Formula 1: Πόση ισχύ κέρδισε το 2022 η Ferrari;

Ferrari

Την εκτίμησή του για την αύξηση που σημείωσε η ισχύς του υβριδικού συνόλου της Ferrari μέσα σε μια σεζόν μοιράστηκε ο Τ. Wolff.

Μετά και την ολοκλήρωση των πρώτων τριών Grand Prix της φετινής αγωνιστικής σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1, τα συμπεράσματα που μπορεί να εξάγει κανείς για τον συσχετισμό των δυνάμεων ανάμεσα στους κορυφαίους συνδυασμούς του grid είναι ασφαλή.

Τη δική του εκτίμηση σχετικά με το πώς έχουν διαμορφωθεί οι ισορροπίες το 2022, μετά και τις αλλαγές των κανονισμών πραγματοποίησε και ο T. Wolff, εστιάζοντας στο υβριδικό σύνολο της Ferrari και το άλμα ισχύος το οποίο πραγματοποίησε αυτό τη φετινή αγωνιστική σεζόν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της γερμανικής ομάδας, το 2021 η Ferrari υστερούσε σε σύγκριση με τους κορυφαίους συνδυασμούς του grid, με την απόδοση της υβριδικής μονάδας των Ιταλών να απέχει 10 kW (14 ίππους) από τις ισχυρότερες.

Οι ρόλοι το 2022 αντιστράφηκαν, καθώς πλέον το υβριδικό σύνολο της Ferrari φαίνεται πως είναι το ισχυρότερο του πρωταθλήματος έχοντας καλύψει όχι μόνον την υστέρηση των 14 ίππων αλλά και αποκτήσει ένα προβάδισμα το οποίο ο T. Wolff τοποθετεί στο ίδιο περίπου επίπεδο.

Αυτό επί της ουσίας σημαίνει ότι το υβριδικό σύνολο της Ferrari κέρδισε σχεδόν 30 ίππους μέσα σε μία σεζόν, επιτρέποντας στους πιλότους της Scuderia να διεκδικούν πρωταγωνιστικό ρόλο και τον C. Leclerc να χρίζεται ως το απόλυτο φαβορί για την κατάκτηση του παγκοσμίου πρωταθλήματος.

«Η Ferrari πήγε από πιθανώς απα τα -10 kW στα +10 kW και αυτό είναι κάτι που δεν έχουμε πετύχει ποτέ στο παρελθόν. Aν αυτό συνέβη, τους ανήκουν όλα τα εύσημα», δήλωσε ο T. Wolff αποκαλύπτοντας ότι ορισμένα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Mercedes οφείλονται και στον νέο τύπο καυσίμου που χρησιμοποιούν για πρώτη φορά φέτος τα μονοθέσια.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ