Μπορεί την τελευταία διετία να έχει ακουστεί πολλές φορές το σενάριο αποχώρησης της Mercedes-Benz από τη Formula 1, όμως το «μεγάλο αφεντικό» ξεκαθάρισε πως αυτό δεν θα συμβεί!
Ο Ola Kallenius, που είναι πρόεδρος της Daimler AG και επικεφαλής της Mercedes-Benz συμμετείχε στο συνέδριο που διοργάνωσαν οι Financial Times με τίτλο «Future of the Car» που μπορεί να μην αφορούσε το κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ αλλά η συζήτηση κατευθύνθηκε προς τα εκεί. Όσα ειπώθηκαν, είναι καλά νέα.
Ο Kallenius είπε: «Αποφασίσαμε να ακολουθήσουμε το μονοπάτι προς το μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα. Ήταν μονόδρομος αυτή η απόφαση και το ίδιο η παραμονή στη Formula 1. Οι επόμενοι κανονισμοί για τους κινητήρες, δίνουν περισσότερη έμφαση στο ηλεκτρικό μέρος και υπάρχει ξεκάθαρη δέσμευση να γίνει και η Formula 1 κλιματικά ουδέτερη. Στους επόμενους κανονισμούς, η ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας που θα χρησιμοποιείται στο γύρο, θα αυξηθεί. Θα διατηρηθεί ο κινητήρας εσωτερικής καύσης αλλά θα χρησιμοποιείται ως εργαστήριο εξέλιξης καυσίμων δίχως CO2, πράγμα που μάλλον θα είναι σημαντικό για την αεροπλοΐα αλλά και για τη μείωση που αποτυπώματος άνθρακα του συνόλου των αυτοκινήτων. Ακόμα δεν είμαστε σε επίπεδο όπου να δούμε έναν αγώνα όπως αυτός του Άμπου Ντάμπι, αμιγώς με ενέργεια από μπαταρία. Η τεχνολογία των μπαταριών δεν έχει ακόμα τελειοποιηθεί. Το να δοθεί έμφαση στον εξηλεκτρισμό, διασφαλίζει πως η Formula 1 εναρμονίζεται με τα δεδομένα της εποχής και πως θα συνεχίσουμε την εμπλοκή μας σε αυτή».
BUY NOW
Έπειτα, ο Σουηδός αναφέρθηκε και στο Netflix και την επίδραση που είχε το «Formula 1: Drive To Survive» στο κοινό.
Συγκεκριμένα, σχολίασε: «Υπάρχει αξιοσημείωτη άνοδος της δημοτικότητας του, ειδικά στη νέα γενιά. Η σειρά του Netflix, Drive to Survive, άλλαξε το παιχνίδι. Είμαστε χαρούμενοι που αποτελούμε κομμάτι αυτού του σόου και που είμαστε ένα από τα ατού της F1, εκμεταλλευόμενοι αυτό τόσο τεχνολογικά όσο κι από πλευράς marketing. Πιστεύουμε πως η F1 έχει λαμπρό μέλλον μπροστά της».
Η Mercedes έχει κατακτήσει οκτώ συνεχόμενους τίτλους κατασκευαστών, πράγμα που δεν έχει συμβεί ποτέ ξανά στην ιστορία της Formula 1.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ