H δημοτικότητα της Formula 1 ανεβαίνει

Max Verstappen

Η αγωνιστική σεζόν του 2022 για τη Formula 1, τα είχε όλα. Νέους προορισμούς, ρεκόρ αριθμού αγώνων (22), αγωνιστικά τριήμερα με νέα μορφή (αγώνες σπριντ) και ένα συγκλονιστικό φινάλε.

Όλα αυτά, βοήθησαν στην άνοδο της δημοτικότητας του σπορ, που φάνηκε στην τηλεθέαση, στον αριθμό θεατών παρά τους περιορισμούς λόγω της παγκόσμιας πανδημίας της Covid-19 αλλά και της συμμετοχής του κοινού στα social media.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μεγάλο «μπαμ» είναι στις ψηφιακές πλατφόρμες. Όπως ανακοίνωσε η F1, είχε τη μεγαλύτερη άνοδο followers από κάθε άλλο αθλητικό θεσμό, φτάνοντας τα 49.1 εκατομμύρια followers σε όλες τις πλατφόρμες (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Tiktok, Snapchat, Twitch, Weibo, WeChat, Toutiao και Douyin), αριθμός που ισοδυναμεί με άνοδο του 40%.

Οι θεάσεις video ανέβηκαν κατά 50%, στα 7 δισεκατομμύρια και το engagement του κοινού κατά 74%, στο ενάμιση δισεκατομμύριο. Οι μοναδικοί χρήστες ανέβηκαν κατά 63%, στα 113 εκατομμύρια και τα page views στο f1.com κατά 23%, στα 1.6 δισεκατομμύρια.

Το τηλεοπτικό κοινό του 2021 ήταν στο 1.55 δις θεατών, σημειώνοντας άνοδο της τάξης του 4% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Τον τελικό του Άμπου Ντάμπι τον είδαν συνολικά 108.7 εκατομμύρια άνθρωποι, την πρεμιέρα του Μπαχρέιν 84.5 εκατομμύρια ενώ το καλύτερο ποσοστό σε Γκραν Πρι με αγώνα σπριντ, ήταν στη Βραζιλία, με 82.1 εκατομμύρια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αναφορικά με την προσέλευση κοινού στην πίστα, παρά την πανδημία, το 2021 βρέθηκαν στις κερκίδες 2.69 εκατομμύρια θεατές, με τρία Γκραν Πρι να έχουν περισσότερους από 300.000 θεατές το τριήμερο: στο Τέξας των ΗΠΑ είχε 400.000, στο Μεξικό 371.000 και στη Μεγάλη Βρετανία 356.000.

Ο Stefano Domenicali, πρόεδρος και CEO της Formula 1, είπε: «Η σεζόν του 2021 ήταν ξεχωριστή. Είχαμε μάχη για τον τίτλο μέχρι τον τελευταίο αγώνα. Αρχίσαμε να υποδεχόμαστε ξανά τους φίλους της Formula 1 που αποτελούν την καρδιά και την ψυχή του σπορ και παρά τους περιορισμούς λόγω Covid, ήταν φανταστικό που βρέθηκαν 2.6 εκατομμύρια θεατές στις κερκίδες. Ανυπομονούμε για τη νέα σεζόν με τον αριθμό ρεκόρ των 23 αγώνων, με νέα αυτοκίνητα, νέους κανονισμούς και νέες προκλήσεις».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ