Η Scuderia προχωρά στην τελευταία μεγάλη φετινή αναβάθμιση του υβριδικού κινητήρα της για το δεύτερο μισό της φετινής σεζόν της Formula 1, στη μάχη της με τη McLaren για την τρίτη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών.
Η εξέλιξη των μονάδων ισχύος (του V6 1.6 Turbo και των δύο ηλεκτροκινητήρων, μαζί με τα δύο συστήματα ERS ανάκτησης ενέργειας) εντάσσεται έτσι κι αλλιώς στο πλαίσιο της αναβάθμισής τους, ενόψει της πλήρους παύσης κάθε παρέμβασης σε αυτούς την ερχόμενη τριετία ή και τετραετία - αναλόγως αν η νέα γενιά κινητήρων θα εισαχθεί το 2025 ή το 2026.
Οι κατασκευαστές της F1 υπόκεινται σε περιορισμούς σχετικά με τις παρεμβάσεις που μπορούν να κάνουν φέτος στις κινητήριες μονάδες τους. Ωστόσο, σε αντίθεση με το 2020, φέτος στις ομάδες επιτρέπεται να κάνουν μία μεγάλη αναβάθμιση της μονάδας μέσα στη διάρκεια της χρονιάς.
BUY NOW
Τώρα γίνεται κατανοητό ότι η Ferrari δεν είχε κάνει όλες τις αλλαγές το χειμώνα. Κατά συνέπεια, αποκτά ένα σημαντικό «όπλο» στα επερχόμενα GP σε σχέση με τη McLaren, και ενίοτε με τις Alpine και Aston Martin, στη μάχη των ομάδων μέσης δυναμικής.
Η Scuderia αναμένεται να έχει έτοιμη τη βελτιωμένη της μονάδα ισχύος μετά την τριπλέτα των διαδοχικών αγώνων σε Βέλγιο, Ολλανδία και Ιταλία από τις 29 Αυγούστου ως τις 12 Σεπτεμβρίου - δηλαδή μετά τον αγώνα της πατρίδας της, και μετά τις συναντήσεις στο Spa και στη Monza που παίζει πολύ σημαντικό ρόλο η απόλυτη απόδοση του κινητήρα.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Ματία Μπινότο, εξήγησε: «Θα φέρουμε αναβαθμίσεις της μονάδας ισχύος. Απλά για να το διευκρινίσω, οι κανονισμοί του 2021 επιτρέπουν να έχουμε καινούρια κινητήρια μονάδα, δηλαδή να εξελίξουμε τα εξαρτήματά του, είτε πρόκειται για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, είτε το turbo, τους ηλεκτροκινητήρες, τις μπαταρίες κ.λπ.
»Στο ξεκίνημα της χρονιάς δεν ολοκληρώσαμε τη μονάδα ισχύος, συνεπώς υπάρχουν ακόμα εξαρτήματα που μπορούμε να αλλάξουμε από την περσινή σεζόν. Και τώρα θα προχωρήσουμε στην εξέλιξή τους. Οπότε, πιστεύω ότι θα κάνουμε ένα σημαντικό βήμα προόδου για το τελείωμα της σεζόν», συμπλήρωσε ο Binotto.
Ο Ιταλός κατέληξε λέγοντας ότι περιμένει πως η Ferrari θα μειονεκτεί σημαντικό στο Spa, διότι «η υστέρηση κατά 7 δέκατα από τους κορυφαίους [Mercedes και RBR] οφείλεται κατά 60 τοις εκατό στη μονάδα ισχύος».