Μετά από ένα πολύμηνο και τελικά αποτυχημένο σήριαλ για τη συνεργασία με τη Red Bull Racing, η Porsche φέρεται να έχει αποφασίσει οριστικά να τραβήξει την πρίζα από τα πλάνα εισόδου της στη F1 το 2026.
Στα ξεκινήματα του περασμένου καλοκαιριού υπήρχε η γενικότερη αντίληψη ότι τα μόνα που απέμεναν για να ολοκληρωθεί η συνεργασία της RBR με την Porsche ήταν οι τελικές υπογραφές και οι επίσημες ανακοινώσεις. Όμως δεν έμελλε να συμβεί έτσι.
Στο τέλος του καλοκαιριού, στο πλαίσιο του GP Βελγίου στο Σπα, υπήρξε ανακοίνωση και από τις δύο πλευρές ότι οι συνομιλίες τους «ναυάγησαν» οριστικά. Η Porsche ήθελε να αποκτήσει το 50% της Red Bull Racing και να έχει τον έλεγχο και τη διοίκηση της ομάδας του Μίλτον Κινς, αλλά αυτό δεν έγινε δεκτό από τη Red Bull.
BUY NOW
Η φημολογία που ακολούθησε ανέφερε ότι η Porsche αναζητά τώρα νέο συνεργάτη για να μπει στο σπορ ως προμηθεύτρια κινητήρων, με τους νέους κανονισμούς των μονάδων ισχύος το 2026, και η επικρατέστερη επιλογή έμοιαζε η McLaren. Επίσης, υπήρξαν και συνομιλίες με τη Haas, καθώς και με τη νέα ομάδα που θέλει να φέρει στο σπορ ο Αμερικανός Michael Andretti.
Όμως τώρα, γερμανικά δημοσιεύματα αναφέρουν ότι η εταιρεία του Zuffenhausen αποφάσισε να εγκαταλείψει οριστικά τα πλάνα εισόδου στο κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ το 2026, παρότι το διοικητικό συμβούλιο του ομίλου VW έχει ήδη εγκρίνει από την Άνοιξη την είσοδο της Porsche στη Formula 1 - όπως και της Audi, που ήδη έχει ανακοινώσει επίσημα την είσοδό της σε τέσσερα χρόνια, αγοράζοντας μια ομάδα (που πιστεύεται ότι είναι η Sauber).
Το γερμανικό κανάλι RLT ανέφερε ότι το διοικητικό συμβούλιο της Porsche, υπό τον διευθύνοντα σύμβουλο Oliver Blume, αποφάσισε να διαγράψει οριστικά τα πλάνα εισόδου στη Formula 1. Όπως ισχυρίζεται το RTL, είναι σημαντικό για τη γερμανική εταιρεία να είναι σε θέση να διεκδικεί νίκες και τίτλους στο σπορ από την πρώτη στιγμή, και αυτό καθίσταται αμφίβολο με τις υπάρχουσες διαθέσιμες για συνεργασία ομάδες.
Σε κάθε περίπτωση, θα γνωρίζουμε επισήμως τι θα συμβεί με την υπόθεση της Porsche στις 15 Οκτωβρίου, όταν και λήγει η προσθεσμία των δηλώσεων συμμετοχής για κάθε ενδιαφερόμενη ομάδα και κατασκευαστή για το 2026.