Ferrari: Η υστέρηση 25 ίππων της δεν υπάρχει πια

Mattia Binotto Bahrain GP 2022

Ο διευθυντής της Scuderia είπε ότι οι μηχανολόγοι του Maranello έκλεισαν την περσινή διαφορά των 20-25 hp από τους κινητήρες της Mercedes και της Honda, με τη νέα Ferrari F1-75 του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1.

Η βελτίωση της μονάδας ισχύος της Ferrari ήταν τριπλή: αρχικά εισήγαγε (για να εξελίξει) στα τελευταία 6 GP του 2021 το νέο υβριδικό της σύστημα. Την ίδια στιγμή, εξέλισσε στο Maranello τον θερμικό κινητήρα V6 Turbo, και η Shell ανακάλυπτε μια νέα -φημολογούμενα επαναστατική- τεχνολογία για τα βιοκαύσιμα Ε10 που θα καίνε για πρώτη φορά φέτος τα μονοθέσια της F1.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό επέφερε την πλήρη εξάλειψη της υστέρησης ισχύος από τους κινητήρες της Mercedes και της Red Bull / Honda, σύμφωνα με τον αγωνιστικό διευθυντή Mattia Binotto: «Ξέροντας πως από φέτος οι κινητήρες θα 'παγώσουν' για τα επόμενα τέσσερα χρόνια, ήταν πολύ σημαντικό να ξεκινήσουμε τη σεζόν με μια μονάδα ισχύος που δεν έχει κενά απόδοσης από τον ανταγωνισμό.

»Στο τέλος της περσινής σεζόν υστερούσαμε κατά 20-25 ίππους, οπότε ο πρώτος στόχος ήταν να εξαφανίσουμε αυτό το κενό», συμπλήρωσε ο Ιταλός. «Στις δοκιμές ολοκληρώσαμε μια δοκιμασία [του κινητήρα] και σύμφωνα με την αρχική ανάλυση είμαστε στο επίπεδο των άλλων. Σίγουρα δεν είμαστε πλέον πίσω τους, και ενδεχομένως να έχουμε και κάτι παραπάνω. Αλλά αυτό δεν είναι ένα οριστικό συμπέρασμα. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε μέχρι στιγμής είναι να επιβεβαιώσουμε στην πίστα τα στοιχεία που βλέπαμε στον πάγκο δοκιμών, και αυτά μας ικανοποιούν μέχρι στιγμής».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Ferrari ξεκινά, έτσι, αυτό το τριήμερο (18-20/3) το πρώτο φετινό GP της Formula 1 με την αισιοδοξία των τιφόζι ότι μπορεί να γίνει ξανά πρωταγωνίστρια του σπορ. Είναι αισιοδοξία όχι αβάσιμη, δεδομένης της εξαίρετης απόδοσης της F1-75 στις δοκιμές του χειμώνα - και μάλιστα τη μοιράζεται και ο ίδιος ο Binotto.

«Πιστεύω ότι θα είμαστε ανταγωνιστικοί στο Μπαχρέιν, αλλά δεν μπορώ να πω αν θα είμαστε δύο δέκατα μπροστά ή δύο δέκατα πίσω», εξήγησε ο Ιταλός. «Η Red Bull μου φάνηκε πολύ δυνατή, και σίγουρα ο Max [Verstappen]. Πιστεύω ότι θα είμαστε σε ένα ανταγωνιστικό επίπεδο, κι αν υπάρχει διαφορά δεν θα είναι απεριόριστη.

»Αλλά ας μιλήσουμε για τις διαφορές μετά από 4-5 αγώνες. Το σημείο αφετηρίας είναι καλό, αλλά πόσο καλό θα το δούμε. Συνήθως περιμένουμε 3-4 αγώνες για να ολοκληρώσουμε ένα στατιστικό στοιχείο, διότι όσο περισσότερα δεδομένα διαθέτεις, τόσο πιο ακριβές γίνεται», κατέληξε ο διοικητής της Scuderia.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ