Μπορεί να απαγορεύονται οι δοκιμές εξέλιξης κατά τη διάρκεια της σεζόν της Formula 1 αλλά υπάρχει και το «παραθυράκι» των ημερών κινηματογράφησης.
Αυτό εκμεταλλεύτηκε η Scuderia Ferrari, που πήρε τα μέγιστα από τη δεύτερη ημέρα «εμπορικής αξιοποίησης» που προβλέπεται από τους κανονισμούς, τοποθετώντας στην SF-23 όλες τις αναβαθμίσεις που σκοπεύει να φέρει στα επόμενα Γκραν Πρι.
Οι Ιταλοί έβαλαν στο κόκκινο μονοθέσιο νέο πάτωμα, με αρκετές τροποποιήσεις, που σε πολλά σημεία θυμίζει τις λύσεις που έχει η Red Bull Racing στην RB19 που έχει πάρει οκτώ νίκες σε ισάριθμους αγώνες φέτος. Το ίδιο και η νέα εμπρός αεροτομή που δοκιμάστηκε.
BUY NOW
Βέβαια, το τεστ αυτό όχι απλά δεν είναι παράνομο αλλά δεν έχει και τα οφέλη που ίσως πιστεύετε. Διότι υπάρχουν οι εξής περιορισμοί: όριο 100 χιλιομέτρων και χρήση ειδικών demo ελαστικών.
Άρα οι ομάδες δεν μπορούν να πιέσουν όσα θα ήθελαν για να αξιολογήσουν στο έπακρο όλες τις αναβαθμίσεις.
Το πρωί οδήγησε ο Carlos Sainz και το απόγευμα, όταν και τοποθετήθηκε το νέο πάτωμα, οδήγησε ο Charles Leclerc.
Στην Αυστρία αναμένεται να έχουν στη διάθεσή τους και νέα πίσω αεροτομή.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ