Την πιο εύκολη νίκη της σεζόν πήρε ο Norris που έκανε... πάρτι στη Σιγκαπούρη και έδειξε ότι μπορεί να κάνει την ανατροπή. Ο Verstappen με τη 2η θέση κατάφερε να μειώσει τη χασούρα και να μείνει στο +52 από τον διώκτη του στο πρωτάθλημα των οδηγών.
O 18ος αγώνας της σεζόν διεξήχθη στη νυχτερινή Σιγκαπούρη με τους δύο διεκδικητές του τίτλου, Norris και Verstappen να εκκινούν από την πρώτη σειρά. Πίσω τους ο Hamilton που ρίσκαρε με τη μαλακή γόμα ενώ ο teammate του, Russell πήγε στην... ασφάλεια της μέσης. Οι υπόλοιποι που έκαναν διαφορετική επιλογή ήταν αρκετά πίσω, με τον Ricciardo να βάζει τη μαλακή και τους Magnussen, Stroll, Bottas και Zhou να αρχίζουν με τη σκληρή.
Αυτή τη φορά το... πάθημε έγινε μάθημα στον Norris και κατάφερε για πρώτη φορά να διατηρήσει την πρωτιά μετά την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου, κρατώντας πίσω του τον Verstappen. Ο Hamilton δεν κέρδισε τίποτα με τη μαλακή γόμα, ίσα ίσα που έδειχνε να χάνει χρόνο έναντι των δύο και να απειλείται από τον Russell. Ο Piastri έχασε προσωρινά την 5η θέση από τον Hulkenberg αλλά γρήγορα επανήλθε σε αυτή. Πιο πίσω εκπληκτική εκκίνηση έκανε ο Colapinto που κέρδισε 4 θέσεις και βρέθηκε 9ος, πίσω από τον Leclerc. Πολύ καλά πήγαν τα πράγματα και για τον Perez ο οποίος μπήκε στη δεκάδα, σε αντίθεση με τον Sainz που έπεσε 12ος.
BUY NOW
Η διαφορά σε απόδοση του Norris ήταν... χαοτική. Στον 15ο γύρο είχε φτάσει στα 9 δευτερόλεπτα την απόστασή του από τον Verstappen ο οποίος με τη σειρά του είχε ανοίξει στα 6 τη διαφορά από τον Hamilton. Την ώρα που ο Colapinto έκανε έναν ακόμη εκπληκτικό αγώνα, κρατώντας πίσω του τον Perez, ο Albon υποχρεώθηκε να γίνει ο πρώτος που εγκατέλειψε τον αγώνα.
Στον 18ο γύρο μπήκε ο Hamilton που είχε τη μαλακή γόμα και έβαλε τη σκλήρη για να προσπαθήσει να φτάσει μέχρι το τέλος, αν και οι ενδείξεις από το ρυθμό όσοι την είχαν βάλει στην αρχή δεν ήταν οι καλύτερες. Το κακό για τον Βρετανό είναι ότι βγήκε πίσω από τον Magnussen ο οποίος χρησιμοποιούσε από την αρχή τη σκληρή γόμα οπότε θα έπρεπε να τον περάσει για να μην χάνει χρόνο. Κάτι που κατάφερε με χαρακτηριστική ευκολία σε μία από τις 4 ζώνες DRS.
Ο Norris πλησίαζε στο να δημιουργήσει διαφορά pit stop από τον Verstappen αφού κέρδιζε 1 δευτερόλεπτο σε κάθε γύρο. Την ίδια ώρα ο Piastri μείωσε την απόσταση από τον Russell στο δευτερόλεπτο στην προσπάθειά του να βρεθεί μπροστά από τον πιλότο της Mercedes. Ο Leclerc πέρασε τον Alonso και ανέβηκε στην 6η θέση ενώ ο Hamilton την ώρα που γκρίνιαζε για την επιλογή της Mercedes να τον βάλει τόσο νωρίς στα pits πέρασε και τον Tsunoda. Ένα γύρο μετά όμως βγήκε εκτός πίστας για λίγο και ο Tsunoda τον ξαναπέρασε, με τον Βρετανό να αναφέρει μεγάλο θέμα με τα ελαστικά του.
Στον 28ο γύρο μπήκε και ο Russell ο οποίος βγήκε μπροστά από τον Hamilton ενώ ένα γύρο μετά ακολούθησε και ο Verstappen. Ο Ολλανδός βγήκε πίσω από τον Leclerc που δεν είχε κάνει ακόμη το pit stop του και τον πέρασε με ευκολία. Στον 31ο γύρο μπήκε και ο Norris που χωρίς πρόβλημα βγήκε και πάλι στην πρώτη θέση έχοντας διαφορά άνω των 20 δευτερολέπτων από τον Verstappen.
Ο Piastri έφτασε μέχρι τον 39ο γύρο για να κάνει pit stop και βγήκε ακριβώς πίσω από τον Hamilton ο οποίος είχε ελαστικά 21 γύρων. Η στρατηγική της McLaren και η διαχείριση των ελαστικών έδιναν την ευκαιρία στον Αυστραλό να διεκδικήσει το βάθρο από τις δύο Mercedes. Όπως ήταν αναμενόμενο ο Piastri πέρασε εύκολα τον Hamilton και άρχισε να μαζεύει τη διαφορά από τον 3ο Russell.
Ο Piastri έκανε ταχύτερο γύρο, έφτασε τον Russell και τον πέρασε. Η στρατηγική της McLaren αλλά και η ταχύτητά της ήταν αυτή που επέτρεψε στον Αυστραλό να ανέβει στο βάθρο. Η διαφορά του από τον Verstappen ήταν στα 18 δευτερόλεπτα οπότε ήταν ουτοπικό να περιμένει κάτι περισσότερο εκτός συγκλονιστικού απροόπτου.
Στους τελευταίους γύρους του αγώνα το μόνο που έμενε να μάθουμε είναι ποιος θα έκανε τον ταχύτερο γύρο. Ο Norris είχε φτιάξει διαφορά pit stop από τον Verstappen και κρατούσε και τον βαθμό στα χέρια του. O Leclerc με πολύ πιο φρέσκα ελαστικά έφτασε και πέρασε τον Hamilton ο οποίος δικαιώθηκε απόλυτα στα όσα έλεγε στην ομάδα του για βιαστική είσοδο στα pits.Ο Leclerc προσπαθούσε να πιάσει και τον Russell ενώ ο Norris συνέχιζε να ανεβάζει τη διαφορά από τον Verstappen.
Ο Leclerc έφτασε τον Russell αλλά δεν κατάφερε να τον περάσει. Ο Norris έφτασε στην πιο κυριαρχική νίκη της σεζόν (3η για τον ίδιο) και έδειξε ότι μπορεί να πάρει τον τίτλο στους τελευταίους 6 αγώνες της σεζόν και να κάνει τη μεγαλύτερη ανατροπή όλων των εποχών.
Ο Verstappen έκανε το καλύτερο που μπορούσε, μάζεψε 18 βαθμούς και επέτρεψε στον Norris να μαζέψει μόλις 7 βαθμούς στο πρωτάθλημα των οδηγών κι αυτό γιατί ο Ricciardo στο τέλος πήρε τον ταχύτερο γύρο από τον Βρετανό. Ο Piastri ολοκλήρωσε την εξαιρετική ημέρα της McLaren με την 3η θέση. Η βρετανική ομάδα άνοιξε τη διαφορά στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών στους 41 βαθμούς και είναι το απόλυτο φαβορί για τον τίτλο.
Ο Russell κράτησε την 4η θέση, ο Leclerc έμεινε 5ος με τον Hamilton 6ο. Sainz, Alonso, Hulkenberg και Perez ολοκλήρωσαν τη δεκάδα. Ο ταχύτερος γύρος του Ricciardo μπορεί να είναι ο τελευταίος του στην καριέρα του στη Formula 1.