Η Alfa Romeo ετοιμάζει ένα νέο μεγάλο ηλεκτρικό SUV

Alfa Romeo Stelvio

Η διεύρυνση της γκάμας της Alfa Romeo θα συνεχιστεί το 2027 με ένα μεγάλο SUV, αυτονομίας άνω των 800 χιλιομέτρων και με πλατφόρμα τεχνολογίας 800V που θα υπόσχεται πλήρη φόρτιση σε 30 λεπτά.

Το νέο μεγάλο SUV των Ιταλών, με το οποίο θέλουν να ανταγωνιστούν -κυρίως στην κινεζική και στην αμερικανική αγορά- τη BMW iX, τη Mercedes EQS SUV, τη νέα Porsche Cayenne και τη Lotus Eletre μεταξύ άλλων, αναμένεται να παρουσιαστεί το 2027 - μετά το λανσάρισμα της διαδόχου της Stelvio στην παρακάτω κατηγορία Ε.

Κεντρική φωτό & πάνω: Το ψηφιακό σχέδιο Alfa Romeo Vassago, ενός Ιταλού φοιτητή
Κεντρική φωτό & πάνω: Το ψηφιακό σχέδιο Alfa Romeo Vassago, ενός Ιταλού φοιτητή
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Large που θα χρησιμοποιεί και η νέα Stelvio, όπως και η ηλεκτρική Giulia των 1.000 ίππων, και παρότι θα είναι ξεκάθαρα SUV δεν θα έχει τόσο αυξημένο ύψος από το έδαφος - ώστε να επιτυγχάνει καλύτερη αεροδυναμική απόδοση και συνεπώς μειωμένη κατανάλωση ενέργειας.

Η αρχιτεκτονική αυτή είναι τεχνολογίας 800V, που εξασφαλίζει ταχύτερη φόρτιση. Η τελευταία μπορεί να πέφτει και στα 30 λεπτά στους ισχυρότερους ταχυφορτιστές, και σε ιδανικές συνθήκες, για την πλήρωση της μπαταρίας και την εξασφάλιση αυτονομίας περίπου 830 χιλιομέτρων.

Η τρέχουσα γενιά της Alfa Romeo Stelvio
Η τρέχουσα γενιά της Alfa Romeo Stelvio

H χρήση της STLA Large, επιπλέον, συνδυάζεται με τρεις διαφορετικούς ηλεκτροκινητήρες της Stellantis, που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν στο μεγάλο ιταλικό SUV. Η καινούρια, ηλεκτρική Giulia Quadrifoglio θα φιλοξενεί και τους τρεις, επιτυγχάνοντας συνδυαστική ισχύ άνω των 1.000 ίππων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, το λογισμικό STLA Brain της Stellantis θα εξασφαλίζει ψηφιακές τεχνολογίες ανάλογες των αυτοκινήτων της Tesla. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται και η ημι-αυτόνομη οδήγηση, και ένα πολύ πιο διαισθητικό σύστημα πολυμέσων. Βεβαίως, παρόλα αυτά, η Alfa Romeo δεν πρόκειται να απομακρυνθεί από την παράδοση της σπορ, δυναμικής συμπεριφοράς στο δρόμο.

Συγκεκριμένα, ο διευθυντής σχεδιασμού της εταιρείας Alejandro Mesonero-Romanos είπε στο αγγλικό περιοδικό Autocar πως «μια Alfa Romeo είναι ένα αυτοκίνητο για τον οδηγό, πρέπει να δώσουμε έμφαση στο πίσω μέρος ώστε να δείχνει ξεκάθαρα ως ένα πισωκίνητο αυτοκίνητο».

Μιλώντας για το νέο, μεγάλο SUV της Alfa, ο διευθύνων σύμβουλος της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato, δήλωσε πως «αν μείνω [μόνο] στη Δυτική Ευρώπη δεν θα κατασκευάσω ποτέ το αυτοκίνητο, διότι οι ποσότητες είναι μικρές και δεν ξέρω πώς θα εξελιχθεί η κατηγορία». Αυτό σημαίνει ότι το SUV του 2027 προορίζεται κυρίως για την Κίνα και τις ΗΠΑ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ