Ένα ακόμη ρεκόρ για τη Red Bull που έφτασε στις 12 σερί νίκες και ξεπέρασε τη McLaren του 1988. Ο Perez από 9ος ανέβηκε στην 3η θέση ενώ ο Hamilton που είχε την pole position πλήρωσε την κάκιστη εκκίνησή του.
Οι ζεστές συνθήκες στο Hungaroring και η δυσκολία στα προσπεράσματα οδήγησε αρκετούς πιλότους στην αναζήτηση διαφορετικών στρατηγικών. Ο Sainz που βρέθηκε εκτός δεκάδας διάλεξε να εκκινήσει με τη μαλακή γόμα, την ώρα που ο 9ος στο grid Sergio Perez και ο Russel που ήταν στις τελευταίες θέσεις έβαλαν τη σκληρή γόμα. Η πλειοψηφία εκκίνησε με τη μέση γόμα της Pirelli.
H εκκίνηση του poleman Hamilton δεν ήταν καλή και έτσι ο Verstappen έστριψε πρώτος, ενώ ο Piastri ήταν εντυπωσιακός αφού κατάφερε να περάσει και τον teammate του αλλά και τον Hamilton. O Βρετανός της Mercedes βρέθηκε 4ος, χάνοντας θέση και από τον Norris και στο team radio ζήτησε συγγνώμη από την ομάδα του. Εντυπωσιακή εκκίνηση από τον Sainz που ανέβηκε στην 6η θέση ακριβώς πίσω από τον Leclerc, με τη Ferrari να μην δίνει εντολή στον Μονεγάσκο να αφήσει τον Ισπανό που είχε ταχύτερη γόμα να προσπαθήσει να διεκδικήσει κάτι περισσότερο.
BUY NOW
Η εκκίνηση ήταν καταστροφική για τις Alpine αφού η σύγκρουση Ocon και Gasly έθεσε και τους δύο εκτός μάχης. Ο Verstappen δεν άργησε να χτίσει διαφορά από τον Piastri την ώρα που o Perez πέρασε τον Alonso αν και είχε τη σκληρή γόμα. Στον 16ο γύρο ήρθε η ώρα για το πρώτο pit stop των πιλότων που ήταν στη δεκάδα. Ο Sainz άνοιξε το... χορό αφού είχε τη μαλακή γόμα και τον ακολούθησε ο Hamilton που δεν κατάφερε να βρει ρυθμό με κανένα σετ ελαστικών. Ο Leclerc είχε ένα κακό Pit stop και ο Sainz τον πέρασε ενώ ο Norris βρέθηκε μπροστά από τον Piastri.
Στον 24οο γύρο έκανε το pit stop του ο Verstappen και παρέμεινε πρώτος ενώ ο Perez έβαλε στον 25ο γύρο τη μέση γόμα και επέστρεψε στην 7η θέση. Ο Μεξικανός δεν άργησε να κερδίσει ακόμη μία θέση όταν γλίστρησε ο Sainz και έτσι η Red Bull έδειχνε ικανή να ανεβάσει δύο μονοθέσια στο βάθρο αλλά ο Perez είχε δρόμο να διανύσει.
Στη Red Bull αντιλήφθηκαν νωρίς ότι τα δυο pit stops ήταν η στρατηγική που θα έφερνε το επιθυμητό αποτέλεσμα και τράβηξαν στον 43ο γύρο τον Perez μαζί με τον Piastri, Αυτό έφερε άμεσα αποτέλεσμα αφού ο Μεξικανός πέρασε τον πιλότο της McLaren και ανέβηκε στην 3η θέση μετά την ολοκλήρωση των pit stops των πρωτοπόρων. Ο Hamilton τράβηξε περισσότερο από τους υπόλοιπους το δεύτερο stint και έτσι είχε διαθέσιμα ελαστικά για να επιτεθεί και να περάσει τον Piastri. Ο Βρετανός μπορεί να μην έκανε τον καλύτερο αγώνα του αλλά δεν τα παράτησε ποτέ και βρέθηκε 4ος.
Οι δύο Ferrari ήταν με τη σκληρή γόμα στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα την ώρα που οι πρώτοι 5 ήταν με τη μέση. Ο Leclerc είχε και την ποινή των 5 δευτερολέπτων που δέχθηκε λόγω παραβίασης του ορίου ταχύτητας στο pit lane. Ο Verstappen αφού έκανε και την τελευταία αλλαγή ελαστικών είχε 13 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Norris και δεν ένιωθε την παραμικρή απειλή.
Μία ακόμη ημέρα στη δουλειά για τον Verstappen ολοκληρώθηκε με ιδανικό τρόπο. Ο Ολλανδός έφτασε στις 7 συνεχόμενες νίκες και 9 στους 11 φετινούς αγώνες. Με αυτή τη νίκη η Red Bull έγραψε ιστορία αφού είναι η πρώτη ομάδα που συμπλήρωσε 12 συνεχόμενες νίκες ξεπερνώντας τις 11 που είχε το 1988 η McLaren.
Στη 2η θέση τερμάτισε ο Norris επιβεβαιώνοντας την εξαιρετική κατάσταση της ΜcLaren ενώ ο Perez από 9ος ανέβηκε στο βάθρο αλλά είδε τη διαφορά του στη βαθμολογία από τον Verstappen να ανεβαίνει στους 110 βαθμούς. 4ος τερμάτισε ο Hamilton και ακολούθησαν οι Piastri, Russel, Leclerc, Sainz, Alonso και Stroll.