Ήρθε η ώρα για την τελευταία δοκιμασία του 2023 για τον Τζώρτζη Μαρκογιάννη! Ο Έλληνας οδηγός έχει ταξιδέψει στην Ισπανία και συγκεκριμένα στη Βαρκελώνη, όπου διεξάγεται ο όγδοος και τελευταίος γύρος του Eurocup-3.
Η συγκεκριμένη μάχη λαμβάνει στην πίστα του Montmelo, εκεί όπου πραγματοποιείται και το Grand Prix του μαγικού κόσμου της Formula 1. Έχει μήκος 4.675 μέτρα, 16 στροφές και είναι δεξιόστροφη. Και εκεί, σε μία πίστα όπου έχει κάνει και δοκιμές στο ξεκίνημα της φετινής του αγωνιστικής περιπέτειας αλλά είχε και δύο ημέρες εξοικείωσης προτού αρχίσουν οι επίσημες διαδικασίες, ο 19χρονος θέλει ένα δυνατό αποτέλεσμα για να κλείσει ιδανικά τη σεζόν.
«Η χάραξη της αγωνιστικής διαδρομής, σε συνδυασμό με ένα σωστό στήσιμο του μονοθεσίου δίνει στον οδηγό την αυτοπεποίθηση να πιέσει στο όριο, και ακριβώς σε αυτόν τον τομέα επικεντρωθήκαμε στο διήμερο δοκιμών που προηγήθηκε του αγώνα. Η πίστα είναι ήδη γνωστή σε εμένα, και μου αρέσει ιδιαίτερα ο ρυθμός της, οπότε ανυπομονώ να πραγματοποιήσω και τον πρώτο μου αγώνα εκεί. Είμαστε θετικοί πως βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο, με τις τελευταίες πινελιές μόνο του στησίματος να απομένουν, και οι οποίες θα γίνουν στις ελεύθερες δοκιμές, ανάλογα με τις συνθήκες καιρού και ασφάλτου που θα αντιμετωπίσουμε», είπε ο Τζώρτζης.
BUY NOW
Ο Έλληνας οδηγός ανέλυσε τις απαιτήσεις της πίστας της Καταλονίας και όσα πρέπει να προσέξει για να πετύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα: «Αυτή η πίστα φημίζεται για την έντονη φθορά που προκαλεί στα ελαστικά και σε συνδυασμό με τις γρήγορες παρατεταμένες καμπές που εντείνουν ακόμη περισσότερο την καταπόνηση της γόμας, προκύπτει μια διαδρομή-σημείο αναφοράς για οδηγούς και ομάδες. Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που οι χειμερινές δοκιμές της F1 πραγματοποιούνται εκεί, με κάθε αλλαγή στο set-up να έχει άμεσο αντίκτυπο στην ισορροπία του μονοθεσίου. Ως κυριότερες απαιτήσεις λοιπόν, με τα παραπάνω υπ’ όψη, θα ξεχώριζα την εύρεση μιας ικανοποιητικής ισορροπίας τόσο από αεροδυναμικής, όσο και από μηχανικής πλευράς, πράγμα που θα μας βοηθήσει να εκμεταλλευτούμε την πολύτιμη εμπειρία και την ταχύτητα που έχουμε αποκτήσει γύρο με τον γύρο στο νέο αυτό μονοθέσιο. Τα γρηγορότερα σημεία της πίστας, όπως οι στροφές 3, 9 και 14, θα αποδειχθούν χωρίς αμφιβολία κρίσιμα στους δύο αγώνες, όπου η πτώση απόδοσης του εμπρός αριστερά ελαστικού θα είναι αναπόφευκτη».
Μετά τα ταχύρρυθμα μαθήματα στο Eurocup-3 στο απαιτητικό Zandvoort και τις δυναμικές εμφανίσεις σε Jerez και Cheste, ο Μαρκογιάννης θέλει να συνεχίσει στην ίδια ρότα, όμως αυτή τη φορά με λίγη περισσότερη τύχη!
«Ο στόχος μας είναι ακριβώς ίδιος με τους προηγούμενους γύρους, ήτοι να μετατρέψουμε την ταχύτητα και την εμπειρία μας σε απτά αποτελέσματα. Παρ’ ότι οι προσπεράσεις είναι πιο εύκολες σε σχέση με την Valencia, η προσέγγισή μας δεν αλλάζει. Ένα καλό πλασάρισμα στις κατατακτήριες να εξακολουθεί να μας φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στην επιτυχία. Θα ήταν ιδανικό για εμένα και την ομάδα να κλείσουμε την φετινή σεζόν με θετικό τρόπο, μετά από μια σειρά ατυχιών, και θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε προς αυτό τον στόχο μέχρι και τον την καρό σημαία του τελευταίου αγώνα», είπε ο Τζώρτζης που αγωνίζεται με το #63 στο μονοθέσιο της ισπανικής ομάδας Palou Motorsport - μίας από τις ανερχόμενες δυνάμεις στις μικρότερες κατηγορίες του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού, με συνιδρυτές τον Ramon και τον Alex Palou, πρωταθλητή του 2021 αλλά και του 2023 στο IndyCar Series.
Το πρόγραμμα των επίσημων διαδικασιών του Σαββατοκύριακου:
Σάββατο 11/11
15.05 Κατατακτήριες Δοκιμές 1
17.30 Αγώνας 1 (30 λεπτά + 1 γύρος), ANT1+
Κυριακή 12/11
10.45 Κατατακτήριες Δοκιμές 2
13.50 Αγώνας 2 (30 λεπτά + 1 γύρος), ANT1+
Περισσότερα για το Eurocup-3:
Πρόκειται ένα πρωτάθλημα που απευθύνεται σε «αποφοίτους» της F4 και αποτελεί προθάλαμο για τη Formula 3. Έχει πανευρωπαϊκό χαρακτήρα καθώς περιλαμβάνει αγώνες σε 5 διαφορετικές χώρες, σε πίστες γνωστές από τον μαγικό κόσμο της Formula 1. Όσο για το grid, εκεί συναντάμε ταλέντα από κάθε άκρη του πλανήτη.
Τα αγωνιστικά μονοθέσια παρέχονται και σε αυτό το θεσμό από την Tatuus, ωστόσο έχουν πολύ ισχυρότερους κινητήρες από τη Formula 4: Είναι 4κύλινδροι (Alfa Romeo by Autotecnica Motori) και αποδίδουν 270 άλογα, με επιπλέον boost 25 αλόγων με λειτουργία push-to-pass.
Οι αγώνες του Τζώρτζη Μαρκογιάννη μεταδίδονται αποκλειστικά από το ΑΝΤ1+.