Η αλλαγή του χρόνου σήμανε και το επίσημο τέλος στη συνεργασία του Mattia Binotto με τη Ferrari, μετά από 28 χρόνια υπηρεσίας σε διάφορα πόστα!
Ήδη ο αντικαταστάτης του Ιταλού, ο Fred Vasseur, έχει πιάσει δουλειά στο Maranello. Κι ο Binotto; Τι κάνει; Ήδη πολλά δημοσιεύματα τον έχουν συνδέσει με το project της Audi, η οποία μπαίνει στη Formula 1 το 2026 ως προμηθευτής κινητήρων.
Ίσως και νωρίτερα, αν προχωρήσει επίσημα σε εξαγορά της Sauber αν και κάθε τι που θα γίνει νωρίτερα, θα έχει μόνο εμπορικό χαρακτήρα αφού η ομάδα θα πρέπει να συνεχίσει να έχει κινητήρα από τις υπάρχουσες εταιρείες στο σπορ (Ferrari όπως τώρα ή από τις Mercedes, Alpine ή RBPT).
BUY NOW
Όμως ακόμα δεν υπάρχει κάτι χειροπιαστό, ούτε κάτι με συγκεκριμένο ορίζοντα παρότι είναι δεδομένο πως ο Binotto είναι περιζήτητος. Τον λόγο τον εξήγησε το formu1a.uno και αφορά στην υποχρεωτική άδεια του Ιταλού.
Συνήθως, οι τεχνικοί των ομάδων καλούνται να μείνουν ένα εξάμηνο στα pits, ώστε να μη μπορούν να μεταφέρουν τεχνογνωσία και μυστικά στον επόμενο εργοδότη τους. Όμως όπως φαίνεται, ο Binotto έχει δωδεκάμηνη κι όχι εξάμηνη δέσμευση!
Άρα ίσως περιμένουμε καιρό ώσπου να μάθουμε τον επόμενο σταθμό της καριέρας του, αν και δεν αποκλείεται αυτός να μην είναι σε ομάδα αλλά σε θεσμικό ρόλο, στην Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (FIA) ή τη Formula 1.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ