O νέος διευθυντής της Scuderia, Fred Vasseur, διέταξε λεπτομερή έρευνα στο Μαρανέλο για τις αιτίες του μηχανικού προβλήματος της Ferrari SF-23 του C. Leclerc και για τη φθορά ελαστικών που είχε ο C. Sainz στο GP του Μπαχρέιν.
Όταν, τρεις εβδομάδες νωρίτερα, η Ferrari παρουσίασε με τυμπανοκρουσίες τη νέα της SF-23 στο Μαρανέλο, κανείς δεν περίμενε ότι το ξεκίνημά της στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1 θα ήταν τόσο απογοητευτικό.
Οι Charles Leclerc και Carlos Sainz δεν είχαν τη δυνατότητα να ανταγωνιστούν τις κυρίαρχες Red Bull RB19 στο GP του Μπαχρέιν, πριν ο Μονεγάσκος εγκαταλείψει στον 41ο γύρο -ενώ βρισκόταν στην τρίτη θέση- με πλήρη απώλεια ισχύος και ο Ισπανός μείνει εκτός βάθρου με υπέρμετρη φθορά των ελαστικών του.
BUY NOW
Ο νέος διευθυντής της ομάδας, Fred Vasseur, είπε ότι θα ακολουθήσει λεπτομερής έρευνα για τις αιτίες των δύο αυτών προβλημάτων, που άφησαν τη Scuderia ήδη 31 βαθμούς μακριά από την RBR στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Στην περίπτωση του Leclerc, η ομάδα είχε αντικαταστήσει πρι ξεκινήσει ο αγώνας τη μπαταρία και την κεντρική ηλεκτρονική μονάδα στον υβριδικό κινητήρα της SF-23 του Μονεγάσκου. Όμως, ο Vasseur αρνήθηκε να πει αν ήταν αυτά τα εξαρτήματα που προκάλεσαν το πρόβλημα.
«Δεν περιμέναμε σε καμία περίπτωση να συμβεί κάτι τέτοιο, διότι ήταν η πρώτη φορά που το αντιμετωπίσαμε - δεν προέκυψε τέτοιο πρόβλημα κατά τη διάρκεια των έξι ή επτά χιλιάδων χιλιομέτρων που κάναμε με τον κινητήρα την περασμένη εβδομάδα, με τις τρεις ομάδες [Ferrari, Alfa Romeo και Haas], ούτε και στο δυναμόμετρο», τόνισε ο Γάλλος μετά τον αγώνα του Μπαχρέιν.
«Είχαμε ένα ζήτημα στον κινητήρα και πρέπει να το διερευνήσουμε για να καταλάβουμε τι ακριβώς συνέβη. Δεν είναι ο ίδιος ο κινητήρας, αλλά είναι ένα εξάρτημα. Θα έλεγα ότι είναι κρίμα, αλλά αυτή είναι η πραγματική εικόνα της κατάστασης. Είναι αυτή που είναι», πρόσθεσε ο Vasseur.
Παράλληλα, ο Γάλλος είπε ότι η Scuderia θα αναζητήσει τις αιτίες και για την υπέρμετρη φθορά των ελαστικών -που παρατηρήθηκε στην κυρίως SF-23 του Carlos Sainz- και περιορίζει το ρυθμό της Ferrari στις συστοιχίες γύρων του αγώνα, απέναντι όχι μόνο στη Red Bull αλλά και στην Aston Martin.
«Η ταχύτητά μας στον έναν γύρο ήταν αντίστοιχη της Red Bull, αλλά όχι και στις συστοιχίες γύρων. Ο Charles πιθανότατα θα είχε καταφέρει να κρατήσει την τρίτη θέση, αλλά... δεν ήμασταν σε θέση να τερματίσουμε τον αγώνα», συμπλήρωσε ο Vasseur.
«Ο Carlos έκανε έναν συγκροτημένο αγώνα, διαρκώς με σταθερό ρυθμό, και έδωσε ό,τι μπορούσε για να τερματίσει τέταρτος. Πρέπει να βελτιωθούμε πολύ στη διαχείριση των ελαστικών και, ξεκάθαρα, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι δεν θα έχουμε άλλα μηχανικά προβλήματα σαν αυτό που μας επηρέασε [στο Μπαχρέιν].
«Πρέπει να αντικρίσουμε τον αγώνα αυτόν σαν την πραγματική εικόνα: να ξεκινήσουμε από αυτόν, να βελτιωθούμε και να αλλάξουμε την κατάσταση», κατέληξε ο Fred Vasseur.