Η Ford έκλεψε τις εντυπώσεις στο Ράλλυ Ακρόπολις

Ford WRC

Κορυφαίο πλήρωμα της M-Sport Ford στη ράμπα του τερματισμού ήταν οι Pierre-Louis Loubet-Vincent Landais, οι οποίοι κατέκτησαν την 4η θέση, ισοφαρίζοντας έτσι το καλύτερό τους αποτέλεσμα στο WRC.

Το  Ράλλυ Ακρόπολις άφησε θετική γεύση στην M-Sport Ford, με αποκορύφωμα το προσωρινό 1-2 των Puma Rally1 που οδηγούσαν οι Sebastien Loeb και Pierre-Louis Loubet στο τέλος της πρώτης ημέρας, ενώ σε επίπεδο Ελλήνων συμμετεχόντων οι Νώντας Καρανικόλας και Γιώργος Κακαβάς τερμάτισαν στην 3η θέση τόσο του WRC3 Open, όσο και μεταξύ των εγχώριων πληρωμάτων.

ford m-sport
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Ράλλυ Ακρόπολις, 10ος γύρος του φετινού WRC και αγώνας όπου η Ford έχει εκπληκτική παράδοση ως πολυνίκης με 13 νίκες, ξεκίνησε φαντασμαγορικά με την υπερειδική διαδρομή του Ολυμπιακού Σταδίου, που συγκέντρωσε 64.500 θεατές. Κατά γενική ομολογία, η υπερειδική στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία, ενώ η εμφάνιση του 9 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή και 3 φορές νικητή στο Ράλλυ Ακρόπολις, Sebastien Loeb, υπήρξε το αναντίρρητο highlight, αφού οι Έλληνες θεατές επιφύλαξαν έναν ανεπανάληπτο standing ovation στον πολυνίκη του WRC.

Η εξέλιξη του Ράλλυ Ακρόπολις για την M-Sport Ford

Μετά από την έναρξη στο ΟΑΚΑ την Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου, η πρώτη ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις συνεχίστηκε την Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου και χαρακτηρίστηκε από την κυριαρχία των πληρωμάτων της M-Sport Ford, τα οποία πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο σε καθεμιά από τις 6 ειδικές διαδρομές.

Οι Sebastien Loeb και Isabelle Galmiche, έφτασαν στο νυχτερινό σέρβις της Λαμίας έχοντας το προβάδισμα μετά από 4 ταχύτερους χρόνους. Κυριότεροι αντίπαλοι των Γάλλων, ήταν οι νεαροί συμπατριώτες τους Pierre-Louis Loubet και Vincent Landais, οι οποίοι σημείωσαν 2 φορές τον ταχύτερο χρόνο, ολοκληρώνοντας την ημέρα μόλις 1,7 δευτερόλεπτα πιο πίσω.

Έτσι, η M-Sport Ford εντυπωσίαζε, διατηρώντας το 1-2 μετά από την πρώτη ημέρα του Ράλλυ Ακρόπολις. Αν για την απόδοση του Sebastien Loeb δεν υπήρχαν αμφιβολίες, οι επιδόσεις του 24χρονου Loubet, που έκανε την καλύτερή του εμφάνιση στο WRC πετυχαίνοντας τους πρώτους ταχύτερους χρόνους της καριέρας του και τέθηκε για πρώτη φορά επικεφαλής αγώνα, ήρθαν να πιστοποιήσουν με τον πλέον εμφατικό τρόπο, την ταχύτητα του υβριδικού Ford Puma Rally1.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ford m-sport

Η δεύτερη ημέρα, ήταν η μεγαλύτερη και όπως αποδείχθηκε, πιο δύσκολη του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά από την πρώτη ειδική διαδρομή (Πύργος) που είχε μήκος 33,2 χιλιομέτρων, οι Loeb-Galmiche αύξησαν το προβάδισμά τους στα 19 δευτερόλεπτα. Σε εκείνο το σημείο όμως, η ατυχία χτύπησε την M-Sport Ford. Οι πρωτοπόροι αντιμετώπισαν πρόβλημα με τον εναλλάκτη του αυτοκινήτου και παρά την τιτάνια προσπάθειά τους στην απλή διαδρομή, εγκατέλειψαν τον αγώνα από την πρώτη θέση.

Παράλληλα, οι Loubet-Landais έχασαν περισσότερο από ένα λεπτό λόγω κλαταρίσματος, όμως μέχρι το τέλος της ημέρας είχαν ανακάμψει στην 5η θέση. Ακόμη ένα άτυχο πλήρωμα της M-Sport Ford ήταν οι Gus Greensmith και Jonas Andersson, που τέθηκαν προσωρινά εκτός αγώνα, λόγω προβλήματος στον κινητήρα του Puma Rally1, ωστόσο επέστρεψαν την επόμενη ημέρα.

Φτάνοντας στον τερματισμό της Κυριακής 11 Σεπτεμβρίου στην Λαμία, κορυφαίο πλήρωμα της M-Sport Ford ήταν οι Pierre-Louis Loubet-Vincent Landais, οι οποίοι με την 4η θέση που κατέκτησαν, ισοφάρισαν το καλύτερό τους αποτέλεσμα στο WRC.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ford fiesta καρανικόλας

Οι Craig Breen-Paul Nagle, που είχαν χάσει χρόνο κατά την πρώτη ημέρα, από κλατάρισμα, τερμάτισαν στην 5η θέση, σημειώνοντας αξιόλογους χρόνους κατά τη δεύτερη και τρίτη ημέρα.

Αναμφίβολα, το Ράλλυ Ακρόπολις απέδειξε τον σκληρό χαρακτήρα που το έχει καταστήσει σε αγώνα-θρύλο του WRC. Από την πλευρά της, η M-Sport Ford κρατάει τις εκπληκτικές επιδόσεις της πρώτης ημέρας και την ταχύτητα των Puma Rally1, γνωρίζοντας πως αυτά αποτελούν τη βάση για ακόμη καλύτερη συνέχεια, που θα συνοδεύεται και από ανάλογα αποτελέσματα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ