Την ίδια στιγμή που η FIA «κερδίζει» χρόνο καθυστερώντας την απόφασή της σχετικά με την αντιαθλητική συμπεριφορά του Verstappen, ο Ολλανδός πιλότος της Red Bull δέχεται τα «πυρά» πρώην πιλότων της Formula 1.
Σε εξαιρετικά δυσμενή θέση έχει περιέλθει ο M. Verstappen μετά το Grand Prix της Βραζιλίας και τα όσα συνέβησαν εκεί με αρνητικό πρωταγωνιστή τον ίδιο.
Το video από την onboard κάμερα του μονοθεσίου του Ολλανδού έριξε περισσότερο φως στο συμβάν της στροφής 4 της πίστας του Interlagos, όπου ο Verstappen άνοιξε σκόπιμα την τροχιά του βγάζοντας εκτός πίστας τον Hamilton.
BUY NOW
Οι αγωνοδίκες θεώρησαν ότι ο Verstappen κινήθηκε εντός των «αθλητικών ορίων», χαρακτηρίζοντας το συγκεκριμένο συμβάν ως «αγωνιστικό», χωρίς ωστόσο να διαθέτουν όλα τα απαραίτητα στοιχεία στα χέρια του και ειδικότερα τα πλάνα από την κάμερα των 360 μοιρών του μονοθεσίου της Red Bull.
ΕΚΤΑΚΤΟ: Διαβάστε εδώ την απόφαση-πρόκληση της FIA
Η δημοσιοποίηση του υλικού αυτού, αποτέλεσε την αφορμή ώστε η Mercedes AMG Petronas να ζητήσει την επανεξέταση της υπόθεσης και ώθησε αρκετούς πιλότους της Formula 1 να ταχθούν με το μέρος του L. Hamilton δηλώνοντας το αυτονόητο. Ότι ο Ολλανδός κινήθηκε με τέτοιον τρόπο ώστε να ωθήσει εκτός πίστας το μονοθέσιο της Mercedes και να εκβιάσει μια επαφή, η οποία αν και εφόσον οδηγούσε στην εγκατάλειψη και των δύο διεκδικητών του τίτλου θα του επέτρεπε να διατηρήσει το σημαντικό βαθμολογικό του προβάδισμα.
Μετά το αίτημα της Mercedes, οι ιθύνοντες της FIA προχώρησαν την Πέμπτη 18/11 στην επανεξέταση του συμβάντος χωρίς ωστόσο να ανακοινώσουν την απόφασή τους, γεγονός που μαρτυρά την αμηχανία της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού αλλά και την κρισιμότητα του ζητήματος.
Την ίδια στιγμή που η αρμόδια επιτροπή της FIA συνεδρίαζε παρουσία των ανθρώπων της Mercedes, o Verstappen δήλωνε στη συνέντευξη τύπου του GP του Qatar ότι δεν θα δίσταζε να επαναλάβει την ίδια κίνηση αν και εφόσον βρισκόταν στην ίδια, δυσμενή θέση.
Στο πλευρό της Mercedes AMG Petronas και του L. Hamilton στάθηκε ο M. Hakkinen, o οποίος προειδοποίησε τον Verstappen ότι η τακτική «εκφοβισμού» με τις κινήσεις του μέσα στην πίστα δεν πρόκειται να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα, καθώς εκτός των άλλων θα προσφέρει επιπλέον κίνητρο στον Βρετανό Παγκόσμιο Πρωταθλητή.
Ανάλογη ήταν και η τοποθέτηση του P. Montoya, ο οποίος δήλωσε ότι ο Verstappen δεν είχε την πρόθεση να στρίψει στη στροφή 4 της πίστας του Interlagos, εκβιάζοντας μια επαφή που θα του επέτρεπε να διατηρήσει το βαθμολογικό προβάδισμα.
Μάλιστα, ο Montoya δεν δίστασε να δηλώσει ότι ο Verstappen απολαμβάνει ευνοϊκότερης μεταχείρισης σε σχέση με άλλους πιλότους του grid, οι οποίοι σε ανάλογες περιπτώσεις έχουν δεχθεί ποινή.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι το συμβάν στο 48ο γύρο του Grand Prix Βραζιλίας ακολούθησε ένα ακόμη, καθώς ο Ολλανδός άλλαξε τουλάχιστον τρεις φορές τη γραμμή του πραγματοποιώντας ελιγμούς και επιχειρώντας να κρατήσει πίσω του τον L. Hamilton.
Για την κίνησή του αυτή, ο Verstappen δέχθηκε προειδοποίηση για αποκλεισμό από τον αγώνα (άσπρη και μαύρη σημαία), ωστόσο, αν και εφόσον οι κριτές του αγώνα είχαν πράξει τα αυτονόητα μερικούς γύρους νωρίτερα, τότε το δεύτερο παράπτωμα του Ολλανδού ίσως να είχε οδηγήσει στον αποκλεισμό του από τον αγώνα.
Στην περίπτωση, πάντως, που η FIA επιβάλλει ποινή πέντε δευτερολέπτων στον M. Verstappen μετά και την επανεξέταση του ζητήματος, τότε ο Ολλανδός θα καταταχθεί τρίτος στο Grand Prix Βραζιλίας, χάνοντας τρεις ακόμα βαθμούς και φέρνοντας τον L. Hamilton σε απόσταση 11 βαθμών από την κορυφή του πρωταθλήματος.
Δείτε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ