Με αφορμή τη γκρίνια για το περίπλοκο σύστημα που αναδεικνύει τα τελικά grid όταν πέφτουν ποινές, ο Mattia Binotto έριξε μπηχτή προς την παγκόσμια ομοσπονδία.
Ο διευθυντής της Scuderia Ferrari μίλησε για το Γκραν Πρι της Ιταλίας, εκεί όπου ο Carlos Sainz εκκίνησε από τη 18η θέση της σχάρας εκκίνησης – συνέπειας των ποινών για αλλαγή μονάδας ισχύος στην F1-75.
Αυτό συνέβη δεύτερη φορά φέτος στον Ισπανό, νικητής το Silverstone. Ενώ έχει συμβεί ισάριθμες φορές και στον άλλο οδηγό της ιταλικής ομάδας, τον Charles Leclerc. Αυτά έχουν αντίκτυπο στη σεζόν των κόκκινων, που όσο περνούν οι αγώνες, μένουν και πιο πίσω στις βαθμολογίες των οδηγών και των κατασκευαστών.
BUY NOW
Αφορμή λοιπόν έψαχνε ο Binotto για να γκρινιάξει για τους κανονισμούς της Formula 1 σχετικά με τους κινητήρες και ειδικά αυτόν που θέλει κάθε οδηγό να μπορεί να χρησιμοποιήσει μόνο τρεις όλη τη σεζόν, πριν αρχίσει να δέχεται ποινές.
Ο Binotto είπε: «Πήρε πολύ χρόνο στους αγωνοδίκες να αποφασίσουν ποια θα ήταν η σειρά εκκίνησης, γιατί υπάρχουν διάφορες ερμηνείες στους κανονισμούς, που είναι ασαφείς. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να λυθεί για το μέλλον. Κι όχι μόνο το πως προκύπτουν οι θέσεις στο grid μετά τις ποινές αλλά και ο αριθμός των ποινών που θεωρώ πως είναι υπερβολικός. Ίσως το όριο των τριών μονάδων ισχύος ανά οδηγό ανά σεζόν, να είναι πολύ μικρό. Ίσως είναι κάτι που πρέπει να αναθεωρηθεί για τις επόμενες σεζόν».
Βέβαια οι πιθανότητα να δούμε κάποια αλλαγή σε αυτόν τον κανονισμό, είναι από μικρή έως μηδαμινή. Η μοναδική περίπτωση να αλλάξει κάτι, είναι αν η FIA δεχθεί πως η αύξηση του αριθμού των αγώνων που από το 2023 θα είναι 24, δικαιολογεί κάτι τέτοιο.