Alonso: Είμαι ο μεγαλύτερος σε ηλικία και δουλεύω πιο σκληρά απ’ όλους

Alonso

Ένα ακόμα ανόθευτο δείγμα της ταπεινότητας που τον διακρίνει επέδειξε ο Fernando Alonso, δηλώνοντας ότι είναι ο πιο σκληρά εργαζόμενος πιλότος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1.

O Fernando Alonso δεν αποτελεί μόνον έναν από τους πλέον επιτυχημένους πιλότους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 αλλά και ο γηραιότερος εν ενεργεία οδηγός μετά και την πρόσφατη αποχώρηση του Kimi Raikkonen.

Γεννημένος το 1981, ο Fernando Alonso συμπληρώνει τον φετινό Iούλιο 41 χρόνια ζωής, όντας ο μεγαλύτερος σε ηλικία οδηγός του φετινού grid.

Το προχωρημένο της… ηλικίας του Ισπανού πιλότου είναι εκείνο που σύμφωνα με τον ίδιο τον αναγκάζει να ακολουθήσει ένα πιο αυστηρό πρόγραμμα σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό τουλάχιστον δήλωσε ο ίδιος ο Fernando Alonso, αφήνοντας να εννοηθεί ότι ο χρόνος που είχε για διακοπές τον φετινό χειμώνα ήταν μικρότερος απ’ ότι στο παρελθόν.

«Προφανώς, δεν γυμνάζομαι το ίδιο τώρα που είμαι 40 χρονών σε σχέση με όταν ήμουν 23. Πρέπει να γυμνάζομαι περισσότερο, να κάνω περισσότερο stretching, να ακολουθώ μια πολύ συγκεκριμένη διατροφή και κάνω ένα σορό άλλα πράγματα αν θέλω να διατηρηθώ στην ίδια φόρμα και να διαθέτω την ίδια δύναμη.

«Παρ’ όλα αυτά είμαι έτοιμος να το κάνω. Γι’ αυτό άλλωστε επέστρεψα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1. Χρειάζεται να πραγματοποιήσω περισσότερες θυσίες. Αλλά αυτό είναι το πλάνο γι’ αυτόν τον χειμώνα».

«Χρειάζεται να προπονηθώ και να κάνω περισσότερα πράγματα σε σχέση με τους υπόλοιπους πιλότους γιατί είμαι μεγαλύτερος σε ηλικία σε σχέση με αυτούς», δήλωσε ο Ισπανός, αποδεχόμενος ότι η εμπειρία που έχει αποκομίσει στη μέχρι τώρα καριέρα του αποτελεί ένα σημαντικό πλεονέκτημα απέναντι στους υπόλοιπους πιλότους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα ο Ισπανός αναφέρθηκε και στην εμπειρία του στους αγώνες αντοχής, η οποία θα τον βοηθήσει να προσαρμοστεί πιο εύκολα και γρήγορα στη θεαματική αλλαγή της διάστασης των τροχών στα μονοθέσια της Formula 1 από τις 13 στις 18 ίντσες.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο Fernando Alonso έχει το έξτρα κίνητρο την επόμενη αγωνιστική σεζόν, βλέποντας την αλλαγή των προδιαγραφών των μονοθεσίων ώστε η Renault να καταφέρει να κλείσει την ψαλίδα που τη χωρίζει από τους κορυφαίους συνδυασμούς του grid.

Άλλωστε ο Ισπανός γνωρίζει καλύτερα απ’ όλους ότι οι πιθανότητες να φτάσει στην κατάκτηση του τρίτου παγκόσμιου τίτλου της καριέρας του δεν είναι πολλές και κάθε χρόνος που θα περνά θα λιγοστεύουν ακόμα περισσότερο.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ