Formula 1: Με γόμες που θα δώσουν εναλλακτικές στρατηγικές στη Τζέντα

Oliver Bearman

Η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού πατάει γκάζι στα παράλια της Ερυθράς Θάλασσας, με το Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας να αποτελεί τον 5ο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Ο αγώνας αυτός μπήκε για πρώτη φορά στο καλεντάρι της Formula 1 τον Δεκέμβριο του 2021, με τις τρεις επόμενες διοργανώσεις να λαμβάνουν χώρα Μάρτιο. Φέτος είναι η πρώτη φορά που θα διεξαχθεί τον Απρίλιο, όταν τα επίπεδα θερμοκρασίας, ανέμου και υγρασίας θα είναι παρόμοια με αυτά που κυριαρχούν το καλοκαίρι, κάτι που θα μπορούσε να έχει αντίκτυπο στη δράση στην πίστα, αυτό το Σαββατοκύριακο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η επιλογή της Pirelli για τις γομές για τους πρώτους τέσσερις αγώνες αυτής της σεζόν ήταν η ίδια με πέρυσι, αλλά για τη Σαουδική Αραβία, η ιταλική εταιρεία έχει κάνει ένα βήμα προς το μαλακό άκρο. Έτσι η τριάδα που θα είναι διαθέσιμη στην Τζέντα έχει: Σκληρή γόμα τη C3, μέση γόμα τη C4 και μαλακή γόμα τη C5.

Τα παραπάνω εναρμονίζονται με το στόχο που έχουν θέσει η FIA, η F1 και οι ομάδες για να δημιουργήσουν περισσότερες επιλογές στρατηγικής και επομένως πιο συναρπαστικούς και απρόβλεπτους αγώνες. Στις τέσσερις προηγούμενες διοργανώσεις αυτού του Grand Prix, κυριάρχησε η στρατηγική του ενός pit stop, ακόμη και όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας ανακάτευε λίγο τα πράγματα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην περυσινή επίσκεψη του σπορ στη Τζέντα, μόνο ο Valtteri Bottas επέλεξε να κάνει δύο αλλαγές, ενώ όλοι οι υπόλοιποι ακολούθησαν στρατηγική μιας αλλαγής, με τη μεγάλη πλειοψηφία να εκκινεί με την C3 (μεσαία γόμα) και να αλλάζει σε C2 (σκληρή γόμα) για το δεύτερο μέρος αγώνα.

Ο Oliver Bearman (στο ντεμπούτο του) με τη Ferrari και ο Bottas με τη Sauber ήταν οι μόνοι οδηγοί που προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν την επιπλέον πρόσφυση που προσέφερε στην εκκίνηση η C4 (μαλακή γόμα), ενώ τρεις οδηγοί – ο Lando Norris με τη McLaren, ο Lewis Hamilton με τη Mercedes και ο Zhou Guanyu με τη Sauber, παρατείναν όσο το δυνατόν περισσότερο το πρώτο μέρος αγώνα με τη μέση γόμα πριν αλλάξουν σε μαλακή, αποδεικνύοντας έτσι ότι και αυτή ήταν μια επιλογή ελαστικού για τον αγώνα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Να δούμε τι θα συμβεί φέτος.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ