Η είδηση της μεγάλης επιστροφής του Γκραν Πρι του Λας Βέγκας στο πρόγραμμα της Formula 1 από το 2023, έφερε ενθουσιασμό αλλά ταυτόχρονα και απορίες!
Η βασικότερη αφορά στον αριθμό αγώνων που θα δούμε την επόμενη χρονιά. Φέτος ξεκινήσαμε με πρόγραμμα 23 αγώνων, που μετά τη διακοπή του συμβολαίου του Γκραν Πρι του Σότσι λόγω της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία, έπεσαν σε 22.
Ωστόσο η Liberty Media που έχει τα εμπορικά δικαιώματα του σπορ, σκοπεύει να τοποθετήσει έναν άλλο προορισμό στο κενό του Σεπτεμβρίου. Με τον αγώνα του Κατάρ να αποτελεί το μεγάλο φαβορί.
BUY NOW
Όμως η Αραβική χώρα δεν αποτελεί τυχαία επιλογή. Πέρυσι έκανε ντεμπούτο στο πρόγραμμα του κορυφαίου μηχανοκίνητου σπορ ενώ έχει 10ετές συμβόλαιο για να διεξαγωγή Γκραν Πρι, ξεκινώντας από το 2023.
Άρα, με Κατάρ και τον τρίτο αγώνα στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, αυτόν του Λας Βέγκας, ανεβαίνουμε στους 24 αγώνες – αριθμός που αποτελεί το ανώτατο όριο βάσει της υπάρχουσας Συμφωνίας Ομονοίας.
Μπορεί ο αριθμός να ανέβει; Υπό κάποιες προϋποθέσεις ναι. Αν για παράδειγμα η Κίνα αλλάξει πολιτική σχετικά με τα διεθνή events και έρθει η επιστροφή της Σαγκάης στο πρόγραμμα. Με Κινέζο οδηγό να μάχεται στην πίστα, τον Zhou Guanyu, ήταν κάτι παραπάνω από πιθανό.
Σε αυτή την περίπτωση κι αν δεν ανέβει το σύνολο των αγωνιστικών ραντεβού στα 25, τότε θα δούμε μία άλλη πίστα να χάνει τη θέση της στο πρόγραμμα ή ακόμα, να δούμε πίστες να εναλλάσσονται.
Το Πολ Ρικάρ στη Γαλλία διανύει την τελευταία σεζόν του συμβολαίου του ενώ υπάρχουν φήμες και για το Σπα στο Βέλγιο.