Λευκός καπνός στην προσπάθεια της Andretti-Cadillac να πείσει τη Formula 1 να τη δεχθεί στο grid του 2026.
Ή για να είμαστε ακριβείς, στην προσπάθεια του οργανισμού Andretti Global που όμως πλέον, μάλλον θα αποτελέσει το όχημα που θα ενταχθεί στο σπορ ως εργοστασιακή ομάδα της GM, με το σήμα της Cadillac.
O CEO της Liberty Media, Greg Maffei, είχε δηλώσει ανοιχτά πως η συγκεκριμένη ομάδα δεν θα έμπαινε ποτέ στο grid με τον Michael Andretti εκεί. Όμως ο Αμερικανός, πρώην οδηγός Formula 1 και υιός του θρύλου του σπορ, έκανε ένα βήμα πίσω τον περασμένο Σεπτέμβριο. Κι ο διάδοχός του, Dan Towriss, μαζί με τη GM, παρουσίασαν μία νέα υποψηφιότητα που… έκανε τη δουλειά!
BUY NOW
Αυτή φημολογείται πως αφορά και μεγαλύτερη δέσμευση από τη σπουδαία αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία από το 2028 θα μπει στο σπορ κι ως κατασκευάστρια υβριδικών μηχανών. Μέχρι τότε, η ομάδα αυτή που ακόμα αναμένεται το επίσημο όνομά της, θα πρέπει να πάρει πελατειακούς κινητήρες. Η Mercedes έχει ήδη 4 συνεργάτες άρα δεν μπορεί βάσει κανονισμών να πάρει κι άλλη ομάδα, η Renault με την οποία ο Andretti είχε συμφωνήσει για το 2026 έχει τραβήξει την πρίζα στο όλο project και όπως είναι εύλογο, δεν μπορεί να υπάρξει συνεργασία με την Red Bull Powertrains-Ford, αφού το μπλε οβάλ είναι μεγάλος αντίπαλος στις ΗΠΑ. Έτσι, οι δύο επιλογές είναι η Ferrari που θα έχει μόνο τη Haas στο πελατολόγιό της (η Kick Sauber θα είναι εργοστασιακή Audi από το 2026) και ενδεχομένως η Honda, που έχει ως εργοστασιακό συνεργάτη την Aston Martin.
Όσο για το project υβριδικών μηχανών της GM, υπήρξε έντονη φημολογία πως μπορεί να αναλάμβανε το project που «έτρεχε» έως τώρα η Renault αλλά αυτό το σενάριο χάνει έδαφος όσο περνάει ο καιρός.
Από την άλλη, η ομάδα της Andretti όλο αυτό τον καιρό στρατολογούσε προσωπικό και μάλιστα μερικά πολύ γνωστά ονόματα. Εκεί βρίσκεται πια ο άλλοτε επικεφαλής κινητήρων της Renault, Bob Bell, καθώς κι ο άλλοτε τεχνικός διευθυντής των Γάλλων, Pat Symonds. Πρόσωπα που θα είναι στον οργανισμό, ακόμα κι αν αυτός διαγράψει από παντού το όνομα Andretti.