To Suzuki Jimny με 172 άλογα και pick up αμάξωμα (video)

Suzuki Jimny Pick up

Μπορεί να είναι μια ευχή των φίλων της ιαπωνικής εταιρείας που δεν έχει γίνει πραγματικότητα από το εργοστάσιο, ωστόσο μια pick up έκδοση του Suzuki Jimny είναι διαθέσιμη επί ευρωπαϊκού εδάφους.

Σε όλες τις γενιές του το Suzuki Jimny έχει το δικό του φανατικό κοινό σε όλο τον κόσμο που το ακολουθεί πιστά και το φαντάζετε σε κάθε είδους "περιπετειώδη" ή επαγγελματική έκδοση.

Το μικρό και άκρως ικανό off-roader της ιαπωνικής εταιρείας έχει φυσικά φίλους και στην γειτονική Ιταλία με την εταιρεία βελτιώσεων D.Mode να προχωρά ένα βήμα παραπέρα και να ξεφεύγει από την "απλή" βελτίωση των δυνατοτήτων του Jimny με την παρουσίαση της έκδοσης pick up.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι άνθρωποι της ιταλικής εταιρείας που βρίσκονται πίσω από το συγκεκριμένο project, εκτός από το Jimny… τρέφουν αισθήματα και για το προκάτοχο Samurai, από το οποίο και άντλησαν έμπνευση για τη δημιουργία του αγροτικού Jimny.

Με την λιλιπούτεια καρότσα να δίνει δυναμικά το "παρών" πίσω ακριβώς από τα καθίσματα του οδηγού και του συνοδηγού η D.Mode πραγματοποίησε εκτεταμένες αλλαγές στο αμάξωμα αφαιρώντας ένα μέρος της οροφής αλλά και τις πίσω κολώνες. Αυτό που δεν έκαναν ήταν να επιμηκύνουν την καρότσα του Jimny ώστε το μοντέλο τους όχι μόνο να διατηρεί τις πολύ μεγάλες δυνατότητες που έχει στην εκτός δρόμου οδήγηση αλλά να τις βελτιώνει ακόμη περισσότερο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στις αλλαγές που έκανε η ιταλική εταιρεία είναι και η αύξηση της απόστασης από το έδαφος 100 χιλιοστά επιπλέον με τα 75 να προέρχονται από την τοποθέτηση νέων στοιχείων στην ανάρτηση και τα υπόλοιπα 25 χλστ. από τα μεγαλύτερης διαμέτρου χωμάτινα ελαστικά. Με αυτές τις τροποποιήσεις έχουν βελτιωθεί περαιτέρω οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής, οι οποίες φτάνουν πλέον στις 51, 38 και 60 μοίρες αντίστοιχα έναντι των 37, 28 και 49 μοιρών για το εργοστασιακό Jimny.

Οι τροποποιήσεις δεν σταματούν στα παραπάνω αλλά συνεχίζουν και κάτω από το καπό του αγροτικού Jimny. Ο εν σειρά 4κύλινδρος κινητήρας του 1,5 λίτρου δεν είναι πλέον ατμοσφαιρικός αφού η D.Mode προχώρησε στην τοποθέτηση υπερσυμπιεστή καυσαερίων της Garret μαζί με όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα που απαιτούνται για την αξιόπιστη λειτουργία της. Ως αποτέλεσμα η ισχύς του κινητήρα έχει ανέβει στους χορταστικούς 172 ίππους και τα 270 Nm ροπής, νούμερα που δίνουν άλλο αέρα στα πανιά του ιαπωνικού off-roader (η τιμή του να ξεκινά από τα 62.222 ευρώ).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ