Toyota Supra GRMN: Στην τελική ευθεία η απόλυτη και ισχυρότερη Supra

Toyota Supra GT4

Η Toyota βρίσκεται ήδη στη φάση των δοκιμών εξέλιξης της κορυφαίας έκδοσης του αναγεννημένου της sportscar, που θα φορά το εξακύλινδρο twin-turbo μοτέρ 3.0 λίτρων της BMW.

Μετά το 2020, που η Toyota αναβίωσε τη θρυλική Supra της δεκαετίας του '80, το ιαπωνικό sports-coupe έχει επεκταθεί σε πολλές και διαφορετικές εκδόσεις - με κυριότερη εκείνη της προσθήκης του τετρακύλινδρου turbo κινητήρα των 2.0 λίτρων. Αργότερα, προστέθηκε και η επιλογή μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων, για την πιο παραδοσιακή οδηγική εμπειρία.

H Toyota Supra GRNM μπορεί να αντλήσει τη σχεδιαστική της έμπνευση από την αγωνιστική Supra GT4 (κεντρική φωτό & πάνω)
H Toyota Supra GRNM μπορεί να αντλήσει τη σχεδιαστική της έμπνευση από την αγωνιστική Supra GT4 (κεντρική φωτό & πάνω)
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τώρα, όμως, η Gazoo Racing προχωράει με γοργούς ρυθμούς στην κορυφαία σε απόδοση εκδοχή της νέας Supra, τη GRMN, η οποία ήδη εντοπίστηκε στις δοκιμές εξέλιξής της στη γερμανική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ με το ειδικό καμουφλάζ που καλύπτει όλες τις υπό εξέλιξη κατασκευές της Gazoo.

Έχουν ήδη κυκλοφορήσει από καιρό οι -ανεπιβεβαίωτες- πληροφορίες ότι η Supra GRMN θα φορά τον εν σειρά εξακύλινδρο και twin-turbo κινητήρα της BMW M4, χωρητικότητας 3.0 λίτρων, που αποδίδει 480 ίππους και ροπή 550 Nm. Ο κινητήρας αυτός συνδέεται είτε με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων είτε με μηχανικό 6 σχέσεων, και βοηθά την Μ4 να επιταχύνει στα 0-100 km/h σε 4,0 δευτερόλεπτα (ή σε 4,3'' με το μηχανικό).

Όμως, τώρα από τις πρώτες εικόνες της Supra GRMN με το καμουφλάζ της GR αποκαλύφθηκε ότι το ιαπωνικό sportscar θα έχει πολύ πιο δυναμικό splitter στο ρύγχος και μεγαλύτερη πίσω πτέρυγα. Η τελευταία μοιάζει με της GR Supra 35th Anniversary Edition, αλλά έχει διαφορετική βάση στήριξης και επιμέρους λεπτομέρειες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επίσης, το αυτοκίνητο των δοκιμών του Νίρμπουργκρινγκ έμοιαζε να βρίσκεται πιο χαμηλά στο έδαφος (με τις αντίστοιχες αγωνιστικού τύπου αναρτήσεις), και να διαθέτει ελαφρύτερου κράματος ζάντες, καθώς και πιο αποδοτικό σύστημα πέδησης με μεγαλύτερης διαμέτρου δισκόφρενα και πιο ογκώδεις δαγκάνες.

Η εξέλιξη της Toyota Supra GRMN είναι αντικείμενο της αυτοκινητικής φημολογίας εδώ και πολλούς μήνες, αλλά τώρα φαίνεται πως έχει μπει στην τελική ευθεία. Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι πλέον το πιθανότερο σενάριο είναι να αποκαλυφθεί μέχρι το τέλος του 2023.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ