H Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού προχωρά σε συνεχείς διορθωτικές κινήσεις σχετικά με τη Formula 1.
Αφού ξεκαθάρισε πως το άγγιγμα του μονοθεσίου όταν αυτό εκτίει ποινή στάσης στο pit lane συνεπάγεται εργασία (σ.σ. για να μην επαναληφθεί αυτό που συνέβη στη Σαουδική Αραβία με τον Fernando Alonso να χάνει το βάθρο αλλά να το ανακτά εκ των υστέρων), αποφάσισε να διορθώσει ένα ακόμα κακώς κείμενο.
Η αρχική ποινή του Ισπανού σταρ ήρθε γιατί τοποθέτησε λανθασμένα την Aston Martin του στη σχάρα εκκίνησης. Όπως είχε κάνει στο Μπαχρέιν και ο μέχρι πέρυσι ομόσταβλός του στην Alpine, Esteban Ocon.
BUY NOW
Οι οδηγοί παραπονούνται για την ορατότητα στα σύγχρονα μονοθέσια και δεχόμενη πως υπάρχει περιορισμός σε αυτόν τον τομέα, η FIA βρήκε μία άλλη λύση.
Αρχής γενομένης από τον αγώνα της Κυριακής στη Μελβούρνη της Αυστραλίας, κάθε grid box, κάθε ένα δηλαδή από τα σημεία που σταματούν τα μονοθέσια για τη διαδικασία της εκκίνησης, θα έχει πλάνος διευρυμένο κατά 20 εκατοστά.
Κι όχι μόνο αυτό. Η κίτρινη γραμμή την οποία οι οδηγοί χρησιμοποιούσαν ως σημείο αναφοράς, επεκτείνεται τόσο ώστε να είναι ορατή σε όλους.
Για να δούμε πόσο θα βοηθήσει αυτό τους οδηγούς την Κυριακή.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ