H Toyota εξετάζει ένα μικρότερο και ηλεκτρικό Pick-up

Toyota EPU Concept

Η ιαπωνική εταιρεία φέρεται να θεωρεί ότι τα μικρότερου μεγέθους ημι-φορτηγά είναι πιο ταιριαστά για την ηλεκτροκίνηση, και εξετάζει τη δημιουργία ενός Pick-up βασισμένου στην Corolla.

Παρακινημένη από την επιτυχία του συμπαγέστερου Ford Maverick και του Hyundai Santa Cruz στην αμερικανική αγορά, η Toyota δεν αποκλείεται να δώσει το πράσινο φως στην εξέλιξη ενός αντίστοιχου, μικρότερου Pick-up, με ορίζοντα παραγωγής στο 2027.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Καθώς το Ford Maverick έφτασε κοντά στις 100 χιλιάδες πωλήσεις το 2023, με αρχική τιμή κάτω από 20 χιλιάδες δολάρια (αν και αυτή στην πορεία του χρόνου αυξήθηκε κοντά στις 24 χιλιάδες), η επιτυχία του προσέλκυσε το ενδιαφέρον κι άλλων κατασκευαστών να μπουν σε αυτή την κατηγορία των ασυνήθιστα μικρών -για τους Αμερικανούς- Pick-up.

«Κατασκοπευτικές» εικόνες αποτύπωσαν τους μηχανικούς της Toyota να δοκιμάζουν τα Maverick και Santa Cruz στην επαρχία του Michigan, στις ΗΠΑ. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ετοιμάζουν ένα αντίστοιχο μοντέλο, αλλά ο διευθύνων σύμβουλος της Toyota Βόρειας Αμερικής, Ted Ogawa, επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία «μελετά αυτή την κατηγορία, συμπεριλαμβανομένου και του κινήματος της ηλεκτροκίνησης».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και συμπλήρωσε λέγοντας πως τα μικρότερα και μεσαία Pick-up ημι-φορτηγά προσφέρουν «μεγαλύτερες δυνατότητες εξηλεκτρισμού» σε σχέση με τα μεγαλύτερα, οπότε «αυτή είναι μια από τις ευκαιρίες που πρέπει να σκεφτούμε, ένα μικρότερο από το Tacoma για το μέλλον».

Οι Ιάπωνες φέρεται να εξετάζουν εδώ και αρκετό καιρό τη δημιουργία ενός συμπαγέστερου Pick-up, βασισμένου στην Corolla, για το 2027. Αυτό μπορεί να είναι υβριδικό, plug-in υβριδικό ή και αμιγώς ηλεκτρικό. Μάλιστα, προκειμένου να συγκεντρώσουν τις πρώτες εντυπώσεις του κοινού, ετοίμασαν και ένα πρωτότυπο, το (εικονιζόμενο) EPU, που παρουσίασαν στην περσινή έκθεση Japan Mobility Show.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το EPU είναι στο μέγεθος του Ford Maverick, με μεταξόνιο 2,72 μέτρων, και αμιγώς ηλεκτρικό, και φυσικά αποτελεί τη σαφέστερη ένδειξη ότι η Toyota εξετάζει με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την είσοδό της σε μια κατηγορία μικρότερων Pick-up, κάτω από το γνωστό μας Hilux.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ