα αυτή έχει σχεδιαστεί για να ενσωματώνει τους προηγμένους ηλεκτροκινητήρες της Yasa, εταιρείας με βάση στην Αγγλία, την οποία προ τριετίας εξαγόρασε η Mercedes-AMG.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
H GL3 53 AMG
H GL3 53 AMG

Σημεία κλειδιά στο νέο μοντέλο θα είναι η αρχιτεκτονική 800V, οι υψηλής απόδοσης μπαταρίες που θα προκύψουν από συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία Sila, οι πατενταρισμένοι ηλεκτροκινητήρες αξονικής ροής και μία νέα, εξελιγμένη έκδοση του λειτουργικού συστήματος MB.OS της γερμανικής εταιρείας. Εντός των τειχών της, έχει άτυπα βαφτιστεί AMG.OS.

Επίσης, θα ενσωματώνει το σύστημα Active Ride Control που είδαμε στην Mercedes-AMG GT Coupé, ενώ θα καρπώνεται της ακούραστης δουλειάς προηγμένου συστήματος τετρακίνησης και αντίστοιχου συστήματος κατανομής ροπής, με αποτέλεσμα, όπως χαρακτηριστικά λένε οι Γερμανοί, το μοντέλο αυτό να έχει «άλλου επιπέδου δυνατότητες μεταβαλλόμενου ελέγχου πρόσφυσης».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το super SUV της Mercedes-AMG θα κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις του Sindelfingen, που τροποποιούνται ώστε να «τρέξουν» παράλληλα την παραγωγή του εν λόγω μοντέλου όσο και της 4θυρης GT Coupe.

Όλα αυτά ενώ η AMG αναμένεται μέσα στο 2025 να έχει έτοιμη και μία «καυτή» ηλεκτρική εκδοχή της τρίτης γενιάς της CLA.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ