Το πέρας του… πρώτο ημιχρόνου στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, έφερε και τροποποιήσεις στους αγωνιστικούς κανονισμούς του σπορ!
Οι αλλαγές αφορούν δύο τομείς – ο πρώτος είναι οι ποινές κατά τη διάρκεια των Αγώνων Sprint. Μέχρι πρότινος, μία ποινή κατά τη διάρκεια του αγώνα των 100 χιλιομέτρων δεν έφερνε συνέπειες μετά το πέρας του.
Όπως για παράδειγμα, στο φετινό Sprint της Κίνας, όπου ο Fernando Alonso πήρε ποινή 10 δευτερολέπτων γιατί κρίθηκε υπαίτιος σύγκρουσης με τον Carlos Sainz. Όμως ο οδηγός της Aston Martin εγκατέλειψε, έτσι ούτε εξέτισε την ποινή, ούτε προστέθηκε ο αντίστοιχος χρόνος στη συνολική του επίδοση.
BUY NOW
Πλέον, ύστερα από απόφαση της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, το άρθρο 54.3 των αγωνιστικών κανονισμών άλλαξε και σε τέτοιες περιπτώσεις, οι αγωνοδίκες θα μπορούν να επιβάλλουν ποινές στο grid του κυρίως αγώνα.
Η άλλη αλλαγή ήρθε για να καλύψει ένα κενό που είχε προκαλέσει σύγχυση, και πάλι στην Κίνα, και πάλι με τη συμμετοχή του Sainz. Τότε η έξοδος του οδηγού της Scuderia Ferrari είχε προκαλέσει καθεστώς κόκκινης σημαίας. Καθώς η SF-24 δεν είχε εκτενείς ζημιές, επέστρεψε στα pit και μετά τη φροντίδα των μηχανικών του, ο Μαδριλένος επέστρεψε στη μάχη.
Αυτό είχε προκαλέσει την ένσταση από πλευράς Aston Martin αλλά πλέον το γράμμα του νόμου είναι ξεκάθαρο. Μετά τις απαραίτητες τροποποιήσεις, το άρθρο 39.6 των αγωνιστικών κανονισμών διευκρινίζει πως κανένα μονοθέσιο δεν τίθεται εκτός διαδικασίας αν δεν δεχθεί εξωτερική βοήθεια.