Εγκαταλείπει τη Formula 1 η Renault

Pierre Gasly

Η φημολογία των τελευταίων εβδομάδων επιβεβαιώνεται και η Renault ετοιμάζεται να «τραβήξει την πρίζα» στο πρόγραμμα παραγωγής υβριδικών μηχανών.

Η γαλλική εταιρεία, ήταν ένας από τους «παίκτες» στη νέα εποχή της Formula 1, που έρχεται με τις αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς το 2026. Μαζί με τις Audi, Honda, Mercedes-AMG, Ferrari και Red Bull Powertrains-Ford.

Ωστόσο, εδώ και καιρό κυκλοφορούσαν δυσοίωνα σενάρια για το όλο project, τα οποία πλέον επιβεβαιώνονται. Βλέπετε η Renault υστερεί το ανταγωνισμού από το 2014 όταν και το σπορ πέρασε σε νέα, υβριδική εποχή, ενώ δεν έχει κανέναν «πελάτη» που να καλύπτει μέρος του κόστους παραγωγής αλλά και να βοηθά την εξέλιξη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έτσι, ενώ η αγωνιστική ομάδα της Alpine παραμένει στο σπορ, θα τρέχει με άλλους κινητήρες. Όπως όλα δείχνουν, με υβριδικές μηχανές της Mercedes-AMG, με τον νέο εκτελεστικό σύμβουλο της γαλλικής ομάδας, Flavio Briatore, να έχει αναλάβει τις διαπραγματεύσεις.

Μάλιστα, ο επικεφαλής της Alpine F1, Bruno Famin, που μάλιστα θα αποχωρήσει σε μερικές εβδομάδες, αποκάλυψε περισσότερα για τα πλάνα της Renault.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Γάλλος είπε στο περιθώριο του Grand Prix Βελγίου: «Μας παρουσιάστηκε ένα project κι αυτό δεν αφορούσε τη νέα υβριδική μηχανή. Το project ήταν πολύ μεγαλύτερο από αυτό, αφορούσε τη μεταμόρφωση του brand της Alpine, που θα έχει επτά νέα μοντέλα με προηγμένη τεχνολογία. Υπάρχουν φιλόδοξα πλάνα, ώστε αυτή η σπορ μάρκα να γίνει γνωστή κι εκτός Γαλλίας, σε όλο τον κόσμο. Αυτό το project απαιτεί τη μετατόπιση πόρων, από το κομμάτι της εξέλιξης υβριδικής μηχανής για τη Formula 1, σε τομείς εξέλιξης νέων τεχνολογιών για τη μάρκα. Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, η Alpine F1 Team θα πρέπει να αγοράζει κινητήρες αντί να εξελίσσει τους δικούς της».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ