Ένας "ιπτάμενος" Max Verstappen εκκίνησε 9ος αλλά νίκησε τους πάντες στο Μαίάμι και βασικά τον teammate του. Ο Ολλανδός πανηγύρισε την 38η νίκη του και 3η φετινή. Η Red Bull για 4η φορά φέτος έκανε το 1-2.
Αν και η εκτιμώμενη στρατηγική της Pirelli μας υποψίαζε ότι οι πιλότοι θα έβαζαν τη μέση γόμα στην εκκίνηση, αυτό συνέβη με τους 8 πρώτους όχι όμως και με τους Verstappen, Hamilton που προτίμησαν τη σκληρή, ενώ τη μαλακή έβαλαν οι δύο McLaren. Η εκκίνηση του αγώνα δεν έφερε ανακατατάξεις αφού ο Perez διατήρησε την πρωτοπορία με τους Alonso και Sainz να ακολουθούν. O Magnussen έχασε 2 θέσεις και ήταν πρωταγωνιστής σε μία από τις πιο όμορφες μονομαχίες της φετινής σεζόν. Ο Verstappen πέρασε τον Bottas και βρέθηκε πίσω από τον Leclerc. Ο Μονεγάσκος επιτέθηκε στον Magnussen αλλά ο πιλότος της Haas δεν τα παράτησε. Κόλλησε πίσω από τον αντίπαλό του και κατάφερε να τον περάσει, όμως την ίδια ώρα ο «ιπτάμενος» Ολλανδός με το DRS έκανε διπλό προσπέρασμα και ανέβηκε 6ος.
Μόλις στον 6ο γύρο οι Norris, Piastri έβγαλαν τη μαλακή γόμα και πέρασαν στη σκληρή. O Verstappen ήταν ο ταχύτερος στο πρώτο κομμάτι του αγώνα και έπιασε γρήγορα τους Russel, Gasly. Χωρίς να δυσκολευτεί, έχοντας και την ψυχολογία από το διπλό προσπέρασμα, βούτηξε στα φρένα και πέρασε τον... άσπονδο φίλο του. Ένα γύρο αργότερα ο παγκόσμιος πρωταθλητής σκαρφάλωσε στην 4η θέση αφήνοντας πίσω του και τον Gasly ο οποίος έχασε τη θέση και από τον Russel. Ο Ολλανδός στον 10ο γύρο είχε φτάσει από την 10η θέση (έχασε μία στην εκκίνηση) στην 4η και η διαφορά του από τον πρωτοπόρο Perez ήταν μόλις 5 δευτερόλεπτα οπότε ήξερε ότι είχε ρεαλιστικές ελπίδες να διεκδικήσει τη νίκη.
BUY NOW
Ο Verstappen έκανε ταχύτερους γύρους και έπιασε τον Sainz. Στις πίσω θέσεις η μονομαχία Leclerc, Magnussen ήταν εντυπωσιακή με τον Μονεγάσκο να μην βρίσκει τρόπο να περάσει τον Δανό, μέχρι την ώρα που ο πιλότος της Haas μπήκε στα pits. Στον 14ο γύρο ο Ολλανδός της Red Bull πέρασε και τον Sainz ενώ ένα γύρο αργότερα έκανε το ίδιο και στον Alonso. Η απόδοση του Verstappen ήταν εντυπωσιακή και θύμισε αντίστοιχες περυσινές στην Ουγγαρία και στο Βέλγιο. Η απόστασή του από τον Perez ήταν στα 3,7 δευτερόλεπτα με τον Μεξικανό να έχει τη μέση γόμα και τον Ολλανδό τη σκληρή.
Στον 18ο γύρο Leclerc και Russel μπήκαν για την αλλαγή ελαστικών αφήνοντας τη μέση γόμα και βάζοντας τη σκληρή η οποία ήταν ξεκάθαρα αυτή που ταίριαζε καλύτερα στη συγκεκριμένη πίστα. Ο Sainz μπήκε στον επόμενο γύρο μπλοκάροντας τους τροχούς με σκοπό να κερδίσει την τρίτη θέση από τον Alonso. Χρειάστηκε να περάσει Hamilton και Hulkenberg ο Ισπανός της Ferrari για να μπορέσει να ξαναβρεί καθαρό δρόμο, αλλά τα άσχημα νέα ήρθαν από τον έλεγχο των αγωνοδικών στην ταχύτητα εισόδου του στα pits που του έφεραν ποινή 5 δευτερολέπτων.
Ο Verstappen μάζεψε κι άλλο την απόστασή του από τον Perez και η Red Bull αποφάσισε να τραβήξει τον Μεξικανό στα pits στον 21ο γύρο αφού είχε ήδη μεγάλη φθορά στα ελαστικά του.
Ο Perez με το φρέσκο σετ ήταν γρηγορότερος από τον teammate του αλλά όχι σε βαθμό που να έδειχνε ότι ο Verstappen είχε σημαντική φθορά. Ο Alonso άντεξε ως το 25ο γύρο για να κάνει την αλλαγή από τη μέση στη σκληρή και βγήκε ακριβώς πίσω από τον Sainz ο οποίος είχε και την ποινή των 5 δευτερολέπτων να εκτίσει. Ο πιλότος της Aston Martin έκανε την κίνησή του και ανέβηκε στην 4η θέση και λίγο αργότερα στην 3η αφού πέρασε τον Ocon ο οποίος δεν είχε κάνει ακόμα το δικό του pit stop.
Με τον Perez να μειώνει την απόσταση από τον Verstappen και εν αναμονή του pit stop του Ολλανδού, ενδιαφέροντα ήταν τα team radios Hamilton και Russel. Οι δύο πιλότοι της Mercedes ήταν σε διαφορετική στρατηγική και έτσι η ομάδα ζήτησε από τον 7 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή να μην σταθεί εμπόδιο. Ο Hamilton αν και απάντησε ότι αν θέλει μπορεί να περάσει αλλά δεν θα κόψει το ρυθμό του, τελικά το έκανε και ο Russel τον ευχαρίστησε.
Leclerc και Magnussen προσέφεραν σε ακόμη μία περίπτωση θέαμα αφού στη μία ζώνη Drs πέρναγε ο Μονεγάσκος αλλά ο Δανός απάνταγε στην επόμενη. Τελικά ο πιλότος της Ferrari στον 38ο γύρο ανέβηκε στην 9η θέση. Ο Verstappen πίεζε στο όριο τη σκληρή γόμα αφού έφτανε η στιγμή που θα έκανε την αλλαγή ελαστικών και θα έβαζε τη μέση. Όσο πιο αργά έμπαινε στα pits τόσο μεγαλύτερες ήταν οι πιθανότητές του να κερδίσει. Ο Ολλανδός έκανε απίθανο αγώνα και παρά το ότι είχε 20 γύρων πιο φθαρμένα ελαστικά από τον teammate του, άνοιγε συνεχώς τη διαφορά. Στον 46ο γύρο ήρθε η ώρα του Verstappen. Η Red Bull δεν έκανε το ταχύτερο pit stop (3.1) αλλά ακόμη και να το έκανε δεν θα προλάβαινε ο Ολλανδός να βγει μπροστά. Ο Perez ανέκτησε την πρωτοπορία αλλά ο teammate του είχε τη μέση γόμα και 11 γύρους για να διεκδικήσει τη νίκη.
Δεν χρειάστηκε περισσότερους από δύο γύρους. Ο Ολλανδός ήταν σε φοβερή κατάσταση και διαχειρίστηκε άψογα την περίσταση. Πλησίασε στη μία ζώνη Drs και επιτέθηκε στη δεύτερη αφήνοντας πίσω του τον Perez. Ο Μεξικανός ήξερε ότι δεν μπορούσε να κάνει και πολλά και συμβιβάστηκε με τη 2η θέση. Στο μόνο που ήλπιζε ήταν σε φθορά της μέσης γόμας του Verstappen αλλά οι γύροι ήταν λίγοι για να συμβεί κάτι τέτοιο.
Ο Max Verstappen πήρε πολλά περισσότερα από μία νίκη στο Μαϊάμι. Έδειξε στον teammate του ότι το ποιος παραμένει νούμερο 1 στη Red Bull, εκκίνησε από την 9η θέση και έκανε έναν αλάνθαστο αγώνα βοηθούμενος και από τη στρατηγική αφού αποδείχθηκε ότι η σκληρή γόμα ήταν αυτή που ταίριαζε περισσότερο στη συγκεκριμένη πίστα. Φυσικά η νίκη έχει και σημαντικά οφέλη στη βαθμολογία αφού ο Ολλανδός άνοιξε τη διαφορά στους 14 βαθμούς αφού έκανε και τον ταχύτερο γύρο.
O Alonso ανέβηκε για 4η φορά φέτος στο τρίτο σκαλί του βάθρου ενώ ο Russel πήρε το καλύτερο που μπορούσε με την 4η θέση. Ο Sainz και με την ποινή τερμάτισε 5ος ενώ ο Hamilton έκανε ένα εντυπωσιακό προσπέρασμα στον Leclerc και πήρε την 6η θέση αφήνοντας 7ο τον Μονεγάσκο. Gasly, Ocon και Magnussen συμπλήρωσαν τη δεκάδα.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ