Πέπλο μυστηρίου καλύπτει αυτή τη σπάνια, κορυφαία εκδοχή CSL της BMW M3, που έμεινε για δύο δεκαετίες ακινητοποιημένη σε ένα υπόγειο πάρκινγκ του Λονδίνου.
Όπως λένε οι περίοικοι, το βαυαρικό sports-sedan αγοράστηκε από έναν επιχειρηματία, ο οποίος φέρεται να ταξίδεψε στις 4 Αυγούστου του 2004 από το Λονδίνο στο Ρέντινγκ για να παραλάβει το καιρούριο του αυτοκίνητο - μία BMW M3 CSL (E46) που είχε παραγγείλει αρκετούς μήνες νωρίτερα.
Επιστρέφοντας στο Λονδίνο, μετά από τα πρώτα του 60 χιλιόμετρα με την ολοκαίνουρια BMW του, την πάρκαρε σε αυτό το υπόγειο γκαράζν της βρετανικής πρωτεύουσας. Και μετά ήταν σαν να ξέχασε εντελώς την ύπαρξή της.
BUY NOW
Σύμφωνα με τη σελίδα του Facebook που έφερε στην επιφάνεια αυτό το σπάνιο εύρημα, το γκαράζ αυτό βρίσκεται στο προάστιο Peckham του Λονδίνου, και το αυτοκίνητο δεν έχει περάσει ποτέ από τον έλεγχο του αντίστοιχου ΚΤΕΟ του βρετανικού υπουργείου Μεταφορών.
Και φυσικά δεν έχει ούτε ασφάλιση, καθώς δεν έχει βγει ποτέ από αυτό το γκαράζ τα τελευταία 19 χρόνια. Για την ακρίβεια, δεν έχει δει ποτέ το φως του ήλιου από τότε που η Αθήνα διοργάνωνε τους σύγχρονους Ολυμπιακούς της Αγώνες.
Όπως γράφουν οι χρήστες του FB στα σχόλια αυτής της ανάρτησης, η αστυνομία του Λονδίνου έχει τοποθετήσει δύο φορές τους μηχανισμούς κλειδώματος των τροχών - αλλά παρόλα αυτά και πάλι δεν έχει φανεί κανείς για να διευθετήσει το πρόβλημα, και να πληρώσει το πρόστιμο.
Έτσι, αυτή είναι μία από τις BMW M3 CSL (Ε46) με τα λιγότερα χιλιόμετρα στο κοντέρ της που υφίστανται στον πλανήτη. Και βρίσκεται φυσικά σε άριστη κατάσταση, καθώς ποτέ δεν έχει υποστεί τη φθορά του καιρού. Μόνο ο πίσω προφυλακτήρας κρέμεται λίγο, και έχει ορισμένες γρατζουνιές πιθανότατα από απρόσεκτους οδηγούς που πάρκαραν δίπλα του, αλλά τίποτα περισσότερο.
Φήμες λένε ότι το 2013 έγινε μια παράξενη μεταβίβαση της άδειας του αυτοκινήτου. Αλλά ακόμα κι έτσι, ούτε ο νέος ιδιοκτήτης μπήκε στον κόπο να το μετακινήσει. Είναι δύσκολο, σε κάθε περίπτωση, να λύσει κανείς το μυστήριο που κυκλώνει αυτή την τόσο ιδιαίτερη BMW - ένα μνημείο της οδηγικής εμπειρίας της δεκαετίας του 2000, με το εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 360 ίππων και 370 Nm, που του εξασφάλιζαν επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,9'' και τελική ταχύτητα 250 km/h.