
Μετά τις δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στην πίστα της Βαρκελώνης, η Pirelli έκανε κι άλλο τεστ επί ισπανικού εδάφους.
Αυτή τη φορά στο Νότο και την πίστα Angel Nieto, στη Jerez de la Frontera. Σε ένα διήμερο τεστ, δοκιμών των ελαστικών που η ιταλική εταιρεία ετοιμάζει για το παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 του 2026. Στο τεστ αυτό συμμετείχαν τρεις ομάδες: η Alpine, η Mercedes και η McLaren.

Την πρώτη ημέρα, συμμετείχαν η γαλλική ομάδα αλλά και η βρετανική, που πρέπει να σημειωθεί πως είχε λάβει μέρος τόσο στο τεστ της Βαρκελώνης όσο και σε εκείνο που είχε προηγηθεί τον Ιανουάριο, στο σιρκουί Le Castellet, στη Νότια Γαλλία.
BUY NOW
Χρησιμοποιήθηκαν τα σλικ ελαστικά της επόμενης χρονιάς, με τις γόμες C2, C3, C4. Ο Patricio O’Ward οδηγούσε για τη McLaren και ο Pierre Gasly για την Alpine, αμφότεροι με… «μουλάρια», εκδοχές δηλαδή των μονοθεσίων που οι δύο ομάδες είχαν στο πρωτάθλημα του 2023 – τις MCL60 και A523 αντίστοιχα. Έκαναν 153 και 157 γύρους αντίστοιχα.

Τη δεύτερη ημέρα, ο Γάλλος έδωσε τη θέση του στον νέο του teammate, Jack Doohan, ενώ η Mercedes πήρε τη θέση της McLaren, με τον George Russell πίσω από το τιμόνι. Ο Αυστραλός κάλυψε 113 γύρους ενώ ο Βρετανός έκανε 135 με τη W15 E Performance.
Πρέπει να σημειωθεί πως τα ελαστικά του 2026 θα παραμείνουν 18 ιντσών, ωστόσο θα έχουν μικρότερο πλάτος – κατά 25mm τα εμπρός και 30mm τα πίσω.