Το Γκραν Πρι των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής ήταν γεμάτο θέαμα και συγκινήσεις, με τα ελαστικά να παίζουν για πολλοστή φορά σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της μάχης.
O οδηγός της Red Bull Racing, Max Verstappen πήρε προβάδισμα στην πρώτη στροφή. Εκκίνησε με την P Zero κίτρινη/μέση γόμα – την ίδια επιλογή είχαν οι 16 από τους 20 οδηγούς στην αρχή. Ο Verstappen άλλαξε σε P Zero λευκή/σκληρή γόμα αμέσως μετά την ανάλογη κίνηση του Lewis Hamilton. Ήταν επικεφαλής και παρέμεινε εκεί. Κράτησε το προβάδισμα και στις επανεκκινήσεις του αυτοκινήτου ασφαλείας.
O Verstappen πραγματοποίησε τη δεύτερη αλλαγή του βάζοντας ξανά μέση γόμα 20 γύρους πριν το τέλος. Έπεσε πίσω από το Hamilton – που είχε το σκληρό ελαστικό στο τελευταίο μέρος – γιατί αντιμετώπισε πρόβλημα στα pit. Ο Verstappen κυνήγησε τον οδηγό της Mercedes, τον προσπέρασε και κέρδισε τον αγώνα με διαφορά 4 δευτερολέπτων. Διαχειρίστηκε τα ελαστικά του τέλεια και σφράγισε τον τίτλο των κατασκευαστών για τη Red Bull.
BUY NOW
Ο οδηγός της Haas, Kevin Magnussen που ήταν 13ος στην αρχή, τερμάτισε πιο ψηλά (9ος) από όσους εκκίνησαν με σκληρή γόμα. Ήταν επίσης ο μόνος που έκανε μια αλλαγή. Κατάφερε να βαθμολογηθεί αφότου συμπλήρωσε 38 γύρους με τη μέση γόμα. Ο οδηγός της Mercedes, George Russell ήταν ο μόνος που σταμάτησε 3 φορές καθώς έβαλε την P Zero κόκκινη/μαλακή γόμα δυο γύρους πριν το τέλος και πήρε τον έξτρα βαθμό του ταχύτερου γύρου.
Ο Mario Isola, Διευθυντής Motorsport της Pirelli, είπε: «O Max Verstappen κέρδισε στον αγώνα και η ομάδα του πήρε ένα ακόμη πρωτάθλημα κατασκευαστών. Συγχαρητήρια στην Red Bull Racing, μαζί με συλλυπητήρια για την απώλεια του Dietrich Mateschitz. Ο αγώνας είχε συναρπαστική πλοκή. Ο ρυθμός του επηρεάστηκε δυο φορές από την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας αυτό βοήθησε στο να μειωθεί η πτώση απόδοσης των ελαστικών λόγω τοπικής υπερθέρμανσης. Συνολικά η φθορά των ελαστικών ήταν μικρότερη από το αναμενόμενο σ’ αυτές τις ζεστές συνθήκες. Η στρατηγική αποδείχτηκε και πάλι κλειδί. Ο Lewis Hamilton επιχείρησε να περάσει το Verstappen μπαίνοντας νωρίτερα στα pit. Ο αγώνας εξελίχθηκε σε μια συναρπαστική μονομαχία ανάμεσά τους. Πριν από αυτό είδαμε μια συγκλονιστική μάχη μεταξύ του Verstappen και του Charles Leclerc με Ferrari. Οι δυο οδηγοί είχαν διαφορετική γόμα στο τελευταίο μέρος και η μονομαχία τους προκάλεσε το ενδιαφέρον ενός μεγάλου Αμερικάνικου κοινού: Περίπου 440.000 άνθρωποι παρακολούθησαν την συναρπαστική μάχη ως το τέλος. Οι δυο οδηγοί πίεσαν στο μέγιστο και τα ελαστικά τους στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων».
Το Μεξικάνικο Grand Prix διοργανώνεται αυτό το Σαββατοκύριακο αμέσως μετά το Austin. Η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών θα είναι αφιερωμένη στη δοκιμή slick ελαστικών για το 2023. Συνελέγησαν πολλά δεδομένα από τις πιο σκληρές πρωτότυπες γόμες στο Circuit of the Americas, οπότε τώρα η προσοχή στο Μεξικό θα στραφεί στις πιο μαλακές γόμες.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ