Η ταλαιπωρημένη ομάδα της Alpine F1 έκανε πολύ κακό ξεκίνημα στη σεζόν και αυτό έφερε από τώρα, νέες σαρωτικές αλλαγές στο έμψυχο δυναμικό της!
Η γαλλική ομάδα που είχε ολοκληρώσει το 2023 στην έκτη θέση της βαθμολογίας κατασκευαστών, πολύ πίσω από τους πρώτους πέντε, ήλπιζε να κλείσει την ψαλίδα. Ωστόσο, ο εναρκτήριος αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος του 2024, το Grand Prix του Μπαχρέιν, ήταν απογοητευτικός για εκείνη.
Οι οδηγοί της, Esteban Ocon και Pierre Gasly, βρέθηκαν στην ουρά του grid ενώ στον αγώνα δεν κατάφεραν να βελτιώσουν ιδιαίτερα τις θέσεις τους, βλέποντας την καρό σημαία στις θέσεις 17 και 18.
BUY NOW
Αμέσως μετά τον αγώνα, ανακοινώθηκε η παραίτηση του τεχνικού διευθυντή Matt Harman και του επικεφαλής αεροδυναμικής Dirk de Beer, που ήταν οι νέες προσθήκες σε μία εφιαλτική λίστα. Μέσα σε 8 μήνες η Alpine έχε χάσει CEO, Επικεφαλής Ομάδας, Υπεύθυνο Αγωνιστικών Προγραμμάτων, Αγωνιστικό Διευθυντή, Επικεφαλής Τεχνικό Υπεύθυνο, Τεχνικό Διευθυντή και Επικεφαλής Αεροδυναμικής. Χάος.
Οι νέες αποχωρήσεις οδήγησαν σε μία νέα αναδιοργάνωση στον οργανισμό, με τη νέα δομή να μιμείται το μοντέλο που υιοθέτησε πέρυσι η McLaren και έχει ως εξής: ο ρόλος του τεχνικού διευθυντή θα μοιραστεί σε τρία μέρη! Τεχνικός Διευθυντής στον τομέα της μηχανολογίας θα είναι ο Joe Burnell, στον τομέα της αεροδυναμικής ο David Wheater και απόδοσης, ο Ciaron Pilbeam.
Και οι τρεις θα αναφέρονται στον επικεφαλής της ομάδας, Bruno Famin.