Citroen e-C3

Formula 1: O Gasly φυλούσε το καλό για το τέλος

Pierre Gasly

Μπορεί συνήθως μιλώντας για τον μαγικό κόσμο της F1 να εστιάζουμε στην κορυφή, όμως υπάρχουν και πιο πίσω ιστορίες που πραγματικά είναι άξιες θαυμασμού.

Μία από αυτές αφορά την Alpine F1 που ξεκίνησε τη σεζόν απογοητευτικά, με τις δύο A524 να είναι τα δύο πιο αργά μονοθέσια στις πρώτες κατατακτήριες δοκιμές του 2024, στο Grand Prix του Μπαχρέιν.

Όμως οι δύο οδηγοί της γαλλικής ομάδας, Pierre Gasly και Esteban Ocon, δεν έχασαν την πίστη τους στο project και προσπάθησαν να βοηθήσουν στην αλλαγή δεδομένων. Και σταδιακά, αυτή ήρθε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μονοθέσιο της Alpine έχασε το περιττό βάρος, οι αναβαθμίσεις είχαν θετικό αντίκτυπο και στα μισά της σεζόν, άρχισαν οι πρώτες βαθμολογήσεις. Μέχρι και το Grand Prix στο Μεξικό, οι μπλε είχαν φτάσει μέχρι την ένατη θέση της κατάταξης.

Και μετά ήρθε η Βραζιλία. Εκείνο το επικό 2-3 που άλλαξε έμπρακτα, όλη τη σεζόν της Alpine. Παρότι τότε ήταν ο Ocon αυτός που σκαρφάλωσε στο μεσαίο σκαλί του βάθρου, έκτοτε δεν βαθμολογήθηκε ξανά. Κι αυτός που χάρισε στους Γάλλους την πολυπόθητη έκτη θέση στην τελική βαθμολογία των κατασκευαστών, ήταν ο Gasly.

Πώς; Πραγματοποιώντας τους τρεις καλύτερους αγώνες του για το 2024, στις τελευταίες τέσσερις στάσεις στο καλεντάρι. Με την τρίτη θέση στην πίστα του Interlagos, την πέμπτη θέση στο Grand Prix του Κατάρ και την έβδομη στο φινάλε του Άμπου Ντάμπι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δικαίως, τα αποτελέσματα αυτά τον έφεραν στη δέκατη θέση της τελικής βαθμολογίας οδηγών – την καλύτερη που είχε οδηγός της Alpine όλη τη σεζόν!

Όσο για το 2025, ο Gasly αναλαμβάνει ηγετικό ρόλο, με τον Ocon να αποτελεί παρελθόν και τον ταλαντούχο αλλά άγουρο Jack Doohan, να παίρνει τη θέση του.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ