Με αυτονομία 800 χιλιομέτρων τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα της Toyota

Toyota electric

Ο ιαπωνικός κολοσσός υποδέχεται με χαρά τη νέα τεχνολογία των μπαταριών που χαρίζουν μεγαλύτερη αυτονομία και μείωση κόστους κατά 40%.

Η επόμενη γενιά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Toyota θα φέρει ότι πιο σύγχρονο υπάρχει στην τεχνολογία μπαταριών με σκοπό να προσφέρουν μεγάλη αυτονομία που θα πλησιάζει τα 800 χλμ. και ταυτόχρονα θα είναι 40% φθηνότερες από αυτές που τοποθετoύνται ήδη στα μοντέλα της.

Lexus LF 30
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η είδηση είναι εξαιρετικά σημαντική για την Toyota και αποτελεί μέρος του σχεδίου προώθησης των ηλεκτρικών μοντέλων της για να προσελκύσει ακόμα περισσότερους πελάτες, αυξάνοντας το πελατολόγιο της.

Πέρα όμως από τα δύο νέα πακέτα μπαταριών που αναμένει η ιαπωνική εταιρεία, μεταξύ 2027 και 2028 θα διατίθεται και μία μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής απόδοσης που θα προσφέρει 1.000 χλμ. αυτονομία. Παράλληλα, σύμφωνα με την Toyota θα είναι 10% φθηνότερη από την αντίστοιχη μπαταρία που διαθέτει σήμερα.

Toyota bZ4x 2

Ο πρόεδρος του κέντρου ανάπτυξης ηλεκτρικών μοντέλων της Toyota, Takero Kato, ανέφερε ότι θα χρειαστούν διάφορες επιλογές στις μπαταρίες, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τις διαφορετικές εκδόσεις κινητήρα στα αυτοκίνητα συμβατικής τεχνολογίας.

Τα μοντέλα που θα χρησιμοποιούν αυτές τις μπαταρίες, οι οποίες θα αντιπροσωπεύουν το 50% των ηλεκτρικών οχημάτων που η Toyota αναμένει να πουλήσει παγκοσμίως έως το 2030, θα σχεδιασμένα με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ελαφρύτερα και πιο αεροδυναμικά για μεγιστοποίησης της απόδοσης του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Lexus LFZ

Το κλειδί για την αεροδυναμική, πέρα από την σιλουέτα του αυτοκινήτου, θα είναι οι πιο λεπτές μπαταρίες. Η Toyota αναφέρει ότι η μείωση του ύψους της μπαταρίας είναι ένας βασικός παράγοντας για την βελτίωση της απόδοσης, για ευνόητους λόγους.

Για παράδειγμα, η μπαταρία του νέου bZ4X έχει ύψος περίπου 150 χλστ., το οποίο όμως θα μειωθεί στα 120 χλστ. για τα επερχόμενα ηλεκτρικά μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας. Παράλληλα, η Toyota επιβεβαίωσε ότι αυτό θα της επιτρέψει να παράγει και σπορ μοντέλα υψηλών επιδόσεων, με την προϋπόθεση το ύψος της μπαταρίας να είναι 100 χλστ.

Toyota bZ4x
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα σημαντικά αυτά νέα ακολουθούν μια σημαντική ανακάλυψη στην τεχνολογία των μπαταριών που θα επιτρέψει στην Toyota να παράγει μαζικά μπαταρίες στέρεας κατάστασης. Αυτές οι μπαταρίες εξελίσσονται με σκοπό να προσφέρουν αυτονομία 1.600 χλμ. και να φορτίζουν από το 10 έως το 80% σε μόλις 10 λεπτά.

Η έλευση των solid state μπαταριών σημαίνει ότι οι κατασκευαστές θα μπορούσαν να αυξήσουν δραστικά την γκάμα των ηλεκτρικών οχημάτων, χωρίς να επιβαρυνθούν με κυρώσεις για το μέγεθος ή το βάρος τους, λόγω της προηγμένης τεχνολογίας που θα φέρουν.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ