GP Miami: Το Πάσχα του εκπληκτικού Norris - Πανηγύρισε την πρώτη νίκη στην καριέρα του!
Μετά από 110 αγώνες και 15 βάθρα ήρθε η ώρα του Lando Norris να πανηγυρίσει την πρώτη νίκη στην καριέρα του εκμεταλλευόμενος τις αναβαθμίσεις της McLaren αλλά και το αυτοκίνητο ασφαλείας.
O 6ος αγώνας της σεζόν έγινε με κατάμεστες εξέδρες στο Μαϊάμι και ο Verstappen ήθελε να κάνει το απόλυτο αφού είχε τη νίκη στον αγώνα sprint αλλά και την πρωτιά σε κατατακτήριες του sprint και του αγώνα. Η πλειοψηφία των πιλότων διάλεξε τη μέση γόμα ενώ οι Hamilton, Alonso, Magnussen και Ricciardo έβαλαν τη σκληρή και ο Bottas τη μαλακή.
Η εκκίνηση δεν έφερε ανατροπή στην πρώτη θέση αφού ο Verstappen κράτησε άνετα το προβάδισμα ενώ ο Sainz πέρασε τον Leclerc όμως το λάθος του Perez τον επηρέασε και ο Μονεγάσκος ανέκτησε τη 2η θέση. Ευνοημένος της κατάστασης ήταν και ο εκπληκτικός Piastri που πετάχτηκε στην 3η θέση.
BUY NOW
Ο Piastri στον 4ο γύρο κατάφερε να περάσει και τον Leclerc ανεβαίνοντας στη 2η θέση. Ο Μονεγάσκος δεν είχε το ρυθμό που ήθελε και ο Sainz ζητούσε από την ομάδα να του επιτρέψει να τον περάσει για να κυνηγήσει τη McLaren. Η διαφορά του Verstappen δεν άνοιγε με το ρυθμό που βλέπαμε στους προηγούμενους αγώνες αλλά ο Ολλανδός ήλεγχε την κατάσταση. Στις πίσω θέσεις ωραίες μάχες έδωσαν Hulkenberg, Hamilton με τον Βρετανό να επικρατεί και να ανεβαίνει στην 7η θέση.
Ο Perez που είχε θέματα στους πρώτους γύρους, απέφυγε το να δεχτεί το προσπέρασμα από τον Norris, στη μάχη της 5ης θέσης, και αποφάσισε να μπει στον 18ο γύρο για pit stop βάζοντας τη σκληρή γόμα. Δύο γύρους μετά μπήκε και ο Leclerc, θέλοντας να απειλήσει τον Piastri και να ξαναπάρει τη 2η θέση.
Στον 22ο γύρο ο Verstappen έκανε ένα λάθος και γκρέμισε έναν κώνο ο οποίος μπήκε στην πίστα και έτσι οι αγωνοδίκες έβγαλαν την ένδειξη του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Δεν πρόλαβαν οι περισσότεροι πιλότοι να το εκμεταλλευτούν και να μπουν στα pits και από τους πρωτοπόρους μόνο ο Ολλανδός αποφάσισε να μπει στον επόμενο γύρο.
Ο Norris είχε εντυπωσιακό ρυθμό και στη Ferrari αποφάσισαν να βάλουν στα pits τον Sainz στον 28ο γύρο. Το ίδιο έκανε και ο Piastri. Λίγο μετά την έξοδό τους είδαν τον Magnussen με τον Sargeant να συγκρούονται και το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα. Ευνοημένος ήταν ο Norris που έκανε το pit stop του και έμεινε στην πρωτοπορία του αγώνα!
Ενδιαφέρουσα ήταν η επιλογή της Red Bull να τραβήξει για 2ο pit stop τον Perez και να του βάλουν το δεύτερο σετ μέσης γόμας. Ο Μεξικανός από την 6η θέση θα είχε την ευκαιρία να επιτεθεί στον Sainz που είχε τη μέση γόμα. Η συνέχιση του αγώνα έφερε τον Norris σε θέσει ισχύος αφού ο Verstappen δεν είχε το ρυθμό που ήθελε με τη σκληρή γόμα. Ο Leclerc ήταν σε απόσταση DRS από τον Ολλανδό και ο αγώνας είχε... ανάψει. Πιο πίσω ο Sainz προσπάθησε να περάσει τον Piastri με τους δύο να βγαίνουν εκτός πίστας και ο Ισπανός ζητούσε μέσω team radio το να δώσει τη θέση του ο πιλότος της McLaren.
Στον 40ο γύρο ο Sainz πέρασε τον Piastri ο οποίος αποκόμισε θέμα με την εμπρός πτέρυγα και έτσι έχασε τη θέση του από Perez, Hamilton ενώ ο Αυστραλός υποχρεώθηκε να μπει στα pits. O Norris ήταν καταπληκτικός και ανέβασε συνεχώς την απόστασή του από τον Verstappen, πηγαίνοντας ολοταχώς για την πρώτη νίκη της καριέρας του.
Οι αναβαθμίσεις της McLaren ήταν κάτι παραπάνω από αποδοτικές αφού ο Norris άνοιγε συνεχώς τη διαφορά του και έφτασε με εμφατικό τρόπο στην πρώτη νίκη της καριέρας του. Αυτή είναι η πρώτη νίκη της McLaren μετά τη Μόντσα το 2021!
Πίσω του τερμάτισε στη 2η θέση ο Verstappen που δεν μπόρεσε ποτέ να βρει ρυθμό κυρίως με τη σκληρή γόμα. Ο Leclerc συμπλήρωσε το βάθρο με τον Sainz να τον ακολουθεί.
Perez, Hamilton, Tsunoda, Russell, Alonso και Ocon ολοκλήρωσαν τη δεκάδα με την Alpine να παίρνει τον πρώτο φετινό βαθμό της. Ο βαθμός του ταχύτερου γύρου χάθηκε λόγω του ότι ο Piastri έμεινε εκτός δεκάδας.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ