F1 Ισπανία: Θρίαμβος για Red Bull, δράμα για Ferrari

Max Verstappen

Συγκλονιστικό σε εξέλιξη ήταν το Grand Prix της Ισπανίας, με τη Red Bull Racing να κάνει το ανέλπιστο όπως εξελισσόταν ο αγώνας 1-2, με νικητή τον Max Verstappen.

Παρά τα προβλήματα με το DRS, ο πρωταθλητής εκμεταλλεύτηκε την έξυπνη στρατηγική και τις εσωτερικές οδηγίες στον Sergio Perez, για να βρεθεί μπροστά όταν ο Charles Leclerc εγκατέλειψε από πρόβλημα στον κινητήρα της Ferrari. Χάνοντας έναν δικό του αγώνα!

Το βάθρο συμπλήρωσε ο George Russell που εντυπωσίασε με τη Mercedes. Ας τα δούμε όλα από την αρχή.

Στην εκκίνηση ο Leclerc κρατήθηκε εύκολα μπροστά από τον Verstappen αλλά η άλλη Ferrari, του Carlos Sainz, έχασε θέσεις και έπεσε πίσω από τους Russell και Perez.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Την ίδια ώρα, η επαφή του Lewis Hamilton και του Kevin Magnussen, έστειλε και τους δύο στα pit και τους έριξε τελευταίους. Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής πρότεινε να εγκαταλείψουν για να προφυλάξουν τον κινητήρα αλλά η απάντηση ήταν αρνητική.

Στον γύρο 7 ο Sainz έχασε τον έλεγχο της Ferrari στη στροφή 4, με αποτέλεσμα να χάσει θέσεις, έπεσε ενδέκατος. Αλλά δεν ήταν ο μόνος που την πάτησε εκεί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δύο γύρους μετά, τα ίδιο έπαθε ο Verstappen – στο ίδιο σημείο, χάνοντας θέσεις. Όλα δούλευαν υπέρ του Leclerc.

Τα pit stop δεν έφεραν αλλαγές, με τον Μονεγάσκο να καθυστερεί να μπει για τη δική του πρώτη αλλαγή. Είχε άλλωστε ανοίξει διαφορά και δεν τον απειλούσαν.

Ο Verstappen είχε κολλήσει πίσω από τον Russell και δεν μπορούσε να τον περάσει γιατί δυσλειτουργούσε το DRS στο αγωνιστικό του μονοθέσιο. Η μάχη τους ήταν συναρπαστική, κορυφώθηκε στον γύρο 24 αλλά ο Ολλανδός δεν μπορούσε να περάσει.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κι ενώ είχε εκνευριστεί, ήρθαν καλά νέα από την κορυφή. Η μονάδα ισχύος της Ferrari παρέδωσε πνεύμα, αναγκάζοντας τον Leclerc σε εγκατάλειψη. Ο Μονεγάσκος έχασε μία δική του νίκη.

Κι ενώ ο Verstappen δεν μπορούσε να περάσει τον Russell, η ομάδα του δοκίμασε κάτι διαφορετικό, αλλάζοντας στρατηγική και καλώντας τον για να βάλει τη μαλακή γόμα.

Αντίθετα, ο Perez που βρέθηκε με τη σειρά του πίσω από τον Russell, πέρασε εύκολα χάρη και στο DRS.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έτσι ο Perez οδηγούσε τον αγώνα, ο Russell ήταν δεύτερος και ο Verstappen ερχόταν με φορά, μειώνοντας πολύ γρήγορα τη διαφορά χάρη στα πιο φρέσκα ελαστικά. Το προσπέρασμα θα ήταν δεδομένο αλλά δεν χρειάστηκε να γίνει διότι ο Βρετανός μπήκε για αλλαγή ελαστικών.

Έτσι οι Red Bull βρέθηκαν στο 1-2 και σύντομα, μετά από οδηγία της ομάδας, με τον Verstappen στην πρώτη θέση.

Παρά τα νέα pit stop ο Perez δεν απειλούνταν από τον Russell ενώ πιο πίσω, είχαμε ένα εντυπωσιακό τρενάκι όπου στον γύρο 58 (από τους 66), η Ferrari του Sainz και η Mercedes του Hamilton προσπέρασαν την Alfa Romeo του Bottas που έπεσε θύμα της στρατηγικής δύο pit stop και δεν είχε ελαστικά για να αμυνθεί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στον γύρο 60, ο Hamilton επιτέθηκε στον Sainz και με το DRS, τον πέρασε σχετικά εύκολα, σκαρφαλώνοντας τέταρτος! Όμως πιθανά προβλήματα αξιοπιστίας, τον ανάγκασαν 6 γύρους μετά να κόψει ρυθμό, παραχωρώντας ξανά τη θέση στον Ισπανό.

Το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε τη Red Bull στο 1-2, με τον Verstappen να περνάει πρώτος στη βαθμολογία οδηγών και τους ταύρους πρώτους στη βαθμολογία κατασκευαστών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένα σπουδαίο αποτέλεσμα τόσο σε ατομικό όσο και σε ομαδικό επίπεδο.

Ο Russell συνεχίζει το σερί του, είναι ο μοναδικός οδηγός που έχει τερματίσει σε όλους τους αγώνες εντός πεντάδας. Σήμερα τρίτος.

Οι Sainz, Hamilton, Bottas, Esteban Ocon, Lando Norris και Fernando Alonso ήταν η πρώτη 9άδα, με τον Ισπανό να έχει εκκινήσει από το pit lane. Ο δέκατος Yuki Tsunoda, που πήρε τον τελευταίο βαθμό, ήταν ένα γύρο πίσω.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ