Η πρώτη μεγάλη αναβάθμιση του κορυφαίου, μέχρι στιγμής, φετινού μονοθεσίου της Formula 1 θα έρθει το Μάιο, με βελτιώσεις στην υβριδική του μονάδα ισχύος στα GP του Μαϊάμι και της Βαρκελώνης.
Η Scuderia επικέντρωσε μέχρι στιγμής φέτος την προσοχή της στην πλήρη κατανόηση του καινούριου της μονοθεσίου, και αυτή ήταν μια στρατηγική που απέδωσε φαντασμαγορικά, αν αναλογιστούμε τα μεγάλα προβλήματα αξιοπιστίας της Red Bull RB18 και τη δυσκολία της Mercedes να καταλάβει τη W18.
Σε αντίθεση με τις δύο περσινές μονομάχους του τίτλου, η Scuderia αγωνίζεται ακόμα εν πολλοίς με τη βασικών προδιαγραφών F1-75, όπως την παρουσίασε το Φεβρουάριο. Και ενόψει του 4ου φετινού GP, την Κυριακή του Πάσχα στην Ίμολα, επίσης δεν θα την αναβαθμίσει. Διότι, όπως ξεκαθάρισε ο Mattia Binotto, το γεγονός ότι το τριήμερο στην Imola θα έχει και τον αγώνα Sprint Qualifying στερεί μία ώρα ελεύθερων δοκιμών για τις δοκιμές νέων εξαρτημάτων.
BUY NOW
Τώρα, ωστόσο, φημολογείται ότι η Scuderia ετοιμάζει τις πρώτες μεγάλες αναβαθμίσεις της υβριδικής της μονάδας ισχύος για το Μάιο. Συγκεκριμένα, στο παρθενικό GP στο Μαϊάμι θα εισάγει αναβαθμισμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας (ERS), ενώ στο επόμενο GP της Ισπανίας θα έχει τις καινούριες εκδόσεις του ηλεκτροκινητήρα MGU-K, της μπαταρίας και της κεντρικής ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου.
Σύμφωνα με ιταλικά δημοσιεύματα, η Scuderia έχει διαπιστώσει στον πάγκο δοκιμών και στον προσομοιωτή του Μαρανέλο ότι η φρεσκαρισμένη μονάδα ισχύος 066/7 αποφέρει θετικά αποτελέσματα. Συγκεκριμένα, βελτιώνει λίγο παραπάνω -στα όρια των κανονισμών παύσης εξέλιξης των κινητήρων αλλά βελτίωσης της αξιοπιστίας τους- την ισχύ, και προσφέρει περισσότερες επιλογές διαχείρισης της ηλεκτρικής ενέργειας.
Η Ferrari έκανε ένα μεγάλο άλμα εξέλιξης του υβριδικού της κινητήρα από πέρσι το Φθινόπωρο, όχι μόνο κλείνοντας την υστέρηση περίπου 20 ίππων από τη Mercedes αλλά και διαθέτοντας, σήμερα, την ισχυρότερη μονάδα ισχύος της F1, κατά γενική ομολογία. Με τις περαιτέρω βελτιώσεις αποσκοπεί να διατηρήσει αυτή τη διαφορά από τις Mercedes και Honda/Red Bull.
Για τις αεροδυναμικές αναβαθμίσεις της F1-75, γνωρίζουμε ήδη ότι η Scuderia δοκίμασε στην Αυστραλία μια αεροδυναμική προσθήκη στο κάτω μέρος του δαπέδου για να λύσει το πρόβλημα των αναπηδήσεων (porpoising), αλλά δεν την χρησιμοποίησε στον αγώνα της Μελβούρνης. Το ίδιο αναμένεται να κάνει και στην Ίμολα, στις ελεύθερες δοκιμές αλλά όχι και στο GP της Emilia Romagna.