Citroen e-C3

Formula 1: Ο μισθός του Marko στη Red Bull έχει φτάσει στη στρατόσφαιρα

Helmut Marko

Μπορεί στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού συνήθως τα νούμερα να… ζαλίζουν, ακόμα και στην εποχή των budget caps, είναι όμως κάποιοι μισθοί που δεν τους περιμένεις.

Όπως για παράδειγμα του Helmut Marko, του ειδικού συμβούλου της Red Bull σε θέματα motorsport και Formula 1. Ο Αυστριακός, πρώην οδηγός της F1, ήταν ο άνθρωπος τον οποίο είχε εμπιστευτεί ο αείμνηστος Dietrich Mateschitz για να στήσει τον οργανισμό που έχει εξελιχθεί σε μία από τις μεγαλύτερες δυνάμεις στην ιστορία του motorsport.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πέρα από την εμπλοκή σχεδόν σε κάθε μορφή αγώνων, δημιουργήθηκε η Ακαδημία Νέων Οδηγών και η Red Bull έγινε η πρώτη εταιρεία με δύο ομάδες στη Formula 1 – τη Red Bull Racing και τη Visa Cash app RB F1 Team (γνωστή παλαιότερα ως Scuderia AlphaTauri και Scuderia Toro Rosso).

Κι αν στην F1 ο ρόλος του ήταν και είναι να επιβλέπει μιας και την πρώτη ομάδα την «τρέχει» ο Christian Horner, o 81χρονος σήμερα Marko αμειβόταν με περίπου 4 εκατομμύρια ευρώ σε ετήσια βάση. Αυτό μέχρι το ξεκίνημα της περυσινής σεζόν.

Τότε, εν μέσω της κρίσης που είχε προκαλέσει στους «ταύρους» η καταγγελία εις βάρος του Horner για παρενόχληση σε εργασιακό χώρο, ο CEO εταιρικών project και νέων επενδύσεων της Red Bull, Oliver Mintzlaf, του πρόσφερε νέο, τριετές συμβόλαιο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένα συμβόλαιο που θα τον βρίσκει στα paddock στα 83 του και το σημαντικότερο, διπλασίασε τις απολαβές του, οι οποίες είναι πλέον λίγο πάνω από τα 8 εκατομμύρια ευρώ ετησίως!

Κι αν αναρωτιέστε αν το… αφεντικό τρελάθηκε, υπάρχει συγκεκριμένος λόγος που όχι απλά είναι ακλόνητος ο Marko αλλά πήρε και τα διπλά λεφτά: όσο μένει στη Red Bull, μένει κι ο Max Verstappen. Άρα στην αυστριακή εταιρεία ήθελαν να τον έχουν χαρούμενο, ουσιαστικά για να «κλειδώσουν» την παραμονή του παγκόσμιου πρωταθλητή.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ