Ούτε το αυτοκίνητο ασφαλείας σταμάτησε τον Verstappen ο οποίος έφτασε σε μία ακόμη εύκολη νίκη, την 4η φετινή και είδε τους Norris, Perez και Leclerc να δίνουν μάχη για τη 2η θέση, με τον Βρετανό να επικρατεί.
Μετά την κυριαρχία του Verstappen το Σάββατο, οι περισσότεροι περίμεναν το ίδιο να συμβεί και στον αγώνα της Κυριακής και επιβεβαιώθηκαν από νωρίς. Η πρώτη δεκάδα εκκίνησε με τη μέση γόμα, αυτή που χρησιμοποίησαν όλοι στον αγώνα Sprint.Stroll, Hamilton, Tsunoda και Sargeant διάλεξαν τη μαλακή ενώ ο Magnussen ήταν ο μόνος με τη σκληρή.
Μετά από 5 χρόνια τα κόκκινα φώτα έσβησαν στη Σανγκάη και ο Alonso ήταν ο κερδισμένος της εκκίνησης αφού κράτησε την εξωτερική και πέρασε τον Perez, ανεβαίνοντας 2ος. Κακή εκκίνηση για τις δύο Ferrari αφού η μεταξύ τους μονομαχία, έφερε μπροστά τους τον Russell και τον Hulkenberg.
BUY NOW
Με τον Verstappen να χάνεται, η μονομαχία Perez - Alonso μας κράτησε το ενδιαφλερον ως τον 5ο γύρο. Ο Μεξικανός πέρασε τον Ισπανό αλλά ήδη η διαφορά του από τον teammate του ήταν στα 5 δευτερόλεπτα. Ο Alonso έχασε κι άλλη θέση αφού ο Norris στον 7ο γύρο κατάφερε να προσπεράσει τον πιλότο της Aston Martin.
Ο Leclerc μετά την κακή εκκίνηση άρχισε να κερδίζει θέσεις. Πέρασε Hulkenberg, Russell ενώ λίγο αργότερα έκανε το ίδιο και στον Piastri. Ο ρυθμός του ήταν εξαιρετικός και στόχος του ήταν να καταφέρει να ανέβει στο βάθρο.
Η διαδικασία των pit stop για όσους είχαν εκκινήσει με τη μέση γόμα άνοιξε στον 12ο γύρο με τον Alonso να μπαίνει πρώτος. Ακολούθησε ο Russell ενώ οι δύο Red Bull μπήκαν μαζί στον 14ο γύρο. Η αυστριακή ομάδα έκανε... επίδειξη ικανότητας και συνεργασίας των μηχανικών της αφού και τα δύο pit stop ήταν αψεγάδιαστα. Η επιλογή όλων ήταν η σκληρή γόμα που ξεκάθαρα ήταν η πρωταγωνίστρια του αγώνα.
Norris και Leclerc παρέμειναν στην πίστα και ήταν στο 1-2. Ο Verstappen έφτασε τον Μονεγάσκο και τον πέρασε εύκολα. Στη Ferrari αποφάσισαν να τραβήξουν πρώτα τον Sainz στα pits (18ο γύρο) και να δοκιμάσουν να... τρέξουν διαφορετικές στρατηγικές για τους δύο πιλότους.
Ο Verstappen ήταν τόσο κυριαρχικός που στον 19ο γύρο ανέκτησε την πρωτοπορία του αγώνα αν και ο Norris δεν είχε κάνει ακόμη το δικό του pit stop. Δεν υπήρχε το παραμικρό θέμα για τον νικητή του αγώνα, όλο το ενδιαφέρον ήταν για την 3η θέση του βάθρου.
Στον 21ο γύρο ο Bottas εγκατέλειψε και η ένδειξη του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας έδωσε την ευκαιρία σε αρκετούς πιλότους να μπουν στα pits. Ο Norris δεν πρόλαβε να μπει στον 22ο γύρο ενώ ο Leclerc τα κατάφερε.
Η καθυστέρηση αυτή δεν στοίχισε και ο Βρετανός επέστρεψε στην 3η θέση ενώ ο Leclerc στην 5η, πίσω από τον Alonso. Παρά τις προσπάθειες των ανθρώπων της πίστας το μονοθέσιο του Bottas έμεινε εκεί και έτσι το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του, αλλάζοντας τα δεδομένα του αγώνα. Οι δύο Red Bull μπήκαν στα pits βάζοντας και πάλι σκληρή γόμα, αλλά ο Perez επέστρεψε στην 4η θέση, πίσω από Norris και Leclerc. Η πιο ιδιαίτερη επιλογή ήταν της Aston Martin που έβαλε τη μαλακή γόμα στον Alonso, ο οποίος ήταν στην 6η θέση,
Το αυτοκίνητο ασφαλείας αποχώρησε για να επιστρέψει άμεσα. Ο Stroll έπεσε πάνω στον Ricciardo όπως και ο Magnussen πάνω στον Tsunoda και έτσι το safety car ξαναβγήκε. Το μόνο που άλλαξε ήταν το ότι ο Alonso πρόλαβε να περάσει τον Sainz και να ανέβει στην 5η θέση.
Όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας αποχώρησε οι αγωνοδίκες μοίρασαν ποινές σε Sargeant, Stroll και Magnussen, ενώ άπαντες άρχισαν να παρακολουθούν την προσπάθεια του Perez να περάσει τον Leclerc. Ο Μονεγάσκος άντεξε ως τον 39ο γύρο όταν ο Μεξικανός κατάφερε να ανέβει στην 3η θέση και να βάλει στο στόχαστρο τον Norris. Ο Βρετανός έκανε έναν εξαιρετικό αγώνα και δεν επέτρεπε στον Perez να μαζέψει τη διαφορά. Την ίδια ώρα ο Alonso μπήκε και για το τελευταίο του pit stop.
Ο Alonso ήταν ο απόλτος πρωταγωνιστής στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα, αφού το φρέσκο σετ μέσης γόμας του έδινε τη δυνατότα να κάνει το ένα προσπέρασμα μετά το άλλο, ενώ είχε και τη δύσκολη στιγμή όταν παραλίγο να χάσει τον έλεγχο του μονοθεσίου του στην τελευταία στροφή της πίστας. Ο Ισπανός έφτασε μέχρι την 7η θέση.
Ο Verstappen πήρε με άνεση την 4η φετινή νίκη και την 58η καριέρας αφού δεν απειλήθηκε από κανέναν μέχρι το φινάλε. Αυτή ήταν η πρώτη του νίκη στην Κίνα. Ο Norris έκανε σπουδαία δουλειά και πανηγύρισε το 15ο βάθρο στην καριέρα του ενώ ο Perez δεν μπόρεσε να φτάσει ψηλότερα από την 3η θέση.
Leclerc, Sainz, Russell, Alonso, Piastri, Hamilton και Hulkenberg συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα, με τον Alonso να παίρνει το βαθμό του ταχύτερου γύρου.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ