Formula 1: Γιατί Leclerc και Ferrari είναι τα φαβορί για τον τίτλο

Ferrari

Η πρόσφατη εγκατάλειψη του Leclerc μπορεί να στέρησε από την Ferrari το σημαντικό προβάδισμα που απολάμβανε στον πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών, όχι όμως και τον τίτλο του φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου.

Το Grand Prix της Βαρκελώνης αποτέλεσε ένα κομβικό σημείο για την εξέλιξη του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1, με τις περισσότερες ομάδες να εξαντλούν ως έναν βαθμό τα περιθώρια αναβαθμίσεων σε μια σεζόν πολύ διαφορετική από όλες τις υπόλοιπες, καθώς πέρα από τις όποιες προκλήσεις δημιούργησε η θεαματική αλλαγή των προδιαγραφών, υπάρχει και ο ασφυκτικός περιορισμός στο budget των κατασκευαστών.

Ένα ακόμα στοιχείο που κατέστησε το Grand Prix της Βαρκελώνης καθοριστικό για τη συνέχεια του πρωταθλήματος είναι το ίδιο το αποτέλεσμα του αγώνα, καθώς η πρώτη εγκατάλειψη της χρονιάς για τον C. Leclerc συνέπεσε με τη νίκη του M. Verstappen, επιτρέποντας στον Ολλανδό να τεθεί πρωτοπόρος του πρωταθλήματος και στη Red Bull Racing να αποκτήσει ένα προβάδισμα 26 βαθμών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρά το γεγονός, βέβαια, ότι το αποτέλεσμα στη Βαρκελώνη δεν ήταν αυτό που θα ήθελαν οι οπαδοί της Ferrari και του C. Leclerc, η εικόνα του αγώνα, πριν ο Μονεγάσκος αναγκαστεί να εγκαταλείψει εξαιτίας μηχανικής βλάβης, δημιουργεί την ελπίδα ότι η Scuderia διατήρησε στο ακέραιο τις ελπίδες κατάκτησης του τίτλου.

Κι αυτό γιατί καθ’ όλη τη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου, η Ferrari ήταν ταχύτερη της Red Bull Racing, η οποία φάνηκε να μένει μισό βήμα πίσω στη μάχη… των αναβαθμίσεων η οποία κορυφώθηκε στη Βαρκελώνη.

Θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί ότι το αποτέλεσμα στο Grand Prix της Βαρκελώνης, με τον M. Verstappen να ανεβαίνει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου και τον G. Russell να βλέπει την καρό σημαία του τερματισμού από την τρίτη θέση ήταν μια «μαγική εικόνα», η οποία δεν αντιστοιχεί στην ισορροπία δυνάμεων, όπως αυτή διαμορφώθηκε μετά τις παρεμβάσεις των ομάδων στις προδιαγραφές μονοθεσίων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ακόμα και στην περίπτωση, λοιπόν, που ο C. Leclerc δεν καταφέρει να πάρει τη νίκη στο Grand Prix του Μονακό, οι απαιτήσεις του οποίου από μονοθέσια και πιλότους είναι πολύ διαφορετικές, ο Μονεγάσκος θα έχει την ευκαιρία να αντεπιτεθεί και να αξιοποιήσει την ταχύτητα της Ferrari.

Από τη στιγμή μάλιστα που η απόδοση του C. Sainz μόνο βελτίωσης επιδέχεται, η Scuderia εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα βρεθεί πολύ σύντομα να οδηγεί την κούρσα του πρωταθλήματος.

Ας μην ξεχνάμε, άλλωστε ότι τα περιθώρια βελτίωσης που διαθέτουν φέτος οι ομάδες δεν είναι ανεξάντλητα, καθώς το περιορισμένο budget είναι σχεδόν βέβαια ότι θα δημιουργήσει ανυπέρβλητους περιορισμούς, παγιώνοντας πράγματα και καταστάσεις πολύ πριν φτάσουμε στο μισό του πρωταθλήματος.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ