Τις τελευταίες τρεις εβδομάδες ο Lewis Hamilton πέρασε αρκετό χρόνο πίσω από το τιμόνι, προσπαθώντας να εξοικειωθεί με τη νέα του ομάδα.
Μετά από 12 χρόνια στη Mercedes-AMG, ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είναι πια οδηγός της Scuderia Ferrari. Και στο πλαίσιο της προετοιμασίας του, εκτός από το τεστ ελαστικών 2026 της Pirelli, έκανε και τέσσερις ημέρες δοκιμών με παλαιότερο μονοθέσιο.
Συγκεκριμένα, με την SF-23 με την οποία η ιταλική ομάδα αγωνιζόταν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 του 2023. Και με αυτή, στη δεύτερη από τις ημέρες δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης, είχε μία έξοδο στον τελευταίο τομέα της πίστας.
BUY NOW
Αυτή συζητήθηκε πολύ αλλά συζητήθηκε κυρίως από μέσα ή θεατές του σπορ, με λίγη γνώση γύρω από το αντικείμενο. Όπως άλλωστε και οι χρόνοι από το τεστ στο Μονμελό, που δεν είχαν την παραμικρή σημασία.
Εναρμονισμένος με αυτό το πνεύμα, ο David Coulthard υποβάθμισε εκείνη την έξοδο του Βρετανού και εξήγησε τους πιθανούς λόγους που οδήγησαν σε αυτή: «Ειπώθηκαν πολλά για εκείνο το τεστ και τη μικρή έξοδο που είχε. Όμως κάθε έξοδος μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα. Ήμασταν σε μία εκδήλωση και στο κόκκινο χαλί ήταν μαζεμένοι δημοσιογράφοι από σκανδαλοθηρικές εφημερίδες και όλοι συζητούσαν γι’ αυτό. Ξέρουμε πως μπορούν τέτοια πράγματα να γίνουν πρωτοσέλιδα γεμάτα υπερβολές. Όμως το να βγεις εκτός πίστας, είναι ένας κίνδυνος του επαγγέλματος. Δεν έχει σημασία αν μιλάμε για τον αείμνηστο Ayrton Senna, τον Michael Schumacher ή τον Lewis, όλοι μπορεί να έχουν μία έξοδο».
«Για μένα είναι απλό: πρέπει να συνηθίσει τα συστήματα ελέγχου της Ferrari, τον τρόπο παροχής ισχύος από τον κινητήρα. Έχουμε να κάνουμε με υβριδικές μηχανές άρα δεν είναι το είδος της φυσικής επιτάχυνσης και ροπής ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η ηλεκτρική ενέργεια μπαίνει ξαφνικά στο παιχνίδι. Και υποθέτω πως ο τρόπος λειτουργίας του κινητήρα της Mercedes ήταν αποτυπωμένος στο μυαλό του και αντιμετωπίζοντας ξαφνικά κάτι διαφορετικό, αιφνιδιάστηκε».
Επόμενο τεστ για τον Hamilton, θα είναι οι χειμερινές δοκιμές εξέλιξης που θα διεξαχθούν στο Μπαχρέιν και την πίστα του Σακχίρ, στις 26-28 Φεβρουαρίου, με τη συμμετοχή όλων των ομάδων.