Δεν σπάνε, δεν χαλάνε -Τα πιο αξιόπιστα μεταχειρισμένα έως 3.000 ευρώ

Toyota Yaris 1

Εάν αναζητάτε ένα προσιτό και συνάμα αξιόπιστο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο για να πραγματοποιείται τα καθημερινά σας δρομολόγια, τότε η λίστα που φτιάξαμε θα σας βγάλει από τη δύσκολη θέση.

Η κυκλοφορία στις σύγχρονες πόλεις και τα περιαστικά κέντρα αποτελεί έναν καθημερινό βραχνά για τους περισσότερους οδηγούς και η εύρεση ενός αυτοκινήτου που καταναλώνει λογική ποσότητα καυσίμου και έχει αντίστοιχο κόστος χρήσης, δεν είναι εύκολη υπόθεση.

Nissan Almera 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Απεναντίας, θέλει προσοχή για να μπορέσετε να κάνετε την σωστή επιλογή και να βρείτε έναν πραγματικό «σύντροφο» που θα εκτελεί με συνέπεια και οικονομία όλες τις καθημερινές σας υποχρεώσεις. Ας δούμε πέντε επιλογές που υπάρχουν στην αγορά μεταχειρισμένου και ξεχωρίζουν στους βασικούς τομείς.

Daihatsu Sirion

Ένα σημαντικό μέρος της επιτυχίας που γνώρισε η Daihatsu στη χώρα μας οφειλόταν στο γεγονός ότι η γκάμα της αποτελούταν από προτάσεις χαμηλού κυβισμού. Η ιαπωνική φίρμα αντλούσε έμπνευση από περίφημα Kei Cars, προσαρμόζοντας τις προδιαγραφές τους στα ευρωπαϊκά δεδομένα. Αιχμή του δόρατος αποτέλεσε το σουπερμίνι Sirion, το οποίο από την πρώτη στιγμή κέρδισε το δικό του κοινό, χάρη στην απλότητα των προδιαγραφών του και την… αυταπόδεικτη -ελέω καταγωγής- αξιοπιστία του.

Daihatsu Sirion

Το Daihatsu Sirion ξεκίνησε την καριέρα του στην Ευρώπη το 2004 και δεν πρόλαβε να δει δεύτερη γενιά στην γηραιά ήπειρο για τους γνωστούς λόγους. Στην αγορά των μεταχειρισμένων, οφείλει κανείς να εστιάσει στην έκδοση με τον 1.3 των 90 ίππων και το χειροκίνητο σασμάν των πέντε σχέσεων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με βάρος που δεν ξεπερνά τα 980 κιλά, η ισχύς των 90 ίππων ήταν υπεραρκετή για τις αστικές και περιαστικές υποχρεώσεις του Daihatsu Sirion, και ένα κοντινό ταξίδι, την ίδια στιγμή που η κατανάλωση καυσίμου σε αστικό κύκλο δεν ξεπερνούσε τα 6,0 λτ./100 χλμ.

Hyundai Getz

Στο ίδιο επίπεδο τιμών με το Daihatsu Sirion βρίσκεται ένα ακόμα δημοφιλές αυτοκίνητο πόλης της χώρας μας, με καταγωγή από τη Ν. Κορέα και αντίστοιχα προσιτό προφίλ. Ο λόγος για το Hyundai Getz, που έχει τιμή στην αγορά μεταχειρισμένου που κυμαίνεται γύρω από τα 3.000 ευρώ.

Hyundai Getz

Το Hyundai Getz διατίθεται σε τρεις εκδόσεις βενζίνης, στα 1,1, 1,3 και 1,5 λτ. με ισχύ 62, 82 και 105 ίππους αντίστοιχα. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων, με τα αυτόματα των τεσσάρων σχέσεων να είναι σπάνια στην ελληνική αγορά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και σε αυτή την περίπτωση, οι μαζεμένες διαστάσεις και το μειωμένο βάρος δεν έβαζαν δύσκολα στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες, επιτρέποντας στον οδηγό να κινηθεί με άνεση και οικονομία κάτω από όλες τις συνθήκες. Παράλληλα, το Getz ξεχώριζε για την άνεση που προσέφερε η ανάρτηση του και την λειτουργία του χειροκίνητου επιλογέα με τις μικρές διαδρομές και το θετικό κούμπωμα.

Nissan Almera

Η δεύτερη και τελευταία γενιά του Nissan Almera, αργότερα έδωσε τη θέση του στο Tiida, αποτελεί το μοναδικό μικρό οικογενειακό της λίστας μας και διαθέτει το προνόμιο των κινητήρων λογικού κυβισμού.

Nissan Almera 1

Σε αυτή τη γενιά του μοντέλου, ο κινητήρας αναφοράς ήταν ατμοσφαιρικός με χωρητικότητα 1,5 λίτρων και απόδοση που έφτανε τους 98 ίππους και τα 136 Nm. Βέβαια, υπήρξαν και ελαφρώς ισχυρότερες εκδόσεις ελληνικής «καταγωγής» με αρκετά σπορ στοιχεία, ενώ πιο σπάνια συναντάμε και Almera αυτής της γενιάς με τον ισχυρότερο 1.800άρη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Nissan Almera δεύτερης γενιάς μπορεί να καλύψει με άνεση και ασφάλεια τις καθημερινές ανάγκες μιας οικογένειας, με τον 1.500άρη κινητήρα βενζίνης να καταναλώνει κάτι λιγότερο από 7 λτ./100 χλμ. και να κινεί με άνεση τα 1.170 κιλά του ιαπωνικού μικρού οικογενειακού.

Suzuki Alto

Ο άλλος εκπρόσωπος της μεγάλης των Ιαπώνων σχολής έρχεται από τη Suzuki και δεν είναι από το γνωστό στους περισσότερους Alto. Με περισσότερα από 40 χρόνια στη γραμμή παραγωγής, το Alto αποτέλεσε ένα από τα πλέον δημοφιλή μοντέλα της Suzuki στη χώρα μας, όντας ανέκαθεν προσιτό, αξιόπιστο και αποδοτικό.

Στην Ελλάδα ήταν η πέμπτη γενιά του αυτοκινήτου (1998-2005) εκείνη που έκανε τη διαφορά, με την made in Japan λογική κι όλες εκείνες τις αρετές που περιμένει κανείς να συναντήσει σε μια πρόταση με τα χαρακτηριστικά ενός αυθεντικού city car.

Suzuki Alto
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

O ατμοσφαιρικός, δεκαεξαβάλβιδος κινητήρας του 1,1 λίτρου απέδιδε 63 ίππους, ωστόσο, στη χώρα μας θα βρει κανείς και την έκδοση του 1,0 λίτρου με απόδοση 54 ίππων ή και 65 ίππων.

Ανεξαρτήτως διαμόρφωσης, οι μαζεμένες διαστάσεις και το περιορισμένο βάρος χαρίζουν στο Suzuki Alto τα απαραίτητα εφόδια ώστε να ανταπεξέλθει στις αστικές υποχρεώσεις του, μιας και η ευελιξία συνδυάζεται με το χαμηλό κόστος χρήσης. Σε ό,τι αφορά στην τιμή Alto στη χώρα μας (2004-2005), μπορεί να τα αποκτήσει κανείς με έως 3.000 ευρώ.

Toyota Yaris

Από την πρώτη στιγμή της διάθεσής του στην ελληνική αγορά, το Toyota Yaris απέκτησε φανατικούς οπαδούς, προσφέροντας ό,τι μπορεί κανείς να ζητήσει από ένα σύγχρονο αυτοκίνητο πόλης.

Παρά το γεγονός, λοιπόν, ότι κλήθηκε να αντικαταστήσει το γνωστό σε όλους Starlet, το σχεδιασμένο από ελληνικά χέρια (βλ. Σωτήρης Κωβός) δεν δυσκολεύθηκε να κερδίσει την εμπιστοσύνη και την προτίμηση του κοινού.

Toyota Yaris 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μόνο τυχαίο δεν είναι άλλωστε ότι το Toyota Yaris κόβει πρώτο το νήμα των πωλήσεων στην ελληνική αγορά, κατακτώντας με το σπαθί του τον τίτλου του δημοφιλέστερο τετράτροχου της χώρας μας.

Ξεκινώντας από την πρώτη γενιά του, η διάθεση της οποίας ξεκίνησε το 1999, το Toyota Yaris θα το συναντήσετε στις αγγελίες των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων είτε με τον κινητήρα βενζίνης του 1,0 λίτρου είτε με εκείνον του 1,3 λίτρου.

Σπανιότερες και σαφώς ακριβότερες είναι οι περιπτώσεις των εκδόσεων T-Sport, οι οποίες ήταν και οι ισχυρότερες στην γκάμα της πρώτης γενιάς του ιαπωνικού αυτοκινήτου πόλης.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ